Näin tontun vilahtavan pesukoneen taakse
Joko se on jo vaikka on vielä melkein kolme kuukautta jouluun! Olin ihan sillai FTW!!!!
Kommentit (27)
Meillä oli muutama viikko sitten draamaa kun joku torvelo jätti lähtölöylyt heittämättä ja saunatonttu häipyi. Siinä oli koko taloyhtiön saunat jäissä kolmisen viikkoa kunnes uusi saatiin rekryttyä. Nyt taas toimii homma.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli muutama viikko sitten draamaa kun joku torvelo jätti lähtölöylyt heittämättä ja saunatonttu häipyi. Siinä oli koko taloyhtiön saunat jäissä kolmisen viikkoa kunnes uusi saatiin rekryttyä. Nyt taas toimii homma.
Mistä rekrysitte? Hoitaako homman? Meillä on joku aasialainen tuontitonttu, joka ei ymmärrä saunasta mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä rekrysitte? Hoitaako homman? Meillä on joku aasialainen tuontitonttu, joka ei ymmärrä saunasta mitään
Voi ei! Ei Aasiassa edes ole oikeita tonttuja!!! Teitä on huijattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Ei Aasiassa edes ole oikeita tonttuja!!! Teitä on huijattu.
Olen kuullut, että aasialaiset turistiyhtiöt olisivat napanneet Suomesta muutaman, ja jalostavat niistä nyt paikallisiin oloihin soveltuvaa kantaa.
Meillä tontut olivat tehneet pesän ilmalämpöpumpun sisään, ja huoltaja vain nauroi kun löysi pesän!
Meillä ei käy tontut, koska isäntä ei arvosta heitä...
Oon aina luullut, että nämä viettää kesäajan Ibizalla, mutta oon varmaan ollut väärässä käsityksessä.