Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnosta naisia vain enään.

Vierailija
09.10.2025 |

Olen ennenkin tästä sanonut. Mutta sanon taas. En kiinnosta ollenkaan naisia enää. Kohtuu hyvin on asiat elämäs. Käyn töissä ja semmosta perus juttuja. Pidän itsestä huolta. Liikun paljon, salilla en käy. Harrastuksia ei sillain ole ja oikein kavereitakaan. Pituutta löytyy 187 cm ja en lihavakaan ole. Kai sit yritän liian tasokkaita tai vääränlaisia naisia.

Kommentit (227)

Vierailija
101/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kiinnosta naisia, mutta sittenpähän en. Ei tuo ole iso menetys.

Kyllä sitä silti kaipaa naisen kosketusta ja läheisyyttä!!

No on koettu. Ei ole niin ihmeellistä. Hyvin pärjää ilmankin. 

Vierailija
102/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa mistää normaaleita kavereita. Kaikki juoppoja elämäntapatyöttömiä.

No sitten et saa naistakaan. Ei naiset halua miestä jolla ei ole kavereita tai mitään mielenkiinnon kohteita harrastuksina. 

Asia selvä. Mitä pitäs olla ja väkisinkö harrastuksia olla? Ei ole kaikilla. En ainaskaa ole työtön. Työtön ei sas naista. Mulla on tuttuja jotka on työttömiä. Miten heillä sit on naiset?

He varmaankin ovat mielenkiintoisempia kuin sinä. 

Selvä. No hakkaa sä vaa päätäs seinään luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kiinnostunut kaljuista, juopoista miehistä joilla on alkoholiongelma, kymppitonnien ulosotot ja läskimaha.

Sun pitää varmaa ottaa komea miljonääri?

Mulla on juuri sellainen. 

Vierailija
104/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten et saa naistakaan. Ei naiset halua miestä jolla ei ole kavereita tai mitään mielenkiinnon kohteita harrastuksina. 

Asia selvä. Mitä pitäs olla ja väkisinkö harrastuksia olla? Ei ole kaikilla. En ainaskaa ole työtön. Työtön ei sas naista. Mulla on tuttuja jotka on työttömiä. Miten heillä sit on naiset?

Koska heillä on isompi älykkyysosamäärä kuin sinulla. Ehkä jopa 100. Sullahan on alle 70. Lisäksi he eivät ole persoonalisuushäiriöisiä kuten sinä.

Ei kuule kiinnosta. Hyppää junan alle toivon sitä. Hauku miten lystäät.

Vierailija
105/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kiinnostunut kaljuista, juopoista miehistä joilla on alkoholiongelma, kymppitonnien ulosotot ja läskimaha.

Mulla on juuri sellainen. 

Onnea. Mua ei paskaakaa kiinnosta. :):(::(

Vierailija
106/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tekee virheitä ja velkaantuu. Sille ei voi mitään.

Vierailija
107/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Se on sun misogynistinen harha, että mun tarvitsisi ottaa yhtään ketään. Tajua tämä:  en halua enkä huoli. Ja: jos joku erinomainen ja upea miljonäärimies kävelisi vastaan, voisin harkita mielipiteeni muuttamista. Yhteenmuuttoa en harkitse, koska mä viihdyn yksin kodissani, joka on kaunis, tilava ja siisti. Miehet sotkevat ja kuvittelevat olevansa tärkeitä, se on niiden geeneissä.

Pärjään, mulla on varallisuutta ja elämä, paljon ystäviä ja olen raitiskin. Mä saan kaiken tarvitsemani tältä ystäväpiiriltä johon kuuluu arviolta parisataa ihmistä, joista parikymmentä on läheisempiä kuin muut.

Kusiletkun pitäminen naisten välttämättömyystarvikkeena on naurettava miesten elättämä harhaluulo, jota elättelevät miehet, joilla ei mitään muuta tarjottavaa naiselle ole.

Vierailija
108/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: jos olisit nainen, kiinnostuisitko itse itsestäsi?

Olet mt-ongelmainen, kaveriton, harrastukseton, velkainen, lihava, kalju. Mieti valitsisitko itse sinun kaltaistasi? 

Lenkkeilen. Käyn salilla. En ole kalju. En ole lihava. Miksi haukut? Velkaa on ja sille ei voi mitään.

Velalle voi sen ettei koskaan ota sitä velkaa eikä muutenkaan ostele turhuuksia, joihin ei velkaa ottamatta ja perikatoon joutumatta ole heti (ylimääräistä käyttö)rahaa. Myöhäistä toki pelivelkakallujen kohdalla. Normiälyisille ihmisille ei kuitenkaan itse omaa tyhmyyttään sitä ottamatta vain pompsahda tuulesta velkaa. 

Vierailija
109/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kovasti tehdä töitä mennä eteenpäin. Kavereita tässä iässä vaikeeta saada. Apua elämään. Ja velkaa pois todellaki isot muutokset!!!

Vierailija
110/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä hakkaat päätäsi seinään, Allu-pöljä-parka.

Vierailija
111/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mt-ongelmainen, kaveriton, harrastukseton, velkainen, lihava, kalju. Mieti valitsisitko itse sinun kaltaistasi? 

Lenkkeilen. Käyn salilla. En ole kalju. En ole lihava. Miksi haukut? Velkaa on ja sille ei voi mitään.

Velalle voi sen ettei koskaan ota sitä velkaa eikä muutenkaan ostele turhuuksia, joihin ei velkaa ottamatta ja perikatoon joutumatta ole heti (ylimääräistä käyttö)rahaa. Myöhäistä toki pelivelkakallujen kohdalla. Normiälyisille ihmisille ei kuitenkaan itse omaa tyhmyyttään sitä ottamatta vain pompsahda tuulesta velkaa. 

Kerroppa susta ootko sä täydellinen? Ihmisillä on yli 200 tuhatya jopa velkaa. Älä jauha paskaa.

Vierailija
112/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hakkasin? 😀 Enkä ole luuseri. Mulla on perhe, ystäviä, kaunis koti, koulutusta, hyvä työ, korkea äo ja taloudellinen tilanne. Olen kaikkea muuta kuin luuseri. 😊

Vierailija
113/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Se on sun misogynistinen harha, että mun tarvitsisi ottaa yhtään ketään. Tajua tämä:  en halua enkä huoli. Ja: jos joku erinomainen ja upea miljonäärimies kävelisi vastaan, voisin harkita mielipiteeni muuttamista. Yhteenmuuttoa en harkitse, koska mä viihdyn yksin kodissani, joka on kaunis, tilava ja siisti. Miehet sotkevat ja kuvittelevat olevansa tärkeitä, se on niiden geeneissä.

Pärjään, mulla on varallisuutta ja elämä, paljon ystäviä ja olen raitiskin. Mä saan kaiken tarvitsemani tältä ystäväpiiriltä johon kuuluu arviolta parisataa ihmistä, joista parikymmentä on läheisempiä kuin muut.

Sori mutta ei kiinnosta. Hyvää jatkoa naurettava olet.

Vierailija
114/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hakkasin? 😀 Enkä ole luuseri.

Ihan sama. Emmäkää oo luuserim vakituinen työ ja lisäks toinen työ. Velkaa makselen.:)

Vierailija
115/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Allu ainakaan. Jostain syystä mulle ei ole käynyt noin. Mulla ei ole velkaa mutta onpahan velaton kolmio Helsingin keskustaajamassa ja peritty puolikas omakotitalo, josta perin vielä aikanaan 25% lisää. Faija on 90 joten mahtanen joutua vielä kymmenkunta vuotta odottamaan mutta mulla ei ole kiirettä. Isä on rakas ja ihana ja fiksu. Jos hänenlaisiaan miehiä olisi valmistettu v. 1935 jälkeen, ottaisin sellaisen, mutta esimerkiksi Allu on miehen irvikuva. Miehen karikatyyri, pilahahmo.

Vierailija
116/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Allu ainakaan. Jostain syystä mulle ei ole käynyt noin. Mulla ei ole velkaa mutta onpahan velaton kolmio Helsingin keskustaajamassa ja peritty puolikas omakotitalo, josta perin vielä aikanaan 25% lisää. Faija on 90 joten mahtanen joutua vielä kymmenkunta vuotta odottamaan mutta mulla ei ole kiirettä. Isä on rakas ja ihana ja fiksu. Jos hänenlaisiaan miehiä olisi valmistettu v. 1935 jälkeen, ottaisin sellaisen, mutta esimerkiksi Allu on miehen irvikuva. Miehen karikatyyri, pilahahmo.

Sori mutta ei kiinnosta vaikka olet mikä. Vaikka miljonääri:):)

Vierailija
117/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa susta ootko sä täydellinen? Ihmisillä on yli 200 tuhatya jopa velkaa. Älä jauha paskaa.

Joo, ihmisillä jotka tienaa paremmin kuin sinä ja joilla on elämä vakaalla pohjalla ja joiden tienesteistä ei mene puolet kaljaan ja toinen puoli ulosottoon.

Vierailija
118/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähde henkilökohtaisuuksiin enkä sivuraiteille. Tosiasia kuitenkin että on täysin velattomiakin ihmisiä (velkasaldo 0€), joilla sujuva elämänhallinta ja taloudenpito.

Vierailija
119/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta ei kiinnosta vaikka olet mikä. Vaikka miljonääri:):)

Sinä olet todellakin täyttä roskaa.

Vierailija
120/227 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa susta ootko sä täydellinen? Ihmisillä on yli 20

Ihan sama. Ei mua kiinnosta:):) vaikka ois 100 miljoonaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan