Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni on niin negatiivinen?

Vierailija
12.04.2007 |

Mitähän asialle voisi tehdä? En jaksa kun hänellä on aina jotain valittamisen aihetta. Aina jokin asia on maailmassa vialla, josta hän sitten ottaa hirveät kykkäset. Hän vatvoo asiaa, aloittaa illalla ja aamulla herätessä jatkaa, ja puhuu itsensä erittäin kiihtyneseen tilaan.

Kummassa vika, minussa vai miehessä?

Olen kehoittanut hakemaan apua, jos vaikka masennuslääkettä tms., minulla itsellänikin on, mutta hän ei halua. Väsyttää tällainen. Haluaisin katsoa maailmaa positiivisemmin oman masennukseni vuoksi, mutta tuntuu, että joudun jatkuvasti taistelemaan tuulimyllyjä vastaan.

Puuh.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oikeesti miettis kun suunsa avaa että mitä sieltä ulos tulee. jos ei voi kuin valittaa niin olisi ne kerrat hiljaa ennemmin kuin kietoo sinut negatiivisuuden pyörteeseensä.

ihan reippaasti sanot vaan!

Vierailija
2/2 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ihan perseestä tietysti, että sullakin on samanlainen mies :(.

VIKA EI TODELLAKAAN OLE SINUSSA. Negatiiviset ihmiset ovat piina sielulle. Vain toinen saman kokenut voi ymmärtää... Välillä tekisi mieleni huutaa suorat sanat miehelleni ja kehoittaa katsomaan peiliin. Kun katsoo maailmaa paskanruskeiden silmälasien läpi, ei huomaa ollenkaan, että vika onkin itsessä.

Ainut neuvo on, että älä kuuntele! Aina kun pystyt ja jaksat, keskeytä miehen vuodatus. Se on tietysti kuin avoin sodanjulistus, mutta mitä muutakaan voimme tehdä kuin asettua peiliksi miehillemme.

Niin, toinenkin vähän kevyempi tapa löytyy: ole itse kahta kauheampi! Vatvo, kauhistele, hauku, raivoa - äläkä anna miehellesi suun vuoroa. Ainakin ekalla kerralla tehoaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi