Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea hikikohtaus iski

Vierailija
07.10.2025 |

Päivällä yhtäkkiä. Ja heikotus. Naamasta valui hikeä, samoin käsivarret hiestä märkänä. Onko tämä vaihdevuosiin liittyvää? Onko muilla mammoilla tällaista? Ikää 52v. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänperäinen kohtaus voisi olla, koska tuli heikotushiki. 

Vierailija
2/8 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosioireelta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydänperäinen kohtaus voisi olla, koska tuli heikotushiki. 

Joo. On ollut läpätystä sydämessäkin. Ottanut propralin. Ap

Vierailija
4/8 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa jos olisin ollut jossain ihmisten ilmoilla. Olin kuin pidemmänkin juoksulenkin jälkeen ja tosi nopeasti ohikin. Ap

Vierailija
5/8 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös hikoiluttaa, pääosin yöllä ja päivällä tulee kuumotuskohtauksia. Ei kylläkään noin voimakkaita kohtauksia kuin ap::llä. Myös yöunet kadonneet. Oon menossa gynelle hakemaan apua vaivoihin.

Vierailija
6/8 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös hikoiluttaa, pääosin yöllä ja päivällä tulee kuumotuskohtauksia. Ei kylläkään noin voimakkaita kohtauksia kuin ap::llä. Myös yöunet kadonneet. Oon menossa gynelle hakemaan apua vaivoihin.

Yöllä välillä sellaista, että herään yöpaita hiestä märkänä. Kuumotukset ovat tuttuja mutta tämä oli outo. 

Vierailija
7/8 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain virusta kai liikkeellä. Itse perjantaina hikoilin paremmin kuin hyvin. Viikonloppuna hirveitä lämmönvaihteluita tunsin kehossani. Maanantaina heräsin tukalan kuumaan oloon ja olin hikinen. Tänäänkin hikoilin itseni märäksi. Nyt on taas ihan ok olo.

Vierailija
8/8 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa jos olisin ollut jossain ihmisten ilmoilla. Olin kuin pidemmänkin juoksulenkin jälkeen ja tosi nopeasti ohikin. Ap

Itsellä matala verenpaine, on lähtenyt tajukin kun on tullut tuo kuuma-aalto kohtaus. Huono yhdistelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan