Unohdanko miehen vai jäänkö odottamaan?
Tapasin yhden miehen, jonka kanssa juteltiin viesteitse mukava keskustelu pariin otteeseen. Miehestä ei kuitenkaan ole kuulunut mitään. Olen ollut vastavuoroisesti aloitteellinen ja viimeksi mies vastaili minulle usean päivän kuluttua. Mietin, että en enää kehtaa ottaa itse yhteyttä, jos vaikka hänellä ei kiinnostusta ole. Mietin myös sitä, että pitäisikö unohtaa koko juttu, kun miehestä ei mitään kuulu. Voiko mies olla silti kiinnostunut vai onko tämä sellainen hienovarainen merkki siitä, ettei kiinnostusta syvempään tutustumiseen ole. Ekan kerran juteltu muutama viikko sitten ja treffeillä ei olla käyty. Juttu on siis tuore enkä haluaisi vetää liian nopeita johtopäätöksiä.
Kommentit (61)
Itse heittäisin pallon vielä kerran hänen päätyyn. Sanot jotain tyyliin "hei, sori etten ole X päivään ehtinyt viestitellä, tapahtui Y, Z ja Q niin ei ole ollut aikaa".
Näin sinä olet siirtänyt pallon hänen päätyynsä jolloin vastaamisvastuu on hänellä (taas). Samalla pyyhit pois oman osasi katkenneesta viestittelystänne, kukas sen todistais? Odotat sitten ja katsot tuleeko vai eikö tule vastausta ja teet päätöksen sen mukaan.
Taitaa olla todella komea mies kun ap on paniikissa ettei mies vastaa eikä haluakkaan tapailla. Se on joku pettäjä jännämies joka tapailee muita naisia mutta ei kai naisia haittaa ettei mies ole yhden naisen mies.
Vierailija kirjoitti:
Itse heittäisin pallon vielä kerran hänen päätyyn. Sanot jotain tyyliin "hei, sori etten ole X päivään ehtinyt viestitellä, tapahtui Y, Z ja Q niin ei ole ollut aikaa".
Näin sinä olet siirtänyt pallon hänen päätyynsä jolloin vastaamisvastuu on hänellä (taas). Samalla pyyhit pois oman osasi katkenneesta viestittelystänne, kukas sen todistais? Odotat sitten ja katsot tuleeko vai eikö tule vastausta ja teet päätöksen sen mukaan.
en ymmärrä, mikä logiikka?
Vierailija kirjoitti:
siis yhtäkkiä nyt alkaisin laittaa hänelle tämmöisen viestin vai..? Kun miehestä ei kuulu niin miksi pahoittelisin?
Laitoit viimeksi yhteydenoton johon mies vastasi, tosin viiveellä. Anna nyt mennä muutamia päiviä ja anna miehen vuorostaan hoitaa seuraava viesti sulle päin. Se kertoo jotain.
Jos menee monta päivää tai kokonainen viikko eikä sieltä mitään kuulu, niin sanoisin että unohda koko juttu. Jos mitään mielenkiintoa sinua kohtaan on niin se on kyllä tooodella haaleaa. Ala jutella muitten potentiaalisten treffikumppanien kanssa ja jatka eteenpäin.
Jos naiset oppisi että aidosti kiinnostunut mies kyllä pitää keskustelua yllä niin säästyisi monelta harmilta. Sellainen mies ei ota riskiä että joku toinen nappaakin sen ihastuksen joten kyllä mies on silloin aktiivinen. Miesten perässä ei naisten kannata juosta. Moni mies tyytyy hetkeksi epäkiinnostavaankin naiseen joka innokkaasti tekee kaikki aloitteet -helppo nakki- mutta aitoa ihastusta siinä ei ole eikä tule, vaan naiselle lopulta pettymys. Jos mies ei pahemmin tee aloitteita eikä kommunikoi niin romanssista on turha uneksia.
Vaimonsa antaakintaas. Odota vuoroasi!
Ei ole mitään kuulunut eikä miestä ilmeisesti sitten kiinnostaa jatkaa yhteydenpitoa kanssani, joten en ota itsekään yhteyttä. Eteenpäin. :) Lähtökohtaisesti ihmetyttää kiinnostuneen esittäminen ja minulle jäänee mysteeriksi miksi hän niin toimi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Usean päivän viive = ei kiinnosta.
Minä myös viivyttelen.Vaikka kiiinnostaa mutta kun voi olla varattu .
Ikävä tilanne. Itsellä sama. Vaikka kiinnostaa ,täytyy tavata ensin ennenkuin aukaisee sydämen vieraalle.
Pinkit lasit pois nenältä.
Vasta olette tutustumassa ja toinen ei enää moneen päivään laita viestiä. Eli sitä ei kiinnosta. Tuossa vaiheessa sen pitäisi olla erittäin kiinnostunut tietämään susta kaikkea.
Fakta on, ihminen pitää yhteyttä niihin ihmisiin joihin se haluaa yhteyttä pitää. Muille on vain selityksiä. Sun tapauksessa ei niitäkään.
Unohda! Next!
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala 😂 Sähän olet aivan loistosaalis jollekin sosiopaatille, "Anteeksi kun olen olemassa ja olethan minusta kiinnostunut, olethan!"
Tajutkaa nyt jo että se Tinder on täynnä typeriä, varattujakin egobuustin hakijoita, pelailijoita ja muita parisuhteeseen kykenemättömiä.
Ahdistaisi jos tapaisi uuden tyypin ja parin viikon päästä se olisi kirjoittamassa minusta ja meidän viestittelystä jollekin anonyymille nettipalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kuulunut eikä miestä ilmeisesti sitten kiinnostaa jatkaa yhteydenpitoa kanssani, joten en ota itsekään yhteyttä. Eteenpäin. :) Lähtökohtaisesti ihmetyttää kiinnostuneen esittäminen ja minulle jäänee mysteeriksi miksi hän niin toimi. -ap
Kuinka hän siis esitti kiinnostunutta? Jutteli sun kanssa? Kokonaista kaksi kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala 😂 Sähän olet aivan loistosaalis jollekin sosiopaatille, "Anteeksi kun olen olemassa ja olethan minusta kiinnostunut, olethan!"
"Olemme jutelleet jo kaksi kertaa ja näin viikkojen jälkeen ilmoitan, että ei minua kiinnosta jos sinua ei kiinnosta, pikaista vastausta odottaen X. Ja jos sua ei kiinnosta näiden kahden juttelukerran perusteella, niin jätän asian taakseni. Vai voinko tehdä jotain?"
Ikuisesti ei tarvi kenenkään ketään odottaa.
Kertoi suoraan olevansa kiinnostunut. -ap
Elä ainakaan mene kysymään, sehän voi vaikka kertoa sulle.
No tuokin on ihan yksilökohtaista ja lisäksi tietenkin riippuu myös siitä mitkä ne omat fiilikset on. Tietenkään mitään maanista viestittelyä/soittelua ei yleensä kannata aloittaa, mutta toisaalta jos tuo on se oma luonne ja ns pakkomielteisyyttä herkästi pukkaa, niin parempihan se on tehdä tiettäväksi heti eikä esittää alkuun erilaista kuin mitä oikeasti on. Joko se toinen tykkää siitä (ja on ehkä itsekin samanlainen) tai sitten se pistää estot päälle, mutta eipähän tule hukatuksi kummankaan aikaa.
Muutenkin näissä on vähän hölmöä alkaa miettimään liikaa, että voinko mä nyt niin tehdä ja pitäisikö sittenkin tehdä noin koska omana itsenään sitä mahdolliselle kumppanilleen on kelvattava. Onko se sitten kiva, että toinen ihastuu siksi että olet niin oikeanlainen ja sopiva vaikka todellisuudessa olet tehnyt liki kaikessa just päinvastoin mikä itselle luontaista olisi? Jaksaisitko sellaista koko lopun ikääsi että aina saa miettiä voinko mä nyt näin vai pitäisikö kuitenkin noin? Vai alatko vaan yhtäkkiä olemaan oma itsesi ja kappas, kumppani ei enää oikein lämpiä tai ei ainakaan oikealla tavalla ja suhde on sitten siinä. Ainakin siis onnellinen suhde.