vahvasti positiivinen+++++++++++
Tänään testattu vahva plussa, LA 24.12. Olen hurjan onnellinen!!!!
Kommentit (14)
mihinköhän mä voisin liittyä, pinoon siis?
Liity vaikka tuonne ---> http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10019292&p=2&tmode=1&smod…
Tervetuloa Joulukuisten pinoon, meitä on siellä jo vinopino =)
kävin jo esittäytymässä teille:)
paljon kiitos myös eilisestä " sparraamisesta" ja todella toivon myös että ei enää vuoda, valkkaria tulee kyllä nyt....
loistavaa! ihanaa! viimein tulit tälle puolelle ! onnea ihan hirmuisesti!
hih, jospa teille vaa odotutettiin tota jouluaattovauvaa :)
tulin niin iloseks teijän puolesta että aloin itkemään :) tervetuloa tähän ihanaan hormonimyrskyn valloittamaan elämään ;)
Joo, tää on kamalaa, mä itken ihan ku mieletön!!!!!
Arvaa miten paljon mä odotin pääsylippua tänne puolelle? Mun ihana siskoni sanoi, että " joo, kato pikkusisko tekee kaiken tyylillä, synnyttääki jouluaattona" !!!!
APUAAAAA!!!!!!!!!!
mutta onneks nyt sit lopulta :) meillä mies oli tyytyväinen kun sai tätä yrittää kauemmin kuin ekaa, hehe reppana ei ilmeisesti muuten saa riittävästi seksiä ;)
Tuo sun verenvuotos voi meinaan johtua ihan siitäkin?! Kaverini tuli raskaaks ilman omaa tietoaan ja rankan jumpan jälkeen alko ekat kuukautiset synnytyksen/imetyksen jälkeen..Tai näin siis luuli. Vaan verenvuotoa olikin tullut rankan jumpan jälkeen/aiheuttamana ja hän olikin siis raskaana!
Toi voi olla muuten ihan totta!!!!
Kas kun ei itelle tullu mieleen:))
Tosiaan onnea, täältä tullaan perästä toivottavasti. Huomenna testaan, L.A. pitäisi olla 17.12.
Olipas todella kiva et viimein pääsit siirtymään tälle puolelle. Paljon tarrasukkia ja liimaa pikkuiselle matkalle mukaan.
Tari rv 12+0 JO:))
Tervetuloa odottajien puolelle!! Onhan sulla jo rankkaa tässä ollutkin, tämä oli mitä ihanin juttu!!! Nyt paljon vauvaliimaa mukaan!!!
Eppuliina rv 10 (johan aika vierähtää =))
Tuuli@ 31+6