Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kiinnosta naisia vain enään.

Vierailija
09.10.2025 |

Olen ennenkin tästä sanonut. Mutta sanon taas. En kiinnosta ollenkaan naisia enää. Kohtuu hyvin on asiat elämäs. Käyn töissä ja semmosta perus juttuja. Pidän itsestä huolta. Liikun paljon, salilla en käy. Harrastuksia ei sillain ole ja oikein kavereitakaan. Pituutta löytyy 187 cm ja en lihavakaan ole. Kai sit yritän liian tasokkaita tai vääränlaisia naisia.

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminämiehellä on kapea ja itseriittoinen maailmankuva. Minäminäminä ajattelee vain minäminäminää.

... ja uhriutuu katkerana kun kukaan normijärkinen ei halua uhrata omaa elämäänsä yksipuoliseen allunkorjaukseen.

Todella rumasti sanottu. Olet kauhea ihminen.

Vierailija
82/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos ei kiinnosta harrastus? Sali riittää kyllä harrastukseksi.

Ei riitä. Sali ei tee sinua mielenkiintoiseksi. Jos haluat naisen niin sitten hankit ensin harrastuksen ja kavereita. Ja ei niitä juoppoja kavereita. 

En saa mistää normaaleita kavereita. Kaikki juoppoja elämäntapatyöttömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prööt

Vierailija
84/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kiinnostunut kaljuista, juopoista miehistä joilla on alkoholiongelma, kymppitonnien ulosotot ja läskimaha.

Vierailija
85/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mulle ei oo sillain sanottu et oisin lihava tai ruma. Ei johdu siitä.

Naiset ei sano tuollaisia asioita koska ovat kohteliaita. Lisäksi sut tunnetaan jo tuosta 50 sanan sanavarastolla tekemästäsi jankutuksesta koko maassa. Kun avaat suusi, kaikki tietävät, että Allunperhanahan se siinä, lähdetääs pois.

Joo hauku vähän lisää ei mua kiinnosta. Sairas ihminen.

Vierailija
86/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo tapasi kirjoittaa enääN on syynä siihen..

Vierailija
87/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminämiehellä on kapea ja itseriittoinen maailmankuva. Minäminäminä ajattelee vain minäminäminää.

... ja uhriutuu katkerana kun kukaan normijärkinen ei halua uhrata omaa elämäänsä yksipuoliseen allunkorjaukseen.

Menepä sinä sitten imemään Allun persettä.

Vierailija
88/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten et saa naistakaan. Ei naiset halua miestä jolla ei ole kavereita tai mitään mielenkiinnon kohteita harrastuksina. 

Vierailija
89/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten et saa naistakaan. Ei naiset halua miestä jolla ei ole kavereita tai mitään mielenkiinnon kohteita harrastuksina. 

Asia selvä. Mitä pitäs olla ja väkisinkö harrastuksia olla? Ei ole kaikilla. En ainaskaa ole työtön. Työtön ei sas naista. Mulla on tuttuja jotka on työttömiä. Miten heillä sit on naiset?

Vierailija
90/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kiinnostakaan ainakaan minua, koska sanot enääN. Se kertoo ihmisestä riittävästi. 

Vierailija
91/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä. Mitä pitäs olla ja väkisinkö harrastuksia olla? Ei ole kaikilla. En ainaskaa ole työtön. Työtön ei sas naista. Mulla on tuttuja jotka on työttömiä. Miten heillä sit on naiset?

Sori eikä kaikki harrasta mitään. Ihme olettamusta sulla nyt?

Vierailija
92/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa persettä miehille, saat välillä vaihtelua.

Vierailija
93/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: jos olisit nainen, kiinnostuisitko itse itsestäsi?

Olet mt-ongelmainen, kaveriton, harrastukseton, velkainen, lihava, kalju. Mieti valitsisitko itse sinun kaltaistasi? 

Vierailija
94/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kiinnostunut kaljuista, juopoista miehistä joilla on alkoholiongelma, kymppitonnien ulosotot ja läskimaha.

Sun pitää varmaa ottaa komea miljonääri?

Vierailija
95/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus = totuus = totuus. Kukaan nainen ei ole sinullekaan mitään velkaa - millään tekosyyllä - mistään huolimatta,

ymmärrä ja hyväksy se ja ota vastuu itsestäsi ja elämästäsi.

Voit ulista mielipiteenäsi muiden "kauheutta" hamaan iäisyyteen, mutta sekään ei koskaan muuta eikä auta mitään.

Vierailija
96/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allulla on persoonallisuushäiriö ja hän takertuu ihmisiin pakkomielteisesti. Sai fudut terapeutiltaankin sen takia. Lisäksi hän on, kuten huomaatte, älyllisesti kehitysvammainen.

Töissä Postin logistiikkakeskuksessa Vantaalla, kotoisin jostain Pohjois-Suomesta mutta ei mene sinne takaisin koska häntä ei ilmeisesti huolita sinne takaisin.

Väijyy Tulisuudelmassa, juo liikaa eikä kykene oppimaan yhtään mitään. Velkaa noin 40-50000 €, ulosotossa.

Vierailija
97/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: jos olisit nainen, kiinnostuisitko itse itsestäsi?

Olet mt-ongelmainen, kaveriton, harrastukseton, velkainen, lihava, kalju. Mieti valitsisitko itse sinun kaltaistasi? 

Lenkkeilen. Käyn salilla. En ole kalju. En ole lihava. Miksi haukut? Velkaa on ja sille ei voi mitään.

Vierailija
98/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heillä on isompi älykkyysosamäärä kuin sinulla. Ehkä jopa 100. Sullahan on alle 70. Lisäksi he eivät ole persoonalisuushäiriöisiä kuten sinä.

Vierailija
99/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He varmaankin ovat mielenkiintoisempia kuin sinä. 

Vierailija
100/186 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allulla on persoonallisuushäiriö ja hän takertuu ihmisiin pakkomielteisesti. Sai fudut terapeutiltaankin sen takia. Lisäksi hän on, kuten huomaatte, älyllisesti kehitysvammainen.

Töissä Postin logistiikkakeskuksessa Vantaalla, kotoisin jostain Pohjois-Suomesta mutta ei mene sinne takaisin koska häntä ei ilmeisesti huolita sinne takaisin.

Väijyy Tulisuudelmassa, juo liikaa eikä kykene oppimaan yhtään mitään. Velkaa noin 40-50000 €, ulosotossa.

En ole ulosotossa. Mene luuseri leipäjonoon hakemaa ruokaa luuseri.  Hauku vähän lisää. En välitä