Mulla taitaa olla alkava Alzheimer
Mulla on samanlaisia oireita kuin yhdellä julkkiksella, joka puhuu asiasta julkisuudessa. Hyvä, kun tuo esiin vaivaa niin, että voi saada lääkityksen ja sitten muutkin voivat hakea apua tähän ongelmaan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon muka ylipainoinen. Lisäksi aiheuttanut itse tämänkin juomalla ja polttamalla tupakkaa.
Minäkin läski akoholisoiduin ja olen ollut vuosia mt eläkkeellä. Nielen pameja . Kävin aikoinaan AA kerhossa mutta vittumaisen luonteeni takia ne nauro mut ulos. Minulla ei ole elämässä muuta kun täällä haukun ihmisiä päivät. En ole vuosiin käynyt ulkona.
Oletko Anneli ?????
Maailman nuorin alzheimer potilas on 18-vuotias Kiinassa.
Voi tulla siis lapsillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin just tänään ihan saman. Ollut jo pitkään ja nyt kun perehdyin asiaan niin olen täysin varma siitä. Aamulla soitan heti pomolle etten ole enää edes työkykyinen ja otan saikkua ainakin ensi viikon pahimmasta henkisestä järkytyksestä toipumiseen ja tutkimusten aloittamiseen.
Joo pian on lääkärikeskukset täynnä näitä, joilla on tämä sairaus.
Läski kirjuri ottaa kierroksia 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mä unohdin maitopurkin pöydälle ja sitten se lämpeni ja meni huonoksi. Unohdin laittaa takin päälle, kun lähdin ulos yms.
Ethän sinä käy ulkona
Vierailija kirjoitti:
Alzheimer on sellainen vekkuli että luulet sitä vasta alkavaksi vaikka se on jo armaassa puolimatkassa. Ja vauhti eikun vaan kiihtyy.
Huvittaa että on vekkuli ....vauhti vaan kiihtyy pillereissä..
Eikö eksyminen ja se, että menee vaikka kauppaan ja ei tiedä mitä pitäisi tehdä ole ensimmäisiä oireita jotka potilas huomaa?
Alzheimerin taudissa on usein väkevä sairauden tunnottomuus.
Minä lähtisin ehkä miettimään ihan käytössä olevia reseptilääkkeitä. Vaikuttaako joku niistä negatiivisesti esim. B12-vitamiin tai folaatin imeytymiseen? Käytätkö nukahtamislääkkeitä? Alkoholia? Miten nukut? Onko uniapnea?
Minäkin läki akoholisoiduin ja olen ollut vuosia mt eläkkeellä. Nielen pameja . Kävin aikoinaan AA kerhossa mutta vittumaisen luonteeni takia ne nauro mut ulos. Minulla ei ole elämässä muuta kun täällä haukun ihmisiä päivät. En ole vuosiin käynyt ulkona.