Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö poliisia ?

Vierailija
07.10.2025 |

Tein iltapäivällä aloituksen poliisin tekemistä rikoksista, mutta se poistettiin, samoin kuin aamulla jonkun tekemät kaksi aloitusta. No, en ala enää kertomaan asiaa, käykää lukemassa tämä artikkeli, siinä on periaatteessa sama asia. Minä luotan vielä suomalaiseen poliisiin, mutta sanotaanko että inhimillisyyden raja tuli näkyviin. 

https://yle.fi/a/74-20187057 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20187057

Linkki toimivana...

Vierailija
2/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on ystävä 👮💙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko piimää?

Syötkö puuroo?

Vierailija
4/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mutten erityisesti ihailekaan. ihmisiä he vain ovat. 

Vierailija
5/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko nää Oulusta?

Vierailija
7/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko raizkaillaan, ammutaan kännissä, diilataan, tai muilutetaann ihmisiä vähissä vaatteissa keskelle korpee. Ketä varten poliisi on? Ei ainakaan meitä rivikansalaisia. 

Vierailija
8/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit oli ainakin muutama vuosikymmen sitten todella väkivaltaisia. Yksin tai parin kanssa. Monta tosi tarinaa olen kuullut. 

Vierailija
9/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit ovat keskimäärin ihan hyviä tyyppejä.

Vierailija
10/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisit oli ainakin muutama vuosikymmen sitten todella väkivaltaisia. Yksin tai parin kanssa. Monta tosi tarinaa olen kuullut. 

Muuttunut sen verran, että nykyään tykki nousee vyöltä entistä herkemmin.

Vierailija
11/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tekemisessä poliisien ja ammattirikollisten kanssa ja näillä on loppupeleissä yllättävän vähän eroja.

Vierailija
12/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit voivat nykyään olla rosvoja ja rosvot poliiseja. Jos soitat poliisille hädän tullen niin langan päässä voikin olla rosvo. Mihin voit tänään luottaa? 

Vierailija
13/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nillittää ne, jotka ovat itse mokanneet ja ansaitusti joutuneet virkavallan kanssa tekemisiin. 

Poliisi on myös virkapuvusta huolimatta ihminen ja joukkoon mahtuu epäkelpoja ja epäpäteviä yksilöitä, mutta poliisin ammatissa jos missä niitä epäkelpoja on suhteellisesti todella vähän. Verrattuna ihan mihin tahansa muuhun ammattiin.

Kas kummaa, kun elää yhteisesti sovittujen sääntöjen ja lakien mukaan, ei todennäköisesti joudu koskaan asioimaan poliisin kanssa muuten, kuin korkeintaan passin haussa. No, saattaa kerran viiteen vuoteen liikenteessä puhallusratsiaan joutua.

Vierailija
14/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tekemisessä poliisien ja ammattirikollisten kanssa ja näillä on loppupeleissä yllättävän vähän eroja.

Toiset tekee rikoksia elääkseen, ja poliisit tekee rikoksia saadakseen ne kiinni. 

Vierailija
15/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, se on kato sitä poliisien parempaa rikollisuutta. 

Vierailija
16/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tekee rikoksia elääkseen, ja poliisit tekee rikoksia saadakseen ne kiinni. 

Se on nyt vain nyanssiero. Molempia yhdistää, että ne ovat enemmän tai vähemmän sadisteja, jotka saavat selvästi kiksejä toisten määräilemisestä, uhkailemisesta, alistamisesta ja hakkaamisesta. Toinen yhdistävä tekijä on se, että molemmat ovat mielivaltaisia ja katsovat olevansa omien sääntöjensä yläpuolella. Molemmilla on yleensä valtavat egot, jotka ei kestä sitä, ettei naureta itse viimeiseksi.

Kaikki ei ole tuollaisia, mutta väitän, että reilusti yli puolet on.

Vierailija
17/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei ole ikinä tehnyt minulle mitään pahaa. Paitsi jättänyt rikoksia tutkimatta.

Vierailija
18/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vävypoikani on poliisi. Ihana tyyppi. 

Vierailija
19/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja yhtään ei oo käytetty värikynää niissä tarinoissa.

Vierailija
20/21 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pelkää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan