Tunnetko ketään joka on sairastunut AiDSiin tai kantaa HIV virusta?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pintapuolisesti yhden homon joka on HIV positiivinen. Muista en tiedä, enkä varmaan tietäisi tästäkään, mikäli ei olisi itse siitä julkisuudessa kertonut.
Ei tuo mun mielestä nyt varsinainen kokemus ole, mutta kun kerta kysyit.
Hyrkäs vai? Tekee hyvää työtä kodittomien asialla.
Vierailija kirjoitti:
Se on HI virus
Eikä ole. Se on HI-virus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homojen tauti tappaa ilman lääkkeitä.
Sittenhän niitä voi kuljettaa lieassa.
Sodankäynnin taito nro 1.
Venäläiset haavoittuneet hiv miehet on siinä mielessä vastenmielisiä rintamalla, että heitä ei pysty ilman tarvittavaa suojavarustusta elvyttämään, kun rintamalla niitä ei useinkaan ole saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset haavoittuneet hiv miehet on siinä mielessä vastenmielisiä rintamalla, että heitä ei pysty ilman tarvittavaa suojavarustusta elvyttämään, kun rintamalla niitä ei useinkaan ole saatavilla.
Käytetäänpä sitä yhdysviivaa!
Eteläisessä Afrikassa kun olin vähän aikaa töissä, niin oli työkaveri, nuori mies, hiv-positiivinen. Kävi hoidoissa parin kuukauden välein. Monen tunnin matkan päässä jeeppiteitä oli meiltä lähin terveyskeskus
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vihervassarien ja demarien kannattajat, jotka tunnen, kantavat kyseisiä viruksia. Sitä se rotu- ja maanpetollisuus teettää.
Vai oisko kumminkin siellä toisella reunalla, jossa uskotaan johonkin ihmeen viruksiin vasta kun tulee kadulla vastaan.
Joka toinen wolttikuski jota suomilehmät panee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuula kalloon vaan siinä vaiheessa, niin on elvytys suoritettu.
Terveydenhuollossa työskentelen, mutta vain yhtään HIViläiseen törmännyt. Ei ole kauhean yleinen vaiva kumminkaan.
Mun yksi tuttava kuoli Aidsiin 1990-luvun lopulla. Oli nuori perheenäiti, jäi kaksi pientä lasta. Sai taudin aviomieheltään.
Sen lisäksi tiedän yhden miehen, jolla on HIV. Sai sen joskus 2000-luvun lopulla kun hoito oli kehittynyt, joten elää edelleen hoitojen avulla. Sai sen seksityöläiseltä Thaimaassa.