Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihdutuslääkettä minulle? Painan 71kg, pituus 167cm.

Vierailija
13.04.2007 |

Luin uudesta laihdutuslääkkeestä Sydänliitto-lehdestä. tullut markkinoille syksyllä. Eräs nainen laihduttanut tällä lääkkeellä liki 20kg. Oli alussa 93kg ja saman pituinen mun kanssa.

määräisiköhän lääkäri tätä lääkettä minullekin? Ylipainoa noin 10kg.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä sulle riittäis hyvin joku viiden kilon laihdutus. Itse olen 168/66 kg ja painoindeksi hyvä.

Vierailija
2/5 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkösyistä määrätään. Lääkkeillä kun on aina jotain sivuvaikutuksia ja vaativat seurantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeillä on vaikutuksia ja niillä on SIVUvaikutuksia. Myös laihdutuslääkkeillä.

Tämän hetken laihdutuslääkkeitä ei suositella käytettäväksi kuin pari kuukautta, puoli vuotta maksimissaan juuri sivuvaikutusten takia. Sinä aikana se auttaa laihtumaan, sen jälkeen lihot takaisin jos et muuta elintapojasi.

Kannattaako siis? Maksat itsesi kipeäksi, toimit lääkefirman maksavana koekaniinina ja lihot takaisin kun kuuri loppuu.

Suosittelen lämpimästi proteiinin lisäämistä, nopeiden hiilihydraattien vähentämistä ja ruokarytmin muuttamista kolmeen ateriaan (ei välipaloja) päivässä. Sillä laihdut halvemmalla.

Vierailija
4/5 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat helposti muutaman kilon pudotettua elämäntapamuutoksella ja ilman mitään sivuvaikutuksia toisin kuin joillain amfetamiinijohdannaisia tms. sisältävillä laihdutuslääkkeillä.

Vierailija
5/5 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanpituinen mutta vielä vuosi sitten painoin 91 kg. Sain tiputettua painoa pikkuhiljaa ja nyt olen lukemissa 78 kg. Mulla tavoitteena on 70 kg, mutta paino junnannut paikallaan jo muutaman kuukauden.

Noista laihdutusvalmisteista ei oikeesti ole mihinkään. Muistat syödä miel. 3 tunnin välein ja juoda reippaasti. Rasvaiset ruuat voi vaihtaa kevyt valmisteisiin. Ja herkutellakin saa kun ei herkuttele joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi