Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Archie sekoillut taas

Vierailija
09.10.2025 |

Archiella oli instassa stoori jossa luki "i have lovely wife and kid but i Will fuck daylor muenzner in Milan because i can" ja oli jakanut screenshotteja käymistään keskusteluista tuon Daylorin kanssa. Oli ostanut tälle lentoliput Milanoon, missä on tällä hetkellä Iidan ja Vauvan kanssa ja kaikkea "i love you babe, we Will eat at finest restaurants" ym.

Mua säälittää tuo Iida, on vasta 21. Muistan miten tyhmä olin silloin itsekin ja seurustelin miehen kanssa joka jätti monta kertaa vuodessa ja aina hekumoi muita naisia. Silti rakastin sitä ja toivoin yhteistä tulevaisuutta. Nyt jos olisi tämä järki mitä nyt, juoksisin ja lujaa! Archie on kuitenkin jo yli 30,se mun poikaystävä oli silloin alle ja päälle parikymppinen... Kumpa Iidalle sais joku päähän sen, että lähtisi ja aloittaisi ton vauvan kanssa oman elämän. Varmasti saisi uskollisen miehen vielä joskus, kuka ei aiheuta aina vaan kyyneleitä ja ahdistusta. Ja tuo Archie... Kasva aikuiseksi, lopeta pettäminen ja perseily! 

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Archie on yli kolmekymppinen ja noin lapsellinen. Iida vaikuttaa sata kertaa fiksummalta. Miksi hän sietää tommoista?

Enkä kyllä Iidaakaan ihan fiksuna pidä mutta sata kertaa taitaa olla hyväksyttävä luku tässä tapauksessa. Tuli vilaistua Jonne Aaronin haastattelu Negativen paluukeikan tiimoilta ja hänelle olen antanut aiemmin liian vähän arvoa. Siinä on ihan fiksu kaveri, eikä vieläkään kolistella Einsteinin tai Hawkingin pallokenttien ovia.

Vierailija
62/62 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

dådi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan