Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni hotkii kotona ja kylässä kahvipöydässä monta samanlaista leivonnaista. Onko se sopimatonta?

Vierailija
05.10.2025 |

Olen monesti hävennyt mieheni puolesta, kun olemme olleet kylässä ja hän on kahvipöydässä ottanut monta samanlaista leivonnaista.

Mieheni hotkii kotona ja kylässä kahvipöydässä monta samanlaista leivonnaista. Onko se sopimatonta?o

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon mikä oon, ehkä vielä yksi.

Vierailija
22/29 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä häpeä, et sinä ole hänen toimistaan vastuussa. Miksi me luullaan, että nainen on jotenkin vastuussa miehen käytöksestä? 

Aika monet miehet ovat pitäneet huolta siitä, että naisella on miehen sukunimi. Sitten tekevät tyhmyyksiä ja nainen saa hävetä miestään.

Sinulla ei ole moista pelkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kaduttaa, kun olen mennyt naimisiin sivistymättömän miehen kanssa. Hän ahmii herkkuja ja puhuu änkyttäen kovalla äänellä.

Olet niin alhaista saastaa ettet saisi muutakaan.

Jopa miehesi häpeää sinua, lapsia ei onneksi tule.

Vierailija
24/29 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kutsuttiin kahville ja tarjolla oli piirakkaa. Toista palaa piirakasta ei ollut mahdollisuutta saadakaan, kun paikalle saapui isännän veli, joka söi koko loppu piirakan, eli käytännössä 4/5 osaa koko piirakasta yhdeltä istumalta. 

Vierailija
25/29 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä häpeä, et sinä ole hänen toimistaan vastuussa. Miksi me luullaan, että nainen on jotenkin vastuussa miehen käytöksestä? 

Missä lukee, että ap on nainen?

Ei mies tekisi näin typerää avausta. 

26/29 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin "jonkin verran", koska hotkiminen on sopimatonta. Se että syö runsaasti tarjolla olevia herkkuja kylässä sen sijaan on ihan hyvä, kunhan ei syö niin paljon että muut vieraat meinaavat jäädä ilman.

Yleensä juhlien emännät ja isännät toivovat että pöydän antimet tulisivat syödyiksi ja ilahtuvat siitä että ne maistuvat. 

Vierailija
27/29 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivonnaisia eli pullia tai kakkupaloja otetaan yksi ellei selvästi tarjota lisää. Sitten jotain pikkuleipää ym voi ottaa parkin kappaletta, jos niitä on reilusti tarjolla. Näin olen ok lapsilleni opettanut. Joskus näkee aikuisia. Jotka asettuu syömään. Noloa kaikille muille. 

Vierailija
28/29 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun autistinen poika ei ikinä tajunnut lapsena/teininä sellaisia sosiaalisia kirjoittamattomia sääntöjä, kuten että kahvipöydässä ei ahmita. Minä opetin sen hänelle, vaikkei hän ollenkaan hahmottanut että miksi hän ei muka voi ottaa esim kolmatta dallaspullaa, jos kerran muut eivät näytä niitä ottavan.  Nykyään poika on autismista huolimatta paljon huomaavaisempi kuin esimerkiksi ns normaali pikkuveljensä. 

Vierailija
29/29 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun autistinen poika ei ikinä tajunnut lapsena/teininä sellaisia sosiaalisia kirjoittamattomia sääntöjä, kuten että kahvipöydässä ei ahmita. Minä opetin sen hänelle, vaikkei hän ollenkaan hahmottanut että miksi hän ei muka voi ottaa esim kolmatta dallaspullaa, jos kerran muut eivät näytä niitä ottavan.  Nykyään poika on autismista huolimatta paljon huomaavaisempi kuin esimerkiksi ns normaali pikkuveljensä. 

Niin, jos vaikka aapeen mies on autisti jonka äiti ei opettanut käytöstapoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän