Naiset haluavat ettei heitä seksualisoitaisi...
...silti tiktokissa ja kaikkialla muuallakin esitellään p*rsettä. Sitten menee sormi suuhun miksi iljetykset kommentoi ällösti. Niin, miksiköhän??
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Oliks muuta?
Naisten seksuslisointi lähtee jo nuorista tytöistä. Pitää olla tietyn näköinen. Tai mussemaissa pitää mennä piiloon rätein ja lumppujen alla.
Jos maailmassa annettais naisten olla rauhassa. Niin maapallosta tulisi parempi paikka kaikille
Kaikkien ihmisten tulisi saada olla rauhassa!
Miehet pitäisi tappaa niin kaikki saisivat olla rauhassa
Kas kun ei poikalapsia 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä mahtaa olla, ettei tomppelimiehille löydy instamissiä panopuuksi? Keksiikö kukaan yli 70 pisteen ÄO:lla varustettu?
Artsi ja Iida. Ei mulla muuta.
Tomppelimiehelle tomppelinainen.
T: Tomppelimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Oliks muuta?
Naisten seksuslisointi lähtee jo nuorista tytöistä. Pitää olla tietyn näköinen. Tai mussemaissa pitää mennä piiloon rätein ja lumppujen alla.
Jos maailmassa annettais naisten olla rauhassa. Niin maapallosta tulisi parempi paikka kaikille
Kaikkien ihmisten tulisi saada olla rauhassa!
Miehet pitäisi tappaa niin kaikki saisivat olla rauhassa
Feministi paljasti oikean luontonsa.
Ei ole mikän feministi, vaan hoitamaton palstahullu. Vanha tuttavuus.
Vierailija kirjoitti:
Jaa vai tekevät kaikki naiset niin?
No joo ehkä 60% vaan, mutta nämä 60% ne eivät sitten mitään muuta tekään, huulien törrötystä, hiusten harontaa, rintojen työntöä, lantion kääntöä, huulipunaa ja killtoa, rakennekynsiä, hiusvärejä ja pidennytksiä ja listahan on loputon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo ehkä 60% vaan, mutta nämä 60% ne eivät sitten mitään muuta tekään, huulien törrötystä, hiusten harontaa, rintojen työntöä, lantion kääntöä, huulipunaa ja killtoa, rakennekynsiä, hiusvärejä ja pidennytksiä ja listahan on loputon...
Haluavat johtavan uroksen huomion keinoja kaihtamatta.
Kyllä niitä videoita laitetaan niin paljon takalistosta että kamera on wc-istuin. Näin tehdään kun huomiota ei muuten mistään muusta saa.
Mitä se seksualisointi tässä yhteydessä tarkoittaa? Kun mä vedän päälle minihameen ja meikit ja lähden ulos, niin haluan että mua pidetään seksikkäänä. Ei sekään tosin ole mikään lupa kähmiä. Katsoa kyllä saa vapaasti, ja jos joku kiinnostava tulee flirtttailemaan niin aina vaan paranee.
Mutta kun mä olen töissä tai muuten hoitamassa arkijuttuja, mä odotan että mua kohdellaan asiallisesti. Jos joku ajattelee näissäkin yhteyksissä mun tissejä ja persettä, niin ihan vapaasti, kunhan se ei näy käytöksessä.
Se on väärin jos sen tekee joku muu varsinkin mies mutta se on vain rohkeutta ja voimauttavaa jos sen tekee itse. Varjopuoli on vain siinä että lyhyet, köyhät ja rumat miehet kiinnostuu myös kun haluaisin huomiota ja tykkäyksi vain pitkiltä, rikkailta ja komeilta miehiltä. Se riippuu ihan miehestä onko mieheltä tuleva huomio ihailtavaa vai ahdistavaa. Sen takia niitä lyhyitä, rumia ja köyhiä miehiä haastetaan oikeuteen ahdistelusta vaikka täsmälleen samaa tai pahempaa käytöstä kyllä hyväksytään niiltä pitkiltä, komeilta.ja rikkailta miehiltä
Naiset treenaavat p*rsettä eniten kuntosalilla, miehet taas yläkroppaa. Useimmat naiset nauttivat katseista mitä saavat kun on paljasta päällä ja pullottava cameltoe.
Kaupallistavat itsensä lakanoiden v ä l i i n ja sutten uhriutuvat, kuten isille lakanoita kauppaava I R E A K huomio h*
Sairas.
Vierailija kirjoitti:
Se on väärin jos sen tekee joku muu varsinkin mies mutta se on vain rohkeutta ja voimauttavaa jos sen tekee itse. Varjopuoli on vain siinä että lyhyet, köyhät ja rumat miehet kiinnostuu myös kun haluaisin huomiota ja tykkäyksi vain pitkiltä, rikkailta ja komeilta miehiltä. Se riippuu ihan miehestä onko mieheltä tuleva huomio ihailtavaa vai ahdistavaa. Sen takia niitä lyhyitä, rumia ja köyhiä miehiä haastetaan oikeuteen ahdistelusta vaikka täsmälleen samaa tai pahempaa käytöstä kyllä hyväksytään niiltä pitkiltä, komeilta.ja rikkailta miehiltä
Yo viesti on tyypillinen esimerkki katkerasta ja naisvihamielisestä narratiivista, jossa oma epävarmuus ja kokemus torjutuksi tulemisesta kanavoidaan syytöksiksi naisia kohtaan. Se perustuu useisiin väärinymmärryksiin, kuten siihen, että:
- naiset muka elävät vain miesten huomiosta,
- miehen ulkoiset ominaisuudet määrittävät automaattisesti, miten hänen käytöksensä koetaan,
- ja että oikeuteen joutuminen olisi kiinni pelkästä ulkonäöstä eikä käytöksen sisällöstä tai tilanteesta.
Kirjoittaja on todennäköisesti mies, joka kokee jäävänsä huomiotta ja kokee sen epäoikeudenmukaisena. Sen sijaan että hän kehittäisi itseään tai tarkastelisi omia toimintatapojaan, hän purkaa turhautumisensa yleistämällä naisia ja rakentamalla yksinkertaistettua "markkina-arvoteoriaa". Hänen maailmankuvansa on mustavalkoinen, ja se tekee aidon vuorovaikutuksen vaikeaksi, ehkä siksi hänellä on näitä kokemuksia alun perinkin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset treenaavat p*rsettä eniten kuntosalilla, miehet taas yläkroppaa. Useimmat naiset nauttivat katseista mitä saavat kun on paljasta päällä ja pullottava cameltoe.
Onhan se varmasti helpompaa kuvitella, että kaikki naiset treenaa ja pukeutuu sinun katseidesi vuoksi, kuin myöntää että he tekevät sen itsensä takia.. ja että he eivät edes huomaa sinun olemassaoloasi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja vaikuttaa siltä, että hän on kokenut toistuvasti torjuntaa tai jäänyt ilman haluamaansa huomiota naisilta. Sen sijaan että hän käsittelisi sitä rakentavasti, hän purkaa pettymystä yleistämällä ja syyttämällä naisia epäloogisuudesta ja "kaksinaismoralismista". Hän yrittää pukea omaa naisvihaansa ikään kuin tasa-arvopuheeksi ("naiset eivät kohtele miehiä tasapuolisesti"), mutta käytännössä hän vain haluaa kritisoida sitä, että naiset tekevät omia valintojaan, eivät hänen toivomiaan. Kirjoittaja ajattelee, että parisuhteet ja kiinnostus toimivat kuin markkinat, joissa ihmiset valitsevat toisensa vain ulkoisten ominaisuuksien perusteella: pituus, raha, ulkonäkö. Se paljastaa yksipuolisen ja epäkypsän käsityksen ihmissuhteista. Sen sijaan että hän kysyisi, voisiko hänen käytöksessään, asenteessaan tai lähestymistavassaan olla jotain, mikä karkottaa ihmisiä, hän ulkoistaa vastuun täysin naisille, erityisesti niille, jotka eivät reagoi hänen huomioonsa "oikein". Hän näyttää ajattelevan, että miehen arvo mitataan sillä, kuinka moni nainen vastaa hänen huomioonsa. Se on heikko ja ulkoinen tapa rakentaa minäkuvaa, ja siitä seuraa usein katkeruutta ja turhautumista. Hän ei näe, että eri ihmiset kokevat huomion eri tavoin. Hän ei mieti, että käytös, ei vain ulkonäkö, vaikuttaa siihen, koetaanko lähestyminen miellyttävänä vai ahdistavana. Tämä viittaa joko empatiakyvyn puutteeseen tai haluttomuuteen ymmärtää toista osapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja vaikuttaa siltä, että hän on kokenut toistuvasti torjuntaa tai jäänyt ilman haluamaansa huomiota naisilta. Sen sijaan että hän käsittelisi sitä rakentavasti, hän purkaa pettymystä yleistämällä ja syyttämällä naisia epäloogisuudesta ja "kaksinaismoralismista". Hän yrittää pukea omaa naisvihaansa ikään k
Onko sulla joku ongelma???
Kaikki eivät ole tissit tiskiin sisaruksia.
Kukahan niitäkin.jaksaa katsoa..hohhoijaa
M 30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja vaikuttaa siltä, että hän on kokenut toistuvasti torjuntaa tai jäänyt ilman haluamaansa huomiota naisilta. Sen sijaan että hän käsittelisi sitä rakentavasti, hän purkaa pettymystä yleistämällä ja syyttämällä naisia epäloogisuudesta ja "kaksinaismoralismista". Hän yrittää pukea omaa naisvihaansa ikään k
Mä kopioin tän itselle talteen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja vaikuttaa siltä, että hän on kokenut toistuvasti torjuntaa tai jäänyt ilman haluamaansa huomiota naisilta. Sen sijaan että hän käsittelisi sitä rakentavasti, hän purkaa pettymystä yleistämällä ja syyttämällä naisia epäloogisuudesta ja "kaksinaismoralismista".&n
Onko sulla joku ongelma???
Ei toki, onko sulla? En vaan jaksa lukea samaa paskaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huolestuttavaa, jos sun naiskuva perustuu Instagramin algoritmiin ja omaan seurantalistaan. Ehkä kannattaa vaihtaa sisältöä, jos tuntuu että kaikki naiset törröttää huulia ja haroo hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä mahtaa olla, ettei tomppelimiehille löydy instamissiä panopuuksi? Keksiikö kukaan yli 70 pisteen ÄO:lla varustettu?
Voi vauvaparkaa. Ainakaan geneettisesti ei tule olemaan erityisen välkky.