Pelkäätkö poliisia ?
Tein iltapäivällä aloituksen poliisin tekemistä rikoksista, mutta se poistettiin, samoin kuin aamulla jonkun tekemät kaksi aloitusta. No, en ala enää kertomaan asiaa, käykää lukemassa tämä artikkeli, siinä on periaatteessa sama asia. Minä luotan vielä suomalaiseen poliisiin, mutta sanotaanko että inhimillisyyden raja tuli näkyviin.
https://yle.fi/a/74-20187057
Kommentit (21)
en mutten erityisesti ihailekaan. ihmisiä he vain ovat.
Joko raizkaillaan, ammutaan kännissä, diilataan, tai muilutetaann ihmisiä vähissä vaatteissa keskelle korpee. Ketä varten poliisi on? Ei ainakaan meitä rivikansalaisia.
Poliisit oli ainakin muutama vuosikymmen sitten todella väkivaltaisia. Yksin tai parin kanssa. Monta tosi tarinaa olen kuullut.
Poliisit ovat keskimäärin ihan hyviä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Poliisit oli ainakin muutama vuosikymmen sitten todella väkivaltaisia. Yksin tai parin kanssa. Monta tosi tarinaa olen kuullut.
Muuttunut sen verran, että nykyään tykki nousee vyöltä entistä herkemmin.
Olen ollut tekemisessä poliisien ja ammattirikollisten kanssa ja näillä on loppupeleissä yllättävän vähän eroja.
Poliisit voivat nykyään olla rosvoja ja rosvot poliiseja. Jos soitat poliisille hädän tullen niin langan päässä voikin olla rosvo. Mihin voit tänään luottaa?
Täällä nillittää ne, jotka ovat itse mokanneet ja ansaitusti joutuneet virkavallan kanssa tekemisiin.
Poliisi on myös virkapuvusta huolimatta ihminen ja joukkoon mahtuu epäkelpoja ja epäpäteviä yksilöitä, mutta poliisin ammatissa jos missä niitä epäkelpoja on suhteellisesti todella vähän. Verrattuna ihan mihin tahansa muuhun ammattiin.
Kas kummaa, kun elää yhteisesti sovittujen sääntöjen ja lakien mukaan, ei todennäköisesti joudu koskaan asioimaan poliisin kanssa muuten, kuin korkeintaan passin haussa. No, saattaa kerran viiteen vuoteen liikenteessä puhallusratsiaan joutua.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tekemisessä poliisien ja ammattirikollisten kanssa ja näillä on loppupeleissä yllättävän vähän eroja.
Toiset tekee rikoksia elääkseen, ja poliisit tekee rikoksia saadakseen ne kiinni.
AP, se on kato sitä poliisien parempaa rikollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset tekee rikoksia elääkseen, ja poliisit tekee rikoksia saadakseen ne kiinni.
Se on nyt vain nyanssiero. Molempia yhdistää, että ne ovat enemmän tai vähemmän sadisteja, jotka saavat selvästi kiksejä toisten määräilemisestä, uhkailemisesta, alistamisesta ja hakkaamisesta. Toinen yhdistävä tekijä on se, että molemmat ovat mielivaltaisia ja katsovat olevansa omien sääntöjensä yläpuolella. Molemmilla on yleensä valtavat egot, jotka ei kestä sitä, ettei naureta itse viimeiseksi.
Kaikki ei ole tuollaisia, mutta väitän, että reilusti yli puolet on.
Poliisi ei ole ikinä tehnyt minulle mitään pahaa. Paitsi jättänyt rikoksia tutkimatta.
Vävypoikani on poliisi. Ihana tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja yhtään ei oo käytetty värikynää niissä tarinoissa.
https://yle.fi/a/74-20187057
Linkki toimivana...