Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei jätkät, kohta alkaa Mentalisti

Vierailija
09.10.2025 |

Patrick on mestari.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta viimeisen kauden loppumisesta. Saisikohan tätä vielä herätetyä eloon vai onko aihe loppuun käsitelty?

Mitä olisi Mentalisti 2025?

Näyttelijät ovat jo kurttuisia vanhuksia, surullista

Ei haittaa.

Vierailija
22/26 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä monennellako kierroksella sarja on, mutta sen verran on jäänyt jaksoja näkemättä, että nyt seuraan. Kaveri vielä vinkkas, että Grace Van Pelttiä näyttelevä nainen on ihan kivan näköinen. Onhan hänessäkin jo ihan syytä sarjaa seurata.

Kimball Chon hahmo on kuitenkin itselleni kiinnostavin. Samaistun häneen kaikkein eniten, vaikka luultavasti vähiten häntä itse muistutan. Olisinpa niin viileä kuin hän. Puhuu vähän, mutta vain asiaa. 😎👍

Eikös sama tyyppi ollut myös jossain CSI-sarjassa ja esitti täysin samanlaista hahmoa.

Korjaan, criminal mindsissa mutta muistan huvittuneeni koska hän oli aivan kuin Mentalistin Kimball siinäkin sarjassa nyrpeine naamoineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä monennellako kierroksella sarja on, mutta sen verran on jäänyt jaksoja näkemättä, että nyt seuraan. Kaveri vielä vinkkas, että Grace Van Pelttiä näyttelevä nainen on ihan kivan näköinen. Onhan hänessäkin jo ihan syytä sarjaa seurata.

Kimball Chon hahmo on kuitenkin itselleni kiinnostavin. Samaistun häneen kaikkein eniten, vaikka luultavasti vähiten häntä itse muistutan. Olisinpa niin viileä kuin hän. Puhuu vähän, mutta vain asiaa. 😎👍

Eikös sama tyyppi ollut myös jossain CSI-sarjassa ja esitti täysin samanlaista hahmoa.

Ei ole ollut ainakaan Interenet Movie Databasen mukaan. imdb.com siis.

Vierailija
24/26 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta viimeisen kauden loppumisesta. Saisikohan tätä vielä herätetyä eloon vai onko aihe loppuun käsitelty?

Mitä olisi Mentalisti 2025?

Näyttelijät ovat jo kurttuisia vanhuksia, surullista

Baker on edelleen hot!

Vierailija
25/26 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen mummojen ohjelma?

Kuin nii?

Vierailija
26/26 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen mummojen ohjelma?

Kuin nii?

Siksi vaan kun tämä on mun lempiohjelmani ja olen.mummo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi