Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kusee kuin hevonen!

Vierailija
13.04.2007 |

Miten teidän siippanne kusevat? Minua on alkanut niin tajuttomasti ottaa päähän kun tuo ukko lorottaa vessassa kusisuihkunsa suoraan siihen keskelle pytyn vesiosaa niin että varmasti KAIKKI kuulee että TÄÄLLÄ ON MIES JOLLA ON MULUKKU KÄDESSÄÄN KUSELLA! Yleensä jättää vielä vessan oven raolleen niin että varmasti jokainen kuulee. Sitten lopuksi ravistelee heppiään niin että kusitipat roiskuvat pitkin lattioita ja seiniä.

Ärsyttää!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon siistimpi tapa olisi valuttaa posliinin pitkin äänettömästi pönttöön. Tai ihan istupissa.

Vierailija
2/9 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä hommaa. Ja pitää joskus (varsinkin kesäisin) myös hametta päällään että saa pallit tuuletusta. Minua se ei haittaa millään lailla. Pikemminkin kiihottaa jotenkin kummasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että se oikein nauttii jos saa oikein kovan äänen lorotettua. Varsinkin työpäivän jelkeen sitä vaan kestää ja kestää ;)

Vierailija
4/9 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Musta tuntuu, että se oikein nauttii jos saa oikein kovan äänen lorotettua. Varsinkin työpäivän jelkeen sitä vaan kestää ja kestää ;)

Mua ainakin ärsyttää just tuo sama ja varsinkin kun se keskellä yötäkin menee vessaan ja alkaa lorotuksensa. Ja just, tuntuu että se ei edes lopu koskaan!

Vierailija
5/9 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siistiä hommaa. Ja pitää joskus (varsinkin kesäisin) myös hametta päällään että saa pallit tuuletusta. Minua se ei haittaa millään lailla. Pikemminkin kiihottaa jotenkin kummasti.

Ai hametta käyttää? Onko ukkosi transvestiitti?

Vierailija
6/9 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis epäsiististi ja äänekkäästi ja häpeämättömästi, niin että sen KAIKKI huomaa.

Vierailija
7/9 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reunaa pitkin. mua ei lorotukset häiritse. mulla ei yleensä ole tapana kuunnella oven takana.

Vierailija
8/9 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ai hametta käyttää? Onko ukkosi transvestiitti?

Taitaa se ihan pikkuisen olla sitäkin. Mutta ei tuo minua haittaa...

Vierailija
9/9 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä