Koska olet viimeksi syönyt keitettyjä perunoita?
Kommentit (82)
Joka viikko perunaa useamman kerran. Pasta ja riisi kuuluu hyvin harvoin ruokavaliooni.
Tänään keitin oman kasvimaan perunoita. Tein pitkästä aikaa makkarakastiketta ja oli ihan älyttömän hyvää. Mieheni oli niin mukamas ruokahifistelijä, että sille ei olisi kelvannut mikään arkinen keitetyt perunat ja makkarakastike. Onneksi nykyään saa laittaa ihan perusruokia.
Toissapäivänä, ja huomenna teen uudestaan!
Meillä on itse kasvatettuja violetteja perunoita, tänään paistettiin eiliseltä jääneet perunat pannulla.
Tänään söin. Edellisestä on hieman jo pidempi aika
Vierailija kirjoitti:
Meillä on itse kasvatettuja violetteja perunoita, tänään paistettiin eiliseltä jääneet perunat pannulla.
Kait sentään oikealla voilla?
tänään.tillilihan kanssa.herkkuruokaani.
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä.
Sama.
Puikulaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Kerropa rehellisesti mihin näitä tuntemattomien perunan syömisiä tarvitset. ??? Vastaa. 🤣🤣🤣🤣🤣
Varmaan siihen galluppiin, että syökö porukka enää perunaa arjessa. Nykyään pasta ja nuudelit ja pizza on pop.
Ap. Joko sait tarpeeksi peruna vastauksia ???😂😂😂😂😂
Tänään kalan ja salaatin kanssa ja runsaasti ranskankermaa 😋
Viikonloppuna viimeksi. Edellisen kerran juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä.
Sama.
Puikulaa.
Puikula on paras peruna.
-savon mies
Pari vuotta sitten, yleensä höyrytän ne ja muut juurekset, ne kun maistuvat tällöin paremmilta ja säilyttävät paremmin vitamiinit.
68-vuotias
Kesällä tuli perunoita sen verran hyvin että niitä on syöty 3kk.
Huomasin että kun vaihdoin pastan perunaan niin paino on tippunut 4kg, eli noin 1kg/viikko.
Syön edelleen keitettyä perunaa.
Ei minkään valtakunnan muistikuvaa. Mä yleensä korvaan perunaa / riisiä / pastaa muilla kasviksilla, mutta joskus tulee otettua jotakin näistä. Keitetyt perunat on listan hännillä eli jos on vain sellaisia tarjolla, jätän väliin.
Viikonloppuna. Tänään teen siskonmakkarakeittoa ja siihen tulee perunaa.
Ap. Kerropa rehellisesti mihin näitä tuntemattomien perunan syömisiä tarvitset. ??? Vastaa. 🤣🤣🤣🤣🤣