Muistatteko kun kokkari-lääkäri Laura Räty sanoi: Eihän kukaan tienaa vain 2600 euroa kuukaudessa
Kokoomuslaiset ovat käsittämättömän pihalla yhteiskunnasta.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
2600e vuoden 2014 (jolloin sanoi noin) rahassa on nyt 3175e... palkkakuoppa syventynyt vaan
Olin silloin ollut työssäni yli 20 vuotta ja olin ahkeran työntekijän maineessa. Silti bruttopalkka ei ollut niin iso.
Eihän se sosiaalituilla itsensä elättäminen ole mitään tienaamista. Se on elämistä muiden hyväntahtoisuuden varassa
Vierailija kirjoitti:
Eihän se sosiaalituilla itsensä elättäminen ole mitään tienaamista. Se on elämistä muiden hyväntahtoisuuden varassa
Siitä ei nyt puhuttukaan, vaan palkoista.
Tunnen vain muutaman kokoomusta äänestävän. Ovat perineet paljon.
Vierailija kirjoitti:
"Syökää silakoita"
Kuuluisia kokkariheittoja köyhille
Tämä silakkaohjekin muistetaan hyvin. Tai toteamus, että "nälkä lähtee syömällä". Tämän jälkimmäisen viisauden lausujaa en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Parilla kympillä yksinäinen ihminen hankkii vaikka monen viikon ruoat" - Sari Sarkomaa (Kok.)
Tottahan tämä on jos syö puuroa, makaronia ja soijarouhetta.
Toivottavasti asumismuodossa on vesi, josta ei mene erillistä maksua..
Kuka se kokkari oli joka tippui eduskunnasta, ja joka totesi jossain ohjelmassa että voi mennä metsään, siellä on töitä tjsp. :D
Tämä kokkarilääkäri neuvoi ihan päin helv vastaanotolla
Kokkarit on aina eläneet aivan eri todellisuudessa. Siksi heitä ei saisi päästää valtaan
No joku tavis keski-ikäinen saa palkkaa sen 5000e/kk. Lisäksi jos työuraa on takana jo parikymmentä vuotta on varmasti ainakin muutaman sadantuhannen osakesalkku. Tästä varmaan tonni kuussa lisätuloja osinkoina. Monella vielä lisäksi perintöjä/sijoitusasuntoja/lisäbisneksiä. Eivät kaikki nyt ihan kädestä suuhun elä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen Orpon puolueen ylimielinen edustaja
Olikohan se Sannulin puolueen tyypillinen edustaja Jutta Urpilainen, jonka mielestä kaikki tienaa vähintään 3.000,-. Demareilla on vain niin selektiivinen muisti, että omat mokat unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kokkarilääkäri neuvoi ihan päin helv vastaanotolla
Miksi menit vastaanotolle jos kerran tiedät paremmin!?
Vierailija kirjoitti:
Kuka se kokkari oli joka tippui eduskunnasta, ja joka totesi jossain ohjelmassa että voi mennä metsään, siellä on töitä tjsp. :D
Susanna Koski.
Minä tienaan 1900€/kk. Olenkohan sitten edes kukaan? Tuskin ainakaan kokoomuksen silmissä olen millään tavalla arvokas kansalainen. Se nyt ei toki minua kiinnosta, olen jo valmistautukut siihen, ettei oma sukupolvi saa nauttia ikinä elämässään rauhasta, talouskasvusta tai vauraudesta. Kituutellaan siihen asti, kunnes elämä tulee luonnolliseen päätökseen. Harvinaisen raskaalta tämä hallituskausi onkin tuntunut. Tiedän, ettei seuraavakaan hallitus saa ihmeitä aikaan, koska nyt vaaditaan nopeita toimia, ja jos hallitus keskittyy vain riitelemiseen, mitään ei saada aikaan. Mutta aivan sama, ei tämä elämä ole edes välttämättä elämisen arvoista. Aikanaan kun valmistun korkeakoulusta, ei ole työtä tarjolla. Pitkäaikaissairaana voi joutua odottelemaan erikoissairaanhoitoa pitempiä aikoja, lääkkeisiin menee enemmän rahaa ja muuhunkin elämiseen. Mitä tässä nyt suurempia unelmoimaan?
Ps en nosta mitään tukia, maksan opiskeluajan elämisen ja lääkkeet omalla työnteolla, eli en ole rotta
Vierailija kirjoitti:
Ei Köyhien tarvitse Kahvia juoda.
Vanhuksille hintalappu otsaan.
Syökää köyhät Silakoita.
Kaikilla meillä on rajotteita.
He ovat "Ihmisrroskia".
Kokoomuslaisten suusta kaikki
TÄMÄ !!
Vierailija kirjoitti:
No joku tavis keski-ikäinen saa palkkaa sen 5000e/kk. Lisäksi jos työuraa on takana jo parikymmentä vuotta on varmasti ainakin muutaman sadantuhannen osakesalkku. Tästä varmaan tonni kuussa lisätuloja osinkoina. Monella vielä lisäksi perintöjä/sijoitusasuntoja/lisäbisneksiä. Eivät kaikki nyt ihan kädestä suuhun elä.
Tunge see osakesalkku perseeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi häipyi.
Häipyi pyöröovesta yksityiseen terveysbisnekseen odottelemaan verorahojen siirtoa sinne.
Juuri näin. Orpohan sitä hommaa tukee. Koko kansan pääministeri ??
Sitä ei VOI unohtaa.