Miksi matkustelu kiinnostaa naisia paljon enemmän kuin miehiä
Esim facen reissunaiset ryhmässä on paljon naisia, jotka reissaa joko yksinään tai etsii tuntemattomista matkaseuraa, kun omaa miestä reissaaminen ei kiinnosta.
Deittisovelluksisss saa huomsta, että miehille matkustelua harrastava nainen on turn off. Miksi?
Kommentit (452)
Vierailija kirjoitti:
Perähikiän pojat ei edes uskalla. Jokuhan vois puhua vierasta kieltä ja jo Helsingissäkin eksyy.
Voi myö sotkeutua peukkuporukoihin.
Naiset jättävät lapset hommaamatta ilmastonmuutoksen aiheuttaman ahdistuksen vuoksi ja paasaavat liharuoan päästöistä, mutta matkustelevat sitten senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset jättävät lapset hommaamatta ilmastonmuutoksen aiheuttaman ahdistuksen vuoksi ja paasaavat liharuoan päästöistä, mutta matkustelevat sitten senkin edestä.
Niin, valintoja. Ei autoa, miestä, lasta tai lihaa. Erittäin isot päästövähennykset. Lentää voi kun on jo tehnyt oman osansa. Mitä miehet tekee?
en oo itse nähny matkustelemisessa oikeen mitään syytä. etenkin joku turistirysissä käyminen ei vois vähempää kiinnostaa, eikä musta mikskään aidoks hc-trävelleriks oo, oon siihen aivan liian introvertti
ja melkein sillä matkalla pitäs olla joku syykin. nähtävyydet näkee ihan netistä ja google street viewillä pääsee katsomaan mitä tahansa paikkoja kotisohvalta. jotenkin typerä olo tuulitakkituristilauman keskellä pällistellä jollain ohjatulla kierroksella jotain kaupungintaloa tai muistomerkkiä
viron matkaa oon suunnitellut pidemmän aikaa, siinä sais haettua viinaa samalla niin olis joku päämääräkin. tosin nyt kai tuolle viinan kotitilaamisellekin ollaan virallisesti antamassa vihreää valoa niin sekin syy muuttuis vaan tekosyyks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, valintoja. Ei autoa, miestä, lasta tai lihaa. Erittäin isot päästövähennykset. Lentää voi kun on jo tehnyt oman osansa. Mitä miehet tekee?
Tuo olisi hieno homma, jos pidettäisiin ne vain ja ainoastaan omina valintoina. Siitähän ei ole kyse, vaan halutaan pakottaa muillekin niitä omia valintoja, mutta se lentomatkailu jätetään aina rajoitusten ulkopuolelle, koska oma etu.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelustaan muille toitottaminen somessa ainakin kiinnostaa naisia enemmän kuin miehiä. Miehet vaan matkustelee sinne ralli-/urheilukisoihin eikä huutele asiasta muille tai täytä someaan lomakuvilla.
Minulla on sekä nais- että miespuolisia kavereita. Ihan samalla tavalla Tomi laittaa kuvia matkakohteistaan kuin Annakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyvät panettamassa itseään suomessa ollaan sitten niin kilttiä tyttöä ja kiukutellaan suomalaisille miehille.
Vain mies voi kuvitella, että ihan kaikki naiset pitää miehiä ja niiden yhtä ruumiinosaa maailman keskipisteenä, johon naisten kaikki toiminta liittyy. Tuolle harhalle on varmaan joku nimi ja miehelle diagnoosi.
Niin kun se oma maailma pyörii peniksen ympärillä. Tottakai kaikkien muidenkin. Vaikeaa ymmärtää että jopa mies voi kyetä siihen.
onhan se kiva lelu joo. eikä sen käyttä maksa mitään tai kuluta edes luontoa
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että varsinkin lisääntymisikäiset naiset alitajuisesti etsivät tulevalle jälkikasvulleen siittäjää ulkomailta. Uskon, että nykynaiset vaistoavat meistä länkkärimiehistä, että me olemme menettäneet maskuliinisuutemme, eli meistä ei ole lasten isiksi enää. Tästä vankka todiste on romahtaneet testoarvot sekä speken laatu.
On siis sekä naisten että lasten etu, että heidän isänsä ovat suorituskykyisin ja voimakastahtoisia ihmisiä. Me länkkärit olemme menettäneet nämä piirteet.
tää on kyllä ihan oikeasti outo fetissi en tuu tätä ikinä ymmärtämään. tai ehkä, jos tää olis jotain tosi outoa ja harvinaista niinkuin vaikka jollekin tarantinon jalkafetissille voidaan nauraa. mutta siis käytännössä koko oikeistolla on jonkinlainen pakkomielle tähän rotumiksaukseen eikä ne osaa hetkeäkään olla asiasta hiljaa
Ex oli kovempi matkustelemaan kuin minä ja sytytettyä mullekin kipinän aiheeseen. Hyviä reissuja oli yhdessä, nyt reissataan omilla tahoillamme ja joskus vaihdetaan vinkkejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomessa on syntyvyydestä pulaa. maailman kummallisin tekosyy oikeuttaa saastuttamista sillä ettei hanki lapsia. itsekkyyden huipentuma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on enemmän kaupunkin vs. maaseutu juttu kuin mies vs. nainen juttu. Ainakin kaikki tuntemani miehet täällä pääkaupunkiseudulla matkustelevat aivan luontevasti niin yksin kuin kumppaniensa kanssa. En ole koskaan täällä törmännyt miehillä johonkin matkustusvastaisuuteen.
Sama kaikissa yliopistokaupungeissa, joissa koulutettua väkeä.
Toisaalta eikö juuri koulutetun väen voisi kuvitella olevan ympäristötietoisia ja välttävän matkustelua?
(Kysyn, vaikka olen itsekin yliopistokoulutettu ja paljon matkustanut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on enemmän kaupunkin vs. maaseutu juttu kuin mies vs. nainen juttu. Ainakin kaikki tuntemani miehet täällä pääkaupunkiseudulla matkustelevat aivan luontevasti niin yksin kuin kumppaniensa kanssa. En ole koskaan täällä törmännyt miehillä johonkin matkustusvastaisuuteen.
Toisaalta eikö juuri koulutetun väen voisi kuvitella olevan ympäristötietoisia ja välttävän matkustelua?
pelkkää poseraamistahan tuo suurimmalle osaa on. ei ihmisiä oikeasti mikään luonto kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään, että suurimman osan matkustelustani olen tehnyt ennen kuin tämä ilmastoahdistus iski yleiseen tietoisuuteen, ja että nykyisin matkustan lähinnä vain perhesyistä, kun asutaan eri maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäminen, ihanan saastuttavaa. Mutta miten se sopii vihervasemmistolaisuuteen, joita naiset edustavat?
Yksi Thaimaan matka vastaa vuotuista autoilua. Laske siitä.
Mutta ketkäs tuolla vanhoja autoja kylillä rassaa ja niillä paljon turhaan ajelee? Aivan! Jos saan valita, otan sen kaukomatkan kerran vuodessa, enkä omista autoa ollenkaan.
Vanhan auton laittaminen on ympäristöteko.
Ei ole. Niiden päästöt ovat suuret.
Äitisi päästöt ovat suuret, ja haju ja ääni on havaittavissa vielä naapurikorttelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään, että suurimman osan matkustelustani olen tehnyt ennen kuin tämä ilmastoahdistus iski yleiseen tietoisuuteen, ja että nykyisin matkustan lähinnä vain perhesyistä, kun asutaan eri maissa.
joo, sä oot poikkeus. sun matkustelu on hyväksyttyä ja pakollista <3
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat someen parempia kuvia kuin toiset naiset. Siitähän tässä on kyse.
Ennen somea kasarilla/ysärillä äiti vei minua matkoille ympäri maailmaa Aasiaa lukuunottamatta, isän rahoilla mutta isä jäi mieluummin kotiin koiran kanssa tai mökille yksinään. Mun mies myös olisi mieluummin kotona vaan. Välillä vaan pakkaan hänet mukaan ja lähtee se mutta sillä erotuksella kasariin että minä maksan koska hän ei maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista että sellainen 20 vuotias opiskelija tytön tyllerö voi lähteä sellaiselle kymmenien tuhansien eurojen maksavalle matkalle mihin ei edes keski ikäisellä miehellä ole varaa? Niinmpä.
Samalla tavalla kuin se 18v pojanpallero saa sellaisen kymmenien tuhansien eurojen auton ja asunnon mihin edes keski-ikäisellä miehellä ei ole varaa.
Niin meinaat siis, että isi maksaa?
"joo, sä oot poikkeus. sun matkustelu on hyväksyttyä ja pakollista <3"
Kirjoitat varmaan sarkastisesti, ja olet oikeassa. Lähes jokainen meistä lienee omasta mielestään se poikkeus, jolla on oikeus tehdä itselle kivoja ja tärkeitä asioita, samalla kun mahdollisesti paheksumme muiden valintoja. Mutta kun mietin taaksepäin joitakin lomareissuja parikymmentä vuotta sitten, en muista tuolta ajalta mitään suurta meteliä lentämisen haitoista, ja en muista kokeneeni niistä huonoa omatuntoa.
Minua naisena ei. En tykkää lentokoneista.
Matkustelustaan muille toitottaminen somessa ainakin kiinnostaa naisia enemmän kuin miehiä. Miehet vaan matkustelee sinne ralli-/urheilukisoihin eikä huutele asiasta muille tai täytä someaan lomakuvilla.