Seiska: Jere Karalahden avovaimolla peukkutuomio!
Kaiken lisäksi nainen oli Seiskan jutun mukaan huumausaineiden vaikutuksen alaisena mennyt auton rattiin. Karalahti ei jutun mukaan liity tähän tapaukseen, mutta on epäiltynä ja vangittuna törkeästä huumausainerikoksesta.
Kasvatko jännämiehet koskaan aikuisiksi?
"Karalahden avovaimo tuomittiin toukokuussa rattijuopumuksesta sekä huumausaineen käyttörikoksesta. Oikeuden mukaan nainen oli käyttänyt Alfa-PVP:tä eli peukkua, joka on luokiteltu erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi."
https://www.seiska.fi/rikos/jere-karalahden-avovaimon-peukkutuomiosta-u…
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nannalta itkuinen avautuminen ja podcastilla kertoo yhä rakastavansa Jereä, miehen sielun takia.
Itsekäs olio se on, nehän erosikin jo aikoja sitten ja Jerellä on uusi peukkuavokki. Vertaillaan taas ensimmäiseen vaimoon Susannaan: on antanut ilmeisesti yhden tai kaksi asiallista haastattelua joskus 2017-2018 Jeren kirjan julkaisemisen aikoihin, ja varmaan sovitusti? Tai ehkä jopa myyntiä lisätäkseen, en tiedä. Mutta Susanna on yksityishenkilö ja Ruusulankadun asuntolassa töissä, eli tavallinen työ kelpaa ja mielenterveys- ja päihdeasiat on ammattina. Ei ulise missään eikä draamaile. Ei yritä hyötyä, vaikka varmaan olisi voinut. Sellainen on mielestäni aitoa välittämistä.
Olihan tämäkin vaimo naistenlehtien vakiokamaa. Ja lapsikin siinä sivussa. Jeren kilpakausien väliset bailuputket ja poissaolot kuuluivat asiaan, tämä jäi mieleen. Sotkuista eroa setvittiin sittemmin isosti.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa nyt sitä, että Nanna on nähnyt Jeren ja kuullut miehen rikos-pettämis-sekoilu-päihdetaustasta, niin se ajatus, joka sille on tullut on ollut:
Minä teen tuosta miehestä lasten kanssa askartelevan päiväkodinsedän.
Vaikka herra on kuin miespuolinen Tuksu!
Kuvottavia ihmisiä, alinta saastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko kestävää tekoa tämä Karalahti. Oli yhdessä vaiheessa aivan kuoleman porteilla, ja nyt taas rojut maistuu.
Ei ole kuitenkaan enää nuori mies.
Se oli se laillinen huume joka hänet vei koomaan. Mut ei se mitään ku se on laillinen...
Jaahas siellä yksi huumeiden käyttäjä puolustelee.
Ei kun se on tosiasia. Miksi tuntuu menevän joillakuilla tunteisiin?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/karalahti-oli-juoda-itsensa-hengilt…
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa nyt sitä, että Nanna on nähnyt Jeren ja kuullut miehen rikos-pettämis-sekoilu-päihdetaustasta, niin se ajatus, joka sille on tullut on ollut:
Minä teen tuosta miehestä lasten kanssa askartelevan päiväkodinsedän.
Vakava aihe, mutta purskahdin nauruun! Ehkä on ajatellut, että kaikki naiset on ennen minua olleet ihan tyhmiä kakkapää- laiskottelijoita. Nytpä minä annan tuolle ihanasielulle mahdollisuuden saada kolme palleroa lisää. Tuo sisäisesti ihanasieluinen pikkupoika on vaan tyhmien pierupää- naisten kaltoinkohtelema
Olen aina ihmetellyt mitä helvettiä naiset näkee tuossakin luuserideekussa? Tietty osa oikein hakemalla hakee elämäänsä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on jännää, kun hoitavat Jeren ja Nannan lapsia.
Eihän Jere ole heitä hoitanut päivääkään eron jälkeen. Sellainen "mies". Kivempi viisikymppisenä leikkiä jotain kaksikymppistä lähiöpahista ja pelehtiä kaiken maailman mömmöjen kanssa. Kuvottava tapaus.
Jos tämä Jeren epäilty törkeä huumausainerikos, josta on peräti vangittu liittyy peukun diilaamiseen, niin omasta mielestä sopiva rangaistus siitä olisi keittää tervassa ja höyhenissä. Sen verran vaarallinen aine kyseessä ja kauheaa jälkeä jo tehnyt yhteiskunnassa.
Kaikki huumeet ovat vaarallisia, myös ne lailliset. Huumeiden kysyntä ei katoa mihinkään vaikka kaikki huumeiden myyjät laitettaisiin vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaks narkkaria löytäny toisensa. Noh, jerellä on kai sitä pätäkkää millä narkata. Tuskin kovin nopee se muija ehtii imeä sen ukon tyhjäksi.
Mistä sillä on rahaa? Eikös Jere vielä kesällä pyörittänyt omaa limsatehdasta? Vai liittyykö nämä rikosepäilyt siihen?
Ei sillä mitään rahaa ole. Ei ehtinyt NHL:ssä tienata juuri mitään, ja tuolla mentaliteetilla kaikki on kyllä tuhlattu hetkessä.
Jere pelasi KHL:ssä, siellä oli hyvä palkka. Sieltä se Oksana tarttui haaviin. Ex-vaimo Susanna oli ihmeen kärsivällinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt mitä helvettiä naiset näkee tuossakin luuserideekussa? Tietty osa oikein hakemalla hakee elämäänsä ongelmia.
Matti Nykänen ei kovin pitkään yksikseen elellyt, nopeasti aina ilmestyi uusi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykänen ei kovin pitkään yksikseen elellyt, nopeasti aina ilmestyi uusi nainen.
Juuri näin. Ei paljon ole asiaa uhriutua, kun tuollaisten kanssa menee kimppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nanna voi olla tyytyväinen, kun Jere on löytänyt tasoisensa naisen.
Lapset lähinnä käy sääliksi.
Ne lapset ei voi mitään isän päihderiippuvuudelle.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaks narkkaria löytäny toisensa. Noh, jerellä on kai sitä pätäkkää millä narkata. Tuskin kovin nopee se muija ehtii imeä sen ukon tyhjäksi.
Mistä sillä on rahaa? Eikös Jere vielä kesällä pyörittänyt omaa limsatehdasta? Vai liittyykö nämä rikosepäilyt siihen?
Ei sillä mitään rahaa ole. Ei ehtinyt NHL:ssä tienata juuri mitään, ja tuolla mentaliteetilla kaikki on kyllä tuhlattu hetkessä.
Jere pelasi KHL:ssä, siellä oli hyvä palkka. Sieltä se Oksana tarttui haaviin. Ex-vaimo Susanna oli ihmeen kärsivällinen.
Ne rahat on hummattu aikoja sitten, nykyään isot velat ulosotossa.
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/29837f52-8820-472d-8316-e7c1a1b0f5…
Nanna aivan itse on tuonut yksityisasiansa, elämänsä Jeren kanssa, suhteensa ja jopa lapsensa julkisuuteen.
Kukaan ei ole Jeren lapsia täällä haukkunut, lähinnä käy sääliksi.