Miksi niin moni mies Tinderissä...
...kertoo että haluaa matkustella. Mua ei matkustelu oikein kiinnosta, ja haluaisin kumppanin joka myös viihtyisi Suomessa, mutta tuntuu että kaikki matchit Tinderissä haluaa matkustella, ja kumppanin pitäisi lähteä mukaan. Juuri kävin treffeillä pari kertaa mukavan miehen kanssa, mutta alkoi ehdottelemaan että lähdettäisiin Madeiralle patikoimaan niin se sitten jäi...
Mistä löytyisi mies joka ei halua tuhlata rahaa ja aikaa reissaamiseen?
Kommentit (12)
Miksi haluaisin tuhlata ainoan elämäni kotona olemiseen?
Olen kiinnittänyt samaan huomiota. Kaikki haluaa matkustella. Minua se nyt ei kovin haittaa, ihan kivaahan se reissaaminen on. Yksi tinder-tapailumies veikin minut lomalle Välimerelle, oli mukavaa, vaikka juttu ei mihinkään syvempään johtanutkaan.
Mä taas haluaisin matkustavan miehen. Erosin eksästä kun sitä ei saanut sohvalta liikahtamaan. Nyt reissaan kavereiden kanssa ja välillä yksinkin, reissaava mies sopisi elämään enemmän kuin hyvin. Kotimiestä en enää huoli.
Vierailija kirjoitti:
Selvästikään ei ole kansalaisilta siis rahat loppu, vaikka täällä vingutaan taloustilanteen pahuutta joka päivä.
naiset ei mätsää normaalien miesten kanssa.
Miehet on niin yksinkertaisia et ne ajattelee pyytämällä naisen matkalle, niin mimmi on sit panopatjana joka ikinen päivä.
Ja katso vaan, ensiksi lupaillaan Madeiran matkaa mut "se on vasta kesällä, mennääks ensin Tallinnan risteilylle?"
Ja kas näin, kahden kympin tarjoushytin hinnalla mies saa seksiä koko reissun ajan...
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin yksinkertaisia et ne ajattelee pyytämällä naisen matkalle, niin mimmi on sit panopatjana joka ikinen päivä.
Ja katso vaan, ensiksi lupaillaan Madeiran matkaa mut "se on vasta kesällä, mennääks ensin Tallinnan risteilylle?"
Ja kas näin, kahden kympin tarjoushytin hinnalla mies saa seksiä koko reissun ajan...
Omat huoneet tietysti pitää aikuisilla olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat huoneet tietysti pitää aikuisilla olla.
Tämä. Joskus opiskelijana vielä oli kimppahuoneita kun oltiin tyhjötaakuja. Nykyään omat kaikilla.
Matkustaminen on kivaa, normaali ihminen nauttii matkustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Matkustaminen on kivaa, normaali ihminen nauttii matkustelusta.
Yhtä normaalia on olla nauttimatta. Ainakin minulle maistuisi puulta käydä ulkomailla useammin kuin 1-2 kertaa vuodessa.
Minä en halua matkustella ulkomailla. Riittää kun käyn jossain kalajoen hiekkamontuilla jossa olin tänä kesänä. Haluan myös reissata polkupyörällä vaikka jonnekkin 200 km päähän. Olen polkenut fillarilla norjasta raumalle.
Sitä nyt kirjoittaa mitä mieleen tulee pimpan himossa.
Selvästikään ei ole kansalaisilta siis rahat loppu, vaikka täällä vingutaan taloustilanteen pahuutta joka päivä.