Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneudenhoito seerumit.

Vierailija
05.10.2025 |

Mieleen kirposi kysymys kun näin mainoksen täällä. Onko näistä hyötyä vai ei?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seerumi on usein kosteutta ja mainostettua ainetta sisältävä neste, joka on paksunnettu esimerkiksi ksantaanilla, jota saa leivontahyllyltä. Hyaluronihappojauhetta saa kilotavarana ulkomaisesta, luotettavasta, nettikaupasta ja tislattua vettä voi vielä keittää ja tehdä vesi-hyaluronihappojauhe-ksantaaniseos puhtaaseen lasipulloon. Se säilyy viikon jääkaapissa ilman säilöntäainetta. Jos siihen laittaa askorbiinihappoa säilöntäaineeksi, seerumi säilyy kaksi viikkoa. Askorbiinihapossa ovat samat hyödyt kuin C-vitamiinissa eli samalla saa sitäkin seerumissa. Purebulk on sen luotettavan kaupan nimi sille, joka tekee itse seeruminsa.

Tai sitten vaan hakee kaupan hyllyltä sen 10 euron seerumin? Ei ole mitään järkeä tuollaisessa säätämisessä, seerumeissa sitäpaitsi on paljon muutakin kuin hyaluronihappoa ja c-vitamiinia.

Vierailija
22/24 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Sama laittaa Niveaa peltirasiassa yöksi.

Sitä käytettiin 90-luvulla kosteusnaamiona eli paksukerros pärstään yöksi.

Tämä toimii. Laitan myös aamulla silmäkulmiin/huulten ympärille ja annan vaikuttaa. 

Lancômen tuotteita olen testannut, mutta en huomannut mitään tehoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli, peptidit ja c-vitamiini auttavat tutkitusti. Suosittelen The Ordinaryn tuotteita. Ne ovat edullisia ja vaikuttavia aineita on reilusti. 

Minulla oli ennen ihohuokosten tukkeutumista, pintakuivuutta ja hilseilyä. Nyt iho pysyy hoidon ansioista pehmeänä ja tasaisena. Tässä iässä on myös eduksi, kun tuotteet nopeuttavat ihon uudistumista. Se vähentää sameutta ymv.

N54

Vierailija
24/24 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ziaja on edullinen merkki, Notinosta voi tilata. Itse tykästynyt?

Miksi sä vastaat kysymyksen ohi?

Olet tyhmä ja ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi