Saatanan byPias-Pia leveilee Ylellä
Kommentit (62)
Miksi vihaat? Onko henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan, että keski-ikäinen nainen suunnittelee pellavamekkoja ja jotkut niitä sitten ostaa? Hän on tehnyt matalapalkkaista kampaajan työtä ennen firmansa perustamista, eikä ole syntynyt miljonäärinä, tai saanut muutenkaan kaikkea valmiina.
AP on vain kateellinen kun toinen menestyy
Tottakai tämänkin tuotanto on jossain muualla kuin Suomessa...
Sopivan tyhmä ja yksinkertaisen oloinen amis muija. Ylimielinen nykyisin.
Aloitti junttina. Ei pahemmin siis koulutusta eikö mitään.
Haki kankaat halvalla Tallinasta. Keksi pistää kovat hinnat jne. Ylimieliset vanhat akat sitten ostavat.
Laatu ja hinta ei valitettavasti kohtaa.
Kyllä minuakin pisti moinen leveily silmään.
Täysin ymmärrettävää, miksi menestyy. Brändi tekee vaatteita, jotka sopivat lihaville. Tämä lukee artikkelissa, joten aivan turha pillastua. Ja niitähän piisaa ja tulee lisää, joten win-win. Tämän vuoksi itsekin sijoitan Novo Nordiskiin, joka tekee Ozempicia.
Mitä keulimista se on että kertoo rehellisesti mistä kaikki alkoi ja miten on mennyt ja iloitsee menestymisestä, ilman että pöyhkeilee tai painaa muita alas. Pitääkö joka artikkelin ja uutisen olla synkkyyttä, toivottomuutta ja tappiota? Minusta ainakin on kiva lukea välillä onnistumisesta ja tyytyväisyydestä.
Tehkää toki itse perässä. Tässä markkinatilanteessa todella kova suoritus. Ottakaa huomioon, että työntekijöistä tulee verotuloja, Erlund maksaa veronsa Suomeen ym.
Kävin eilen yhdessä uudessa myymälässä ja laskin, että tulee olemaan pystyssä max 5 vuotta.
Ei minun elämääni heikennä lainkaan että ko henkilö on keksinyt ja pistänyt pystyyn firmansa ja menestyykin vielä. En näe syytä hermostua tai raivostua.
Vierailija kirjoitti:
Sopivan tyhmä ja yksinkertaisen oloinen amis muija. Ylimielinen nykyisin.
Aloitti junttina. Ei pahemmin siis koulutusta eikö mitään.
Haki kankaat halvalla Tallinasta. Keksi pistää kovat hinnat jne. Ylimieliset vanhat akat sitten ostavat.
Laatu ja hinta ei valitettavasti kohtaa.
Mitä väliä näillä asioilla sinulle on, jos et kerran osta tuolta vaatteita? Ylimielisten vanhojen akkojen mielestä laatu ja hinta nähtävästi kohtaa, koska he ostavat niitä kahmalokaupalla. Osta sinä jostain muualta.
Muokkaus ylempään kommenttiini. En siis käynyt ByPiasin myymälässä, vaan eräässä toisessa myymälässä. Jääköön sanomatta liike, koska en toivo menestymättömyyttä, mutta liikkeellä ei ollut nicheä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tämänkin tuotanto on jossain muualla kuin Suomessa...
Tottakai ja ymmärrät varmaan itsekin miksi. Mutta hän kuitenkin työllistää mm liikkeittensä kautta suomalaisia. Eikä itse makaa sohvalla kaljaa juoden ja tupakkaa polttaen kuten kuulemma kaikki tukia nostavat työttömät tekevät. (Sarkasmia, itse en ole todellakaan tuota mieltä työttömistä.)
Todella hienoa, että menestyviä yrittäjiä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin pisti moinen leveily silmään.
Voisitko kiitos tarkentaa miten se leveily näkyi kun omaan silmään ei pistänyt mikään.
Joku edes pärjää tässä sodanuhkaisessa ja lamassa rypevässä paskamaassa! Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
AP on vain kateellinen kun toinen menestyy
Ja niin vaikuttaa olevan moni muukin. Suomalaiset on niin piippauksen kateellista porukkaa, että on suorastaan ihme, että kukaan tässä maassa menestyy.
Itse en todellakaan ole menestynyt, vaikka olen kyllä yrittänyt ihan tosissani. Yrittämisestä se ei ole kiinni. Auta armias sitä piippauksen määrää, minkä saa niskaansa työväenluokka-taustaisena naisena, kun yrittää kouluttaa ja kehittää itseään ja uskaltaa tavoitella jotain muuta kuin niitä tavallisimpia perusduuneja.
Sen lisäksi, että kulttuuripääoma puuttuu, ja joutuu kantapään kautta opettelemaan miten toimia ihan erilaisessa ympäristössä, erilaisine kirjoittamattomine sääntöineen ja odotuksineen, joutuu vielä kestämään jatkuvaa kommentointia ja ivaa siitä, kuinka muka yrittää esittää parempaa kuin on. On suunnattoman raskasta, kun jopa lähimmät ihmiset ympärillä vain odottavat, että milloin tajuat luovuttaa. Lapsia ja nuoria vielä voidaan kannustaa harrastuksissa, mutta aikuisilta ei hyväksytä mitään tavanomaisesta poikkeavaa.
Sehän on vain hienoa, että menestyy. Löysät pellavatunikat myy, koska kansa lihoo.
Tässä syy miksi Suomessa ei kukoista talous. Kukaan ei halua että joku toinen menestyisi vaan happamat akat janoavat epäonnistumisia senkin edestä
Ketä se on?