Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tontun vilahtavan pesukoneen taakse

Vierailija
05.10.2025 |

Joko se on jo vaikka on vielä melkein kolme kuukautta jouluun! Olin ihan sillai FTW!!!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tontut nukkuu vielä kesäuniaan. Ne alkaa heräillä lokakuun lopussa. Mikähän tonttu siellä viipottaa? Oliko oikea tonttu vai joku tontun näköinen menninkäinen? 

Oon aina luullut, että nämä viettää kesäajan Ibizalla, mutta oon varmaan ollut väärässä käsityksessä.

Vierailija
22/27 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli muutama viikko sitten draamaa kun joku torvelo jätti lähtölöylyt heittämättä ja saunatonttu häipyi. Siinä oli koko taloyhtiön saunat jäissä kolmisen viikkoa kunnes uusi saatiin rekryttyä. Nyt taas toimii homma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli muutama viikko sitten draamaa kun joku torvelo jätti lähtölöylyt heittämättä ja saunatonttu häipyi. Siinä oli koko taloyhtiön saunat jäissä kolmisen viikkoa kunnes uusi saatiin rekryttyä. Nyt taas toimii homma. 

Mistä rekrysitte? Hoitaako homman? Meillä on joku aasialainen tuontitonttu, joka ei ymmärrä saunasta mitään

Vierailija
24/27 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä rekrysitte? Hoitaako homman? Meillä on joku aasialainen tuontitonttu, joka ei ymmärrä saunasta mitään

Voi ei! Ei Aasiassa edes ole oikeita tonttuja!!! Teitä on huijattu. 

Vierailija
25/27 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Ei Aasiassa edes ole oikeita tonttuja!!! Teitä on huijattu. 

Olen kuullut, että aasialaiset turistiyhtiöt olisivat napanneet Suomesta muutaman, ja jalostavat niistä nyt paikallisiin oloihin soveltuvaa kantaa. 

Vierailija
26/27 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tontut olivat tehneet pesän ilmalämpöpumpun sisään, ja huoltaja vain nauroi kun löysi pesän! 

Vierailija
27/27 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käy tontut, koska isäntä ei arvosta heitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän