Jos on 160cm/57kg niin paljonko pitäs laihuttaa?
Kommentit (13)
On oikeesti ihan älyttömän vaikee tietää pelkkien kilojen ja senttien mukaan jos bmi on normaali..
olen 163cm ja 49kg ja tahtoisin vielä laihtua 2-3kg.....
enen raskauksia painoin 52kg ja olin kyllä hiekka liika laiha
Mikähän vati tällaista kysyy? Normaalipainoinen on, ja paino indexi on jotakuinkin 21-22 ja jos omistaa lihasta, painoindexiin ei pidä tuijottaa. Kauneus on katsojan silmässä, muistakaa.
painan tällä hetkellä 48 kg, olen oikein tyytyväinen painooni. Olen tosi siro rakenteeltani ja kun painoin 55 kg raskauden jälkeen, oli mulla tosi paljon " löllyä" vatsassa ja lanteilla...mutta nyt se on kaikki kadonnut. Harrastan paljon liikuntaa, juoksemista ja pyöräilyä sekä uin. En käy puntilla, koska en tahdo lihaksia, vaan tahdon olla siro.
varmaan ikä alkaa tekemään tehtävänsä, kun noi talvikilot on vaan jämähtäneet :-(. Pakko kyllä laihduttaa tuo 5 kg pois, mulla ainakin on kamala olo tässä painossa. Mutta, jollekin toiselle se taas voi olla se ihannepaino! Eli älä laihduta yhtään, jos sulla on tuossa painossa hyvä olo. Jos ei ole, niin voit ihan hyvin laihduttaa jonkun 5 kg ja olet silti vielä normaalipainoinen etkä alipainoinen.
ja pullukka olen. 5 kg pois tavoite. Toki riippuu ihan sun ruumiinrakenteesta ja oletko tyytyväinen itseesi.
Vierailija:
varmaan ikä alkaa tekemään tehtävänsä, kun noi talvikilot on vaan jämähtäneet :-(. Pakko kyllä laihduttaa tuo 5 kg pois, mulla ainakin on kamala olo tässä painossa. Mutta, jollekin toiselle se taas voi olla se ihannepaino! Eli älä laihduta yhtään, jos sulla on tuossa painossa hyvä olo. Jos ei ole, niin voit ihan hyvin laihduttaa jonkun 5 kg ja olet silti vielä normaalipainoinen etkä alipainoinen.
mun systeri (162 cm) olis pulska jos painais 60 kg, minä (sama 162 cm) olisin tosi hoikka jos painaisin 60 kg. Meidän ruumiinrakenne on niin eri ja oma " hyvän olon paino" muutenkin eri joten minä olisin hyvin tyytyväinen jos saisin 2-3 kg pois jolloin painaisin n. 63 kg. No 65 kg on mulle se raja jonka yli mun mielestä mulla on ylipainoa.
mutta nyt paino jämähtäny tähän 57 ja en saa sitä millään tästä tippumaan. Mutta toisaalta....tarviiko minun tuohon " tyttövartalon" painoon päästäkkään. Mietin vaan onko pulska tän painosena:) Ap
Mikään ei ole niin kamalaa, kun hötö laiha ihminen. Yök.
Enkä oo mitenkään pullukka. Laihdutan tässä siltikin painoon, mikä minulla oli enne raskautta. Eli 55kk. Olin silloin hoikka. Enää 8 kiloo jäljellä kymmenestä. :)
Joskus aikanaan ihannepaino määriteltiin pituus - 100.