Harmittaa tuo ukko, kun meillä nytkin ihan hyvä auto
mutta uus pitäisi vaan saada. Asuntolainaa on (sis. vanhankin auton lainaa) ja nyt pitäisi uutta lainaa otta autoon...Huoh...mikä noita miehiä aina keväisin riivaa!!
Kommentit (9)
... en voisi ikinä kuvitellakaan eläväni sellaisen kanssa...
Asuvat sitten ahtaasti vanhassa asunnossa, kunhan vaan on hieno auto :)
t. yhden sellaisen naapuri
Jos meillä olis vähän rahaa, niin mielummin maksaisin omaa asuntoa ja ajelisin vanhalla autolla.
Mutta joku toinen haluaa asua halvalla ja maksaa kallista autoa. Mulla ihan sama, mitä se kellekään kuuluu?
Ja tuskin ihan täysin persaukinen edes saa lainaa, tai rahoitusyhtiötä taaksensa?
Me vaihdetaan autoa parin vuoden välein, molemmilla on omat autot. Tosin ajetaankin paljon, joten tykätään että auto on hyvä ja mukava ajaa.
Jos olis tiukkapaikka ja uuden auton ostaminen veis tilanteeseen missä eletään kädestä suuhun, niin jättäisin ostamatta. Ei se auto nyt ihan sen arvoinen ole.
Mua ei se asia haittaa ollenkaan. Mutta ymmärrän että jos on tiukkaa, niin ei ole kivaa jos toinen ostaa siinä vaiheessa uuden auton.
mulla on sentän vm95 opel corsa! -nro.2
Vierailija:
Jaa, ei mun mies vaan, mutta itte ottasin kyllä uuden auton kun en millään kehtais tolla -99 vuoden romulla ajella!
Kallis auto piti saada ja nyt maksetaan hirveän isoa lainaa! Yhtä s**tanan jankkaamista vaan kunnes mulla lopulta meni hermot ja luovutin. Mieti, 740e kuussa! Voi prkl! Senkin rahan vois käyttää muuhun tai säästää. Voi että kyrpii!
siis oikeasti ei edes koko perhe olla enää aikoihin mahduttu siihen. Silloin harvoi kun kaikki mennään saa olla kyydissä henkensä kaupalla :(
Onneksi!