Otrovertti uusi persoonallisuustyyppi
Nyt löytyi vihdoinkin oma persoonallisuustyyppi; otrovertti.
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/0dc9782e-15c3-4d92-ab31-a630cdd40119
Kommentit (33)
Itse olen mutruvertti. Naama aina norsunv*tulla.
Kuinkas ollakaan, tämä "tutkija" itse kuuluu tähän säkenöivien harvojen ja valittujen ryhmään, jotka ovat irti tavallisesta harmaasta massasta.
On hyvä, että ihisten luokittelu kehittyy tarkemmaksi ja kaikki diagnosoidaan.
Menin kertomaan kavereille olevani otrovertti ja selitin mitä siihen kuuluu, niin ne purskahti nauruun ja totesi:
- ok assburger!
Kerroin siihen lisäksi että ydinpommin kehittäjä Albert Ainestaing oli myös ortovertti ja Flira Kahlo.
Yhdeltä lensi ranut suusta... Piristin kavereiden päivää lounaalla.
Olen outrovertti. Se on sellainen, joka on vähän pihalla kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Menin kertomaan kavereille olevani otrovertti ja selitin mitä siihen kuuluu, niin ne purskahti nauruun ja totesi:
- ok assburger!
Kerroin siihen lisäksi että ydinpommin kehittäjä Albert Ainestaing oli myös ortovertti ja Flira Kahlo.
Yhdeltä lensi ranut suusta... Piristin kavereiden päivää lounaalla.
Albert Einstein oli varmaankin otrovertti, mutta Einsteinin suhteellisuusteorioilla ei ollut osuutta atomipommin valmistuksessa, vaan siihen tarvittiin atomitason fysiikkaa eli kvanttifysiikkaa. Richard Feynman oli se fyysikko, joka vastasi kvanttifysiikan laskuista Manhattan -projektissa.
Nimeni on Per Vertti. Per ja Anu Saukko ovat hyviä ystäviäni.
Vierailija kirjoitti:
Lumihiutale.
Jos minä olen lumihiutale, niin sinä olet kaatosade. Voimalla kaadat pinttyneitä näkemyksiäsi muiden päälle.
Psykologi emerita proffa Liisa Keltikangas- Järvinen sanoo, että extroversio ja intraversio määritellään monen eri ominaisuuden avulla, joten kukaan ei voi olla selkeästi toistactai toista. Tai se olisi todella harvinaista.
Pidin itseäni ambiverttina mutta voin hyvin on tuo otrovertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi olla Otrovertti koska en katso kuuluvani mihinkään ryhmään.
"Kieltäydyt itsesi luokittelemisesta yhteen kategoriaan."
yhteenkään niistä, toim. huom.
Oliko tuo löytö edes tarpeellinen? Psykologien tehtävähän on löytää outouksia joihin lääketehtaat keksivät kalliit lääkkeet jolla muuttaa outo ihminen tavalliseksi työteliääksi veronmaksajaksi.
Hohhoijaa.
Olet tylsä ja persoonaton ihminen siis.
Itse olen selvästi otrovertti.