Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuraava lomatkakohteesi?

Vierailija
09.10.2025 |

Olis niin ihanaa ollut päästä jonnein Keski-Euroopan joulutorille, mutta tänä vuonna ei onnistu. Talviloman matkakohde vielä mietinnässä. Ideoita siihenkin otan vastaan

Kommentit (213)

Vierailija
201/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malediivit ja Intia. 

Vierailija
202/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä ei ole vielä rahaa mennä mihinkään, kun kesän aikana tein yhden Euroopan matkan ja yhden kaukomatkan. Loppukesästä vielä risteilin. Kaikki sanoo, että jouluna menee rahaa. Mulla taas kevät ja kesä on suurimman kulutuksen aikaa.

Ensi keväänä joku risteily. Kesäksi olen kaavaillut sellaista yksi kallis ja yksi halpa reissua. Sveitsi kiinnostaa ja sitten voisi loikoilla Kreikan saaristossa. En vaan osaa valita saarta, ja siksi jäi tänä kesänä menemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, joululoma lasten perheitten kanssa. Mutta palaan etelä-Eurooppaan heti joulupäivänä

Vierailija
204/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teneriffe ensi kuussa,tuskin maltan odottaa. Puerto de la cruz,spa hotelli teide näkymällä. Pois näistä pakkasista ja lumesta. Ollaan 4 viikkoa ja toivottavasti on keväisempää kun tullaan takaisin. 

niin, suomen talvihan kestää tunnetusti 4 viikkoa. Meinaat että kun marraskuussa lähdet ja vuodenvaihteessa palaat niin tammikuussa jo pilkottaa leskenlehti?

Vierailija
205/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontula

Vierailija
206/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna ja suoraan satamasta Olde Hansaan, parasta sapuskaa pöytään ja litran tuoppi maittavaa olutta - aaaah! 

Lasku tulee olemaan about 200 euroa mutta lomalla kun ollaan, ei hintoja tuijoteta..

Vierailija
207/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Suomen kohde. En aio käyttää lentokoneita ja saastuttaa yhteistä ilmaa saati sitten ilmastoa.

Katso www.flixbus.fi ja matkusta bussilla Eurooppaan.

Mä tulin bussilla Prahasta Helsinkiin.  Ottihan se aikansa, mutta halpaa oli.  

Aika puuduttavaa.  Taukoja oli kyllä sopivasti 

Vierailija
208/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen lomatka?

Minä teen vain lomamatkoja

Vierailija
209/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun 1.pvä , lento Malagaan. Paluu takaisin Vapuksi -- silloin lienee jo kevät? Semmoinen LOMATKA tulossa, tänäkin vuonna.

Vierailija
210/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun älykkään, ennen kaikkea sosiaalisesti älykkään, elämäniloisen ja älyllisesti aktiivisen naisen silmissä, toivottavasti. 

Vierailija
211/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaka - Kioto - Tokio yhdistelmänatka

Vierailija
212/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla lähden kuukaudeksi Makedoniaan:) vahtimaan vanhan ystäväni taloa sillä aikaa kun hän itse on Los Angelesissa. Aurinkoa, hienoja maisemia sekä hyvää ruokaa ja viiniä tiedossa...

Vierailija
213/213 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomi. 💚