Buffettien aika on ajanut ohitse --- ihmiset haluavat nyt lautaselle vähän ruokaa
Moni buffettipaikka elää menneessä ajassa. Ihmiset haluavat nyt ruuan pöytään lautasella. Mitä vähemmän lautasella on, sitä parempi. Tätä ihmiset nyt haluavat.
Tutkija
Kommentit (13)
Kyllä mulle ainakin maistuu buffet, missä on useita vaihtoehtoja ja saan itse tehdä mieluisan sötkötyksen.
Töissä syödään buffetista missä kilohinta. Tänään lautasellinen salaattia ja runsaasti lohta. 6,3€
Itse syön vain pieniä annoksia.
Terveellisempää niin.
Itse asiassa buffetista saa ottaa niin vähän kuin haluaa
En ole kertaakaan mennyt ravintolaan, jossa tarjoiltaisiin pieni annos. Käyn välillä eri ravintoloissa, kuten intialaisessa ja kreikkalaisissa, aina on hyvät ja täyttävät annokset. Lempparini on kiinalainen ravintola, jossa buffet arkisin 13,5 euroa. Käyn siellä n. 1-2 krt kuussa. En silti syö itseäni ähkyyn, mutta syön kunnolla ja monipuolisesti eri ruokia ja salaattia 😊
En halua erityisen pientä annosta, mutta laadukas annos lautaselle aseteltuna maistuu paremmin kuin buffet. Käyn enää harvoin lounaalla, koska mukavia paikkoja ei ole oman työpaikan lähellä, mieluiten haluaisin ruokaisan salaatin. Buffetien salaatit ovat nykyisin Helsingissä lähes poikkeuksetta omituisia sekoituksia, joissa on palkokasveja ja itämaisia maustekastikkeita ja ne eivät vaan maistu. Lämpimät ruoat ovat välillä ihan hyviä, mutta haluan kylkeen "puhtaita" vihanneksia ja se tuntuu olevan liikaa pyydetty.
En syö koskaan buffetissa. Ne on aina seisonutta, maustamatonta mössöä, jota ihmiset on penkoneet ja sotkeneet. Yskivät ruokiin ja käsittelevät ottimia likaisilla käsillä.
Buffetti on kyllä junteille, seisova pöytä sivistyneille.
Ainoastaan suomalainen pitopöytä ja esim. padat toimivat seisovasta pöydästä.
Varmaan Fatzer on tilannut myös ap:lta tutkimuksen kun jatkuvasti väittää kuinka asiakkaat muka haluavat vähemmän suklaata ja enemmän pakkausmateriaalia.
Buffetti maksaa 15 euroa. Syön sillä 15 eurolla 3 päivää kotona tekemällä itse ruokaa.