Kerran harrastin peräkkäisinä päivinä seksiä kolmen eri naisen kanssa ilman kumia. Siis noita naisia tapailin. Olihan se jännää.
Kerran harrastin peräkkäisinä päivinä seksiä kolmen eri naisen kanssa ilman kumia. Siis noita naisia tapailin. Olihan se jännää. Kaikki saatiin sukupuolitauti. 🤣🤤
Juu juu kerroin heille sit kyl kaikille erikseen, että olin saanut taudin jo aiemmin, mutta en tiennyt ja että "hyvä käydä sunkin rakas testeissä"
En siis tiennyt taudista oikeasti. Oli kyl kuumaa 🥵
Kommentit (2)
Hyviä syfiliksiä sulle, eli syysfiiliksiä
Ai että ihan kolmena eri päivänä runkkasit handuusi nettipokelle ilman kumia.
Voi sentään..... Kyllä sinäkin elämä on tyhjää,kun pitää vauvapalstalle tulla kertomaan miten olet runkannut.Olwt lähinnä reppana.
Ap on 5 vuotiaan tasolla. On löytänyt pippelinsä.
Olen harrastanut samaan aikaan kolmen naisen kanssa seksiä. Ei saatu tauteja ja naiset vielä kysyi onko minulla mitään tauteja ja sanoin ettei koska en harrasta yhden yön juttuja. Sitten naiset ehdotti kimppaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut samaan aikaan kolmen naisen kanssa seksiä. Ei saatu tauteja ja naiset vielä kysyi onko minulla mitään tauteja ja sanoin ettei koska en harrasta yhden yön juttuja. Sitten naiset ehdotti kimppaa.
Herraisä sentään. Olitko kaikkien kolmen sisällä samanaikaisesti?
Tämähän paljastaa samalla jotain naisten omasta seksikäyttäytymisestä!
Jos perusmies ehdottaisi naiselle seksiä, saisi pakit.
Mutta kun aloittaja ilmeisesti on naisten mielestä komea, niin 3 eri naista ovat kaikki halukkaita seksiin tuon miehen kanssa.
Ja jos näistä kolmesta ensimmäisellä sattuu olemaan sukupuolitauti, se leviää ensin tuohon mieheen ja tuosta miehestä edelleen niihin kahteen muuhun naiseen.
Jos jokaisella olisi oma kumppani, eikä kukaan pettäisi kumppaniaan, niin seksitautien leviäminen tehokkaasti loppuisi.
Mutta kun ei kaikille naisille riitä omaksi kumppaniksi niitä naisten mielestä komeita miehiä.
Silloin naisten pitäisi oppia hyväksymään kumppanikseen myös niitä vähemmän komeita tai esim. lyhyitä miehiä.
Tähän naisten iso enemmistö ei ole suostuvaisia, ja siksi sama tilanne jatkuu:
95% miehistä ei saa vaimoa, tyttöystävää, eikä seksiäkään (jollei sitten ns. maksullisilta naisilta rahaa vastaan).
Ja lopuille 5% miehistä tilanne on se, että samalla miehellä on useita naisia seksikumppaneina, ja jos noista naisista yhdellä on sukupuolitauti, pian se on ensin tuolla miehellä ja sitten pian myös muilla tuon miehen seksikumppaneilla -- ja kun joukkoon mahtuu yksikin nainen, jolla on seksiä muidenkin miesten kanssa kuin tuon yhden --- seksitautien leviäminen on varmaa.
Niin: jos olet töissä sukupuolitautien poliklinikalla, et varmasti joudu pian työttömäksi.
Naiset valikoivat liikaa miehen ulkonäön perusteella, mutta yllättävää kyllä: naiset valikoivat liian vähän miehen luonteen ja älykkyyden mukaan.
Vaikka mies olisi sekä narsistinen luonne että tyhmä, naisten saantia se ei estä, jos on pitkä ja komea.
Sun iässä on ihan luonnollista että seksiasiat alkaa kiinnostaa. Juttele vaikka koulun terkkarin kanssa, jos jännittää kysyä isältä ja äidiltä!