Mieheni hotkii kotona ja kylässä kahvipöydässä monta samanlaista leivonnaista. Onko se sopimatonta?
Olen monesti hävennyt mieheni puolesta, kun olemme olleet kylässä ja hän on kahvipöydässä ottanut monta samanlaista leivonnaista.
Kommentit (29)
Älä sinä häpeä, et sinä ole hänen toimistaan vastuussa. Miksi me luullaan, että nainen on jotenkin vastuussa miehen käytöksestä?
Miksi sä ostat kotiin monta samanlaista leivosta? Tai sit jos kattavat vieraille,onko sulla vaikeaa laittaa jokaisen lautaselle yksi leivos, eikä tarjoiluvadille? Sit voit hävetä,jos se kahmii muiden lautasilta.
Minusta miehesi osoittaa sivistymättömyyttään.
Kylään ei mennä ahmimaan ruokapöydästä. Tiedän näitä tyyppejä jotka ovat ensimmäisenä rohmuamassa kahvipöydässä, santsaavat ja vielä kehtaavat pyytää kotiinviemisiä.
Ap. Ymmärrän tilanteesi. Minulla on vähän samanlainen mies. Hänelle ei ole kotona opetettu minkäänlaisia käytöstapoja. Sen tähden hän aikuisenakin käyttäytyy törkeästi. Joudun häpeämään hänen käyttäytymistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Aivan tavallinen taso näille spermaviemäreille
Surullista, ettei kukaan huoli sinun spermaasi 😢
Hotkija mies täällä. Mulla ei helposti tule ähkyä ja näin ollen ruoka maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä häpeä, et sinä ole hänen toimistaan vastuussa. Miksi me luullaan, että nainen on jotenkin vastuussa miehen käytöksestä?
Aika monet miehet ovat pitäneet huolta siitä, että naisella on miehen sukunimi. Sitten tekevät tyhmyyksiä ja nainen saa hävetä miestään.
Minua kaduttaa, kun olen mennyt naimisiin sivistymättömän miehen kanssa. Hän ahmii herkkuja ja puhuu änkyttäen kovalla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Minua kaduttaa, kun olen mennyt naimisiin sivistymättömän miehen kanssa. Hän ahmii herkkuja ja puhuu änkyttäen kovalla äänellä.
Ota avioero!!!
Jos kotona ei opeteta käytöstapoja, niin mies aikuisenakin käyttäytyy törkeästi.
Mun ex hotki aina kaiken, sen vielä kestin mutta kun oli niin lihava ettei pystynyt istumaan normaalisti niin aina ne jalat oli pöydällä, jopa lasipöydällä. Se hävetti.
Vierailija kirjoitti:
Missä lukee, että ap on nainen?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se naisen häpeä jos on ottanut tollasen moukan puolisokseen. Todella suuri häpeä.
Miehelle pitää sanoa suorat sanat ja kehoittaa lopettamaan hotkimisen.
Ei se nyt aivan sopimatonta ole, mutta kyllä miestä voi vielä aikuisenakin neuvoa, jos kotona ei ole opetettu.
#miesvihanäkyväksi