Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KALLE ROVANPERÄ LOPETTAA

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että kanttia lähteä kokeilemaan jotain muuta välillä. Ralliinhan tuo pääsee takaisin ihan taatusti, jos haluaa. Se on joidenkin urheilijoiden kohdalla vähän säälittävääkin, että roikutaan vielä mukana, vaikka ne omat huippuvuodet meni on 10 vuotta takaperin. Ei sillä etteikö sais harrastaa, mutta huipullakin rahat on tiukalla lajiliitoissa ja niitä voisi käyttää johonkin uusien tähtien uran edistämiseen eikä kehäraakkien mukanaroikottamiseen.

Vierailija
22/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtyy Japaniin rata-aitoiluun. Laji vaihtuu. Fiksu veto. Tulee mieleen Marjo Matikainen, ei jatkanut uraansa koska oli jo voittanut merkittäviä kisoja. 

Eihän rallissa pidetä doping-testejä, toisin kuin hiihdossa? Vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa ymmärtää tuota ralliajojen hehkutusta ollenkaan!

Täysin turhaa luonnon saastutusta.

Vierailija
24/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahastahan ei ole pulaa.  Nico Rosberg teki saman.  Japanilaiset eivät ehkä ole täysin tyytyävisiä, mutta varmaan hyvät välit Toyotaankin säilyvät.  Untuvikko joka osasi ajaa, mutta ei jaksanut pidempään. 

Sai varmaan jo kaiken mitä läksi hakemaan. Olen seurannut Jyväskylän ralleja vain isän ja pojan takia, nyt voin lopettaa kaikki saavutettu. Pari maailmanmestaruutta tuli bonuksena.

Vierailija
25/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia. Koita kestää, ehkä sinäkin joskus opit ymmärtämään. Ketään ei myöskään kiinnosta, jos et ymmärrä. Sitä ei tarvitse erikseen ilmoittaa.

Vierailija
26/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken jää ura ja näytöt rallimaailmassa. Ehkä jos voittaisi tämän kauden ylivoimaisesti, mutta kun häviää itseään puolet vanhemmalle toistuvasti niin siinä se nuoren lupaavan kuskin imago äkkiä karisee ja rallimaailmakin näkee tosiasiat. Nyt kun sitä potentiaalia on edes vähän jäljellä niin on hyvä siirtyä aivan toiseen sarjaan vaikka siellä ei pärjäisikään. MM-rallissa ei ole kuin hävittävää.

Vierailija
27/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahastahan ei ole pulaa.  Nico Rosberg teki saman.  Japanilaiset eivät ehkä ole täysin tyytyävisiä, mutta varmaan hyvät välit Toyotaankin säilyvät.  Untuvikko joka osasi ajaa, mutta ei jaksanut pidempään. 

Nicolla ei pää kestäny mutta Kalle tähtää F1:siin.

Vierailija
28/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävispä Kalle vielä joku kausi ajamassa Monten voiton....

Vierailija
29/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesken jää ura ja näytöt rallimaailmassa. Ehkä jos voittaisi tämän kauden ylivoimaisesti, mutta kun häviää itseään puolet vanhemmalle toistuvasti niin siinä se nuoren lupaavan kuskin imago äkkiä karisee ja rallimaailmakin näkee tosiasiat. Nyt kun sitä potentiaalia on edes vähän jäljellä niin on hyvä siirtyä aivan toiseen sarjaan vaikka siellä ei pärjäisikään. MM-rallissa ei ole kuin hävittävää.

Mitä v*ttua selität? Kalle on kaksinkertainen maailmanmestari. Kyllä siinä on ihan riittävästi näyttöä.

Vierailija
30/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 25. Taisi käydä Toni Niemiset, että liian paljon sai liian nuorena. Mistäs sitten seuraava Jyväskylän rallin myyntimaskotti?

Ei. Aikoo fotmulakuskiksi seuraavaksi. Ja taatusti pärjää siinäkin.

Vierailija
31/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v*ttua selität? Kalle on kaksinkertainen maailmanmestari. Kyllä siinä on ihan riittävästi näyttöä.

Niin on, mutta kun toisilla on 8 maailmanmestaruutta tai jopa 9. Kallella olisi mahdollisuus olla edes kaikkien aikojen paras suomalainen rallikuski, mutta sekin jää nyt haaveeksi. Itse epäilen, että kantti petti siinä vaiheessa kun alkoi häviämään näille vanhoille mestareille. Huomasi ettei olekaan niin hyvä ja niin lahjakas mitä annettiin ymmärtää.

Vierailija
32/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkasko se koulun?

Koskaan ei missään töissä ollut.

Vierailija
33/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa. 

Vierailija
34/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkasko se koulun?

Koskaan ei missään töissä ollut.

Rahaa on silti paljon enemmän, kuin sulla tulee koskaan olemaan. Koita kestää.

Vierailija
35/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta kun toisilla on 8 maailmanmestaruutta tai jopa 9. Kallella olisi mahdollisuus olla edes kaikkien aikojen paras suomalainen rallikuski, mutta sekin jää nyt haaveeksi. Itse epäilen, että kantti petti siinä vaiheessa kun alkoi häviämään näille vanhoille mestareille. Huomasi ett

Höpö höpö. 

Vierailija
36/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Kallelle nainen ettei tarvitse itkeä yksin vuoteessaan eläkepäivinään??

Vierailija
37/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pienen kiekon perässä luistelemisessa pienessä ringissä hakaten toisten pelaajien naamaa ja tiputellen hampaita enemmän järkeä? Tai hiekkalaatikkoon kolmella loikalla hyppäämisessä? 

Vierailija
38/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pienen kiekon perässä luistelemisessa pienessä ringissä hakaten toisten pelaajien naamaa ja tiputellen hampaita enemmän järkeä? Tai hiekkalaatikkoon kolmella loikalla hyppäämisessä? 

Ei kyllä mitään järkeä. Mites autolla ympyrää ajaminen??

Vierailija
39/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toisinsanoen missään urheilulajissa ei ole mitään järkeä. Paitsi henkinen ja fyysinen hyvinvointi itse tyypeille mutta ei katsojille

Vierailija
40/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toisinsanoen missään urheilulajissa ei ole mitään järkeä. Paitsi henkinen ja fyysinen hyvinvointi itse tyypeille mutta ei katsojille

Tätä olen aina ihmetellyt. Miksi ylipäätään nousta kotisohvalta kun lopputulos on aina lautayksiö jokaiselle??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan