Seiska: Jere Karalahden avovaimolla peukkutuomio!
Kaiken lisäksi nainen oli Seiskan jutun mukaan huumausaineiden vaikutuksen alaisena mennyt auton rattiin. Karalahti ei jutun mukaan liity tähän tapaukseen, mutta on epäiltynä ja vangittuna törkeästä huumausainerikoksesta.
Kasvatko jännämiehet koskaan aikuisiksi?
"Karalahden avovaimo tuomittiin toukokuussa rattijuopumuksesta sekä huumausaineen käyttörikoksesta. Oikeuden mukaan nainen oli käyttänyt Alfa-PVP:tä eli peukkua, joka on luokiteltu erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi."
https://www.seiska.fi/rikos/jere-karalahden-avovaimon-peukkutuomiosta-u…
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on jännää, kun hoitavat Jeren ja Nannan lapsia.
No ei kai peukunkäyttäjälle voi lapsia antaa hoitoon? Joku raja. Nanna-parka.
No ei ole tippaakaan parka. Täysin oma vika ja moka, kun alkoi Jere Karalahden kanssa ja väänsi KOLME lasta siihen...
Lapset tietysti on parkoja, varsinkin se nuori aikuinen joka tajuaa jo kaiken.
Eivät ole ensimmäisiä eikä viimeisiä erolapsia. Edelleen Nannahuolehtii hyvin lapsista.
Voi huolehtia vaikka kuinka hyvin, mutta kyllähän ne lapset ilman isää kasvaa, varsinkin jos isi joutuu nyt vankilaan.
Niin että kun itse niitä lapsia jatkuvasti julkisuuteen tuo, niin ei ole yhtään moukkaa miettiä palstoilla, että hoitaakohan peukkupäät sitten niitä lapsia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole tippaakaan parka. Täysin oma vika ja moka, kun alkoi Jere Karalahden kanssa ja väänsi KOLME lasta siihen...
Lapset tietysti on parkoja, varsinkin se nuori aikuinen joka tajuaa jo kaiken.
Eivät ole ensimmäisiä eikä viimeisiä erolapsia. Edelleen Nannahuolehtii hyvin lapsista.
Voi huolehtia vaikka kuinka hyvin, mutta kyllähän ne lapset ilman isää kasvaa, varsinkin jos isi joutuu nyt vankilaan.
Ja lapset jatkuvasti julkisuudessa. Heille ei ole suotu mitään yksityisyyttä, elävät kuin näyteikkunassa dramaattisessa Seiska-julkisuusperheessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä todistaa taas jälleen kerran, että a-pvp:n vaaroja on liioiteltu. Suurin osa käyttäjistä ei ole hampaattomia narkomaaneja.
Mistä sinä tiedät, onko Karalahden naisella omat hampaat suussa, vai Turkissa laitetut laminaatit?
Te ise olette säälittäviä naisparkoja kun joku tunteman hampaatkin pitää vauvalla tapella ja syynätä... olette säälittäviä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Nannahan oli täysin varma. Että hän tämän Karalahden muuttaa. Tiesi ottaessa mikä kaveri on.
TÄMÄ! TÄMÄ! TÄMÄ!
Jerellä oli silloinkin se pettämissotku Oksanan kanssa päällä, lapsi tulossa Valko-Venäjällä, vaimo Suomessa, mutta ehei Nanna ihan välttämättä halusi alkaa miehen kanssa olemaan. Jerestä muuttunut mies ja nyt tehdään se poika, jota Jere aina niin halunnut "mantelinperijä", vai mitenkäs pari aikoinaan asiasta kirjoittivat. Sitten kun poika oli tehty, niin Jere Seiskan mukaan petti Nannaa jonkun blondin kampaajan kanssa. Mutta Nanna palasi Jeren kanssa yh
Toinen ruudinkeksijä on se muikkeli, joka teki Tuomas Enbuskelle kaksi lasta.
Mulle on edelleen täysi mysteeri, miten kukaan haluaa edes lapsentekosimulaatiopuuhiin Enbusken kanssa. Sanakirjassa hyypiön vieressä on Tuomaksen kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä todistaa taas jälleen kerran, että a-pvp:n vaaroja on liioiteltu. Suurin osa käyttäjistä ei ole hampaattomia narkomaaneja.
Mistä sinä tiedät, onko Karalahden naisella omat hampaat suussa, vai Turkissa laitetut laminaatit?
Te ise olette säälittäviä naisparkoja kun joku tunteman hampaatkin pitää vauvalla tapella ja syynätä... olette säälittäviä...
Itsepähän aloitit vänkäämällä, ettei peukku ole edes vaarallista, kun kato pysyy hampaatkin suussa.
Mistä me täällä tiedetään kenellä on aidot hampaat, kun noissa pintaliito-julkkispiireissä lähestulkoon kaikken hampaat on joko muovia, tai posliinia Turkin klinikalta?
Mene Kallioon piritorille kurkkimaan niiden käyttäjien suihin, jos uskallat.
Vierailija kirjoitti:
Niin että kun itse niitä lapsia jatkuvasti julkisuuteen tuo, niin ei ole yhtään moukkaa miettiä palstoilla, että hoitaakohan peukkupäät sitten niitä lapsia..
Otappa selvää missä ne lapset on ennenkun puhu t pSkaa.. En minä etkä sinä tiedä ovtk lapset olleet yhtään kertaa Jerellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko kestävää tekoa tämä Karalahti. Oli yhdessä vaiheessa aivan kuoleman porteilla, ja nyt taas rojut maistuu.
Ei ole kuitenkaan enää nuori mies.
Se oli se laillinen huume joka hänet vei koomaan. Mut ei se mitään ku se on laillinen...
Ihan oman käden kautta. Että itse annosteli myrkkynsä. Eikä ollut mikään suositusannos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otappa selvää missä ne lapset on ennenkun puhu t pSkaa.. En minä etkä sinä tiedä ovtk lapset olleet yhtään kertaa Jerellä.
Eli sun mukaan lapset ei koskaan ole isänsä luona, eli niiltä käytännössä puuttuu toinen vanhempi kokonaan, onko se sitten hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kiinnosta "ottaa selvää". Kunhan toin ilmi sen faktan, että lapset on NANNAN toimesta tyrkytetty julkisuuteen tämän kohunkin aikana ja Nanna itse tehnyt jo avautumispodin reelseineen jne., että turha inistä jos palstoilla ihmiset pohtii lastenkin asioita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaks narkkaria löytäny toisensa. Noh, jerellä on kai sitä pätäkkää millä narkata. Tuskin kovin nopee se muija ehtii imeä sen ukon tyhjäksi.
Mistä sillä on rahaa? Eikös Jere vielä kesällä pyörittänyt omaa limsatehdasta? Vai liittyykö nämä rikosepäilyt siihen?
Ei sillä mitään rahaa ole. Ei ehtinyt NHL:ssä tienata juuri mitään, ja tuolla mentaliteetilla kaikki on kyllä tuhlattu hetkessä.
Ja maksettu huumevelkoja korkoineen.
Eikö noilla Karalahdilla ollut joku yksityinen päiväkotikin jossain Keravalla? Aika huippua, mun mielestä.
Onko tuo Susanna edes avautunut julkisuuteen ikinä niinä vuosina, kun Jere sekoili ja meinasi kuolla ym.? Nanna sen sijaan tiesi mitä otti, ja julkisuudessa avautumassa nyyhkien kun on sitten tällaista.
Tollot ihmiset vielä tukemassa sen somessa jotain tyyliin "sul on niin hyvät arvot, tsemppii". :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaks narkkaria löytäny toisensa. Noh, jerellä on kai sitä pätäkkää millä narkata. Tuskin kovin nopee se muija ehtii imeä sen ukon tyhjäksi.
Mistä sillä on rahaa? Eikös Jere vielä kesällä pyörittänyt omaa limsatehdasta? Vai liittyykö nämä rikosepäilyt siihen?
Kuka nähny kaupoissa limpsaansa?
Juoko lapsensa sitä limpsaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepähän aloitit vänkäämällä, ettei peukku ole edes vaarallista, kun kato pysyy hampaatkin suussa.
Mistä me täällä tiedetään kenellä on aidot hampaat, kun noissa pintaliito-julkkispiireissä lähestulkoon kaikken hampaat on joko muovia, tai posliinia Turkin klinikalta?
Mene Kallioon piritorille kurkkimaan niiden käyttäjien suihin, jos uskal
Ei voi olla rappiolla jos on rahaa ja aikaa käydä Turkissa paikkaamassa hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere on viime vuosina toiminut mm. päiväkodinsetänä ja limpsatehtailijana.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noilla Karalahdilla ollut joku yksityinen päiväkotikin jossain Keravalla? Aika huippua, mun mielestä.
Onhan se! Onhan Suomessa tapauksia, missä eläintenpitokiellon saanut ihminen alkaa pyörittämään seuraavaksi huostaanotettujen kehitysvammaisten hoitolaitosta. Viranomaisten mielestä ei esteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere on viime vuosina toiminut mm. päiväkodinsetänä ja limpsatehtailijana.
xD
IS: Jere Karalahden yhtiö Pieni Limonaaditehdas Oy asetettiin konkurssiin.
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000011225378.html
Sieltä ylpeänä postaili kuvia ja videoita, kun oli valmistamassa kansalle limpsaa, varmaan limsatehtaan kaatuminen konkurssiin sysäsi miehen takaisin päihteiden syliin hakemaan lohtua.
Eikös se jere maksanut NIIN hyvät elarit lapsiensa äidille. Näin kehui nanna koivun hellulle. Taisi olla huumerahoja. MK ei hankkinut rahojaan huumeilla.