Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Archie sekoillut taas

Vierailija
09.10.2025 |

Archiella oli instassa stoori jossa luki "i have lovely wife and kid but i Will fuck daylor muenzner in Milan because i can" ja oli jakanut screenshotteja käymistään keskusteluista tuon Daylorin kanssa. Oli ostanut tälle lentoliput Milanoon, missä on tällä hetkellä Iidan ja Vauvan kanssa ja kaikkea "i love you babe, we Will eat at finest restaurants" ym.

Mua säälittää tuo Iida, on vasta 21. Muistan miten tyhmä olin silloin itsekin ja seurustelin miehen kanssa joka jätti monta kertaa vuodessa ja aina hekumoi muita naisia. Silti rakastin sitä ja toivoin yhteistä tulevaisuutta. Nyt jos olisi tämä järki mitä nyt, juoksisin ja lujaa! Archie on kuitenkin jo yli 30,se mun poikaystävä oli silloin alle ja päälle parikymppinen... Kumpa Iidalle sais joku päähän sen, että lähtisi ja aloittaisi ton vauvan kanssa oman elämän. Varmasti saisi uskollisen miehen vielä joskus, kuka ei aiheuta aina vaan kyyneleitä ja ahdistusta. Ja tuo Archie... Kasva aikuiseksi, lopeta pettäminen ja perseily! 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, olihan se arvattavissa, sääli että tuohon sekoilukuvioon piti vielä lapsikin hommata.

Vierailija
2/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aamu oli Jonne Aaron televisiossa haastattelussa, ja vaikken setämiehenä voinut olla vertaamatta Artsiin, niin kyllä Jonnen pojot nousi ainakin sadalla pisteellä.

"Tähän vasemman käden looser emoji."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen mitätön tyyppi. 

Vierailija
4/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki huonosta suhteesta. Toivottavasti Ida pitää lapsesta huolen.

Vierailija
5/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, tämä triggeröi mua, koska vietin elämästäni ihan liian kauan tollasen rokkariluusenrin kanssa, jonka elämän päätähtenä oli aina ja ainoastaan hän. Toki ei ollut tylsää ja välillä olin ihan valtavan rakkaushuomion kohteena, mutta olisi oman itseni takia, pitänyt pistää peli poikki vuosia aiemmin. Hän ei nimittäin muutu, vaikka välillä olisikin raittiina tai tulisi vaikka uskoon, kyse on silti aina hänestä ja se itsekkyys on jotain, mitä ei pysty ymmärtämään. Ja se on pysyvää.

Vierailija
6/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatsi on kurko!

Vierailija
7/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida kyllä löytää eron sattuessa itselleen tasokkaan miehen, on nätti nainen ja julkkis. Ja näköjään myös hyvin pitkäpinnainen.

Vierailija
8/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten idari pitää olla, että julkaisee nuo vielä julkisesti instaan? Haluaa nöyryyttää Iidaa vai mikä?

Vierailija
9/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaiskohan Iidalle setämies? juteltiin jokunen vuosi Twitterissä.

Ei kyllä tollo Archien kersan isäpuoleks huvittas ryhtyä. Iita on ihan pantava pakkaus

T: setämies

Vierailija
10/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidalle kävi klassiset eli rakastui koko lapsukaisen sydämellä alkoholisoituneeseen pikkujulkkikseen. Kun järki tulee päähän, äijä jää. Iästään huolimatta hän kuitenkin vaikuttaa vastuuntuntoiselta äidiltä. Kaikkea hyvää Iidalle ja lapselle. Ps. tuo sama kuvio on käynyt aika monelle naiselle tässä maassa. 

Vierailija
11/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten idari pitää olla, että julkaisee nuo vielä julkisesti instaan? Haluaa nöyryyttää Iidaa vai mikä?

Pitää itsestäänselvyytenä. Aika paljon Ida katsellut sormien läpi noita sekoiluja, luultavasti A ajattelee että voi käyttäytyä miten vain, Ida ottaa kyllä takaisin. Nyt on kuvioissa lapsikin, minkä avulla voi manipuloida ja kiristää.

Vierailija
12/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, luuleeko tuo Artsi, että jotkut vielä ihailee tuota sen elämän tapaa? Tulee mieleen vaan nilkki, kuka kyykyttää ja nöyryyttää nuorta naista miten tahtoo, vaikka tämä on hänen lapsensa ÄITI! Ihan uskomattoman mulkkua on kyllä archien käytös. Onkohan hänellä joku epävakaa persoonallisuus tms? 

Vierailija
13/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, luuleeko tuo Artsi, että jotkut vielä ihailee tuota sen elämän tapaa? Tulee mieleen vaan nilkki, kuka kyykyttää ja nöyryyttää nuorta naista miten tahtoo, vaikka tämä on hänen lapsensa ÄITI! Ihan uskomattoman mulkkua on kyllä archien käytös. Onkohan hänellä joku epävakaa persoonallisuus tms? 

Perinteinen itäsuomalainen mies, tuollaisia kultakimpaleita siellä on paljon. Tosin suurinosa persaukisia.

Vierailija
14/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuosmasen alkoholiongelma pahenee, kunnes hän joutuu pohjalle ja on pakotettu  kohtaamaan totuuden. Tämä voi toteutua ehkä n.50-vuotiaana AA-tukiryhmässä. Jos jatkuvasti löytyy "ymmärtäjiä" sama holtittomuus ja itsetuho jatkuu, samalla tuhoutuu läheisten elämä. Tämä on karu totuus, addiktin on turha vakuutella ympäriinsä päässeensä kuiville, ymmärrys herää vasta yksityisyydessä ankarien kokemusten ja itsetutkistelujen kautta. Tiedän mistä puhun, olen aikoinaan seurannut läheltä vastaavanlaista elämänpolkua.

Vierailija
15/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archie Bunkerille ei ryppyillä, senkin läskipäät!

Vierailija
16/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archie on yksi suomen isoimmista rock staroista, samaa tasoa Andyn ja Remun kanssa.

Vierailija
17/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artsi on jännis, semmoisista naiset tykkää! 🥺

Vierailija
18/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Archie on yksi suomen isoimmista rock staroista, samaa tasoa Andyn ja Remun kanssa.

Eheh, ihanko noin oikeasti? En ilkeäisi tiputtaa Remua noitten kahden kanssa samalle viivalle. Tai nostaa heitä Remun rinnalle. Ovat nuo luuserit ihan omaa luokkaansa. 

Vierailija
19/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan toivoo nöyryyttävänsä Iidaa, mutta nöyryyttää vain itseään. Jos miehen elämä perustuu kuviteltuun "arvostukseen" , jonka saisi örveltämällä ja naimalla ympäriinsä joltain ysiluokkalaisilta jäbeiltä, niin onhan se aika säälittävää.

Vierailija
20/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä Iidaki tyypillinen suominainen jolla kaaosta elämässä kun itse kutsuttu kaaos elämään!!. yllätys yllätys kaaoksen aiheuttaja on toinen ihminen ja tietenkin "selvinpäin maailman ihanin" tyyppi....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi