Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kaksi ihanaa kesämekkoa, mutta mun pömppömaha pilaa kaiken :(

Vierailija
13.04.2007 |

Se vaan ei lähde pois. Ei oikeasti lähde millään. Viisi olen synnyttänyt. Ehkä muilla jotka ovat viisi synnyttäneet on lähtenyt mutta mulla ei :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kuule siinä ajassa mihinkään lähde..

T:kuuden lapsen äiti, jolla litteä vatsa, koska käy salilla ja jumpissa ja pumpissa. =)

Vierailija
2/11 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumppaaminen ei auta tuohon. Jumppapallo on hyvä syville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään jumppa ei toimi niin hyvin ja nopeasti kuin tuollaiset housut, ja niitä on ihan kauniitakin.

Vierailija
4/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin käytän litistyshousuja juhlamekkojen alla aina, vaikkei olisi edes tarvetta. Eipä hölsky mikään paikka vaikka söisikin varsansa täyteen.

Vierailija
5/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä vaan tavalliset pikkarit on nätimpiä ja ne mummohousut tuntuvatkin pahoilta (joskus kokeillut) eikä varmasti miekään tykkäisi, kun mekon alta kuoriutuisi mummohousuinen vaimo :)

Vierailija
6/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hyvä. Ja kun se on kunnollinen ei se ole edes päällä paha ja nyt en puhu mistään marketti korsetista vaan kunnon luitetusta " kureliivistä"

t: 6 lapsen pömppämahainen mamma.

Vierailija
7/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieheen tuleem niin eiköhän sun mies ole sut nähnyt jos jonkinlaisissa vetimissä jos jo viisi lastakin olette saaneet :) (Mun miehelle mun alusvaatteiden tärkein ominaisuus on että ne voi riisua, ihan sama mitä ja minkälaisia ne ovat)

Vierailija
8/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnyttänyt vain 2 lasta ja maha pömpöttää silti! Ostin sellaiset mahaa, peppua ja reisiä tukevat sukkikset, joita en ensiksi meinannut edes saada jalkaan ja sitten kun työllä ja tuskalla sain, ei pömppö mihinkään hävinnyt! Mukavaa olla jossain juhlissa hieno mekko päällä ja heti, kun olen jotain syönyt, maha pömpöttää niin, että näytän raskaana olevalta. Onneksi vain siskoni on mahan nähtyään kysynyt, olenko taas raskaana. Muut eivät varmaan ole kehdanneet kysyä. Lohduttaudun sillä, että monella mun lapsettomalla kaverilla on sellainen ällö löllömaha! Vaikka eivät ole olleet koskaan raskaana. Mun maha ei sentään pursua, vaikka pömppö onkin! Et ole siis ainoa pömppömahan omistaja!

Vierailija
9/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo olet oikeassa tuossa, että hämmästyttävän monella ei-synnyttäneellä ja vieläpä suht nuorella on kunnon löllyvä pömpömaha, jopa isompi kuin mulla.

Itseäni vaan häiritsee, miestäni ei lainkaan.

Ap

Vierailija
10/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihasliikkeitä 30 min joka toinen päivä parin kuukauden ajan vähintään tai kuntosalia? Mullakin on pömppö, mutta olen myös ihan varma että jos todella jumppaisin niin saisin sen kyllä pois. Niin pahasti en siitä kuitenkaan kärsi että tuohon saisin ryhdyttyä...

Vierailija
11/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäljiltä enkä saa sitä pois =( Mutta mä olen sitten luopunut hameista ja mekoista, koska ne paljastaa pömppiksen niin hyvin. Ma ostan nykyään farkkuja ja capreja kesäksi, ne vetää mahan sisään =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi