Muistatteko kun naiset käyttivät pipoa missä luki "V*tun päivänsäde"?
Se oli tekstipipojen kulta-aikaa. Kehtaisikohan nykyään kukaan enää kulkea tuommoinen päässä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Mervit, Laurat ja Annikat käyttivät.
Laura täällä, joudun valitettavasti allekirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauheita.Siis järkyttäviä oli.
Juu ne pipon kantajat
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauheita.Siis järkyttäviä oli.
Päinvastoin. Pipot kertoivat jotain oleellista suomalaisten mielenmaisemasta ja asenteesta. Ja se jokin on jotain ainutlaatuisen positiivista ja sisäänrakennettua vahvuutta - itseironia.
Oi että. Mulla oli sellainen törkeä fleece asu jossa oli pinkki huppari jonka etumuksessa oli kuva kädenjäljistä tissien kohdalla ja pinkit housut joiden takamuksessa luki jotain tyyliin too hot to handle ja pipo jossa luki v*tun päivänsäde.
Vakuutan että kasvoin ihan normaaliksi. Melkein ainakin.
Muistan nämäkin ja joku karvapallin pipon virkkaajankin muistan,tsiisus näille muistolle.
Eikös nuoret naiset kulje nykyään alushousuissa, jotka on vedetty korviin niin että persevako paistaa kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Oi että. Mulla oli sellainen törkeä fleece asu jossa oli pinkki huppari jonka etumuksessa oli kuva kädenjäljistä tissien kohdalla ja pinkit housut joiden takamuksessa luki jotain tyyliin too hot to handle ja pipo jossa luki v*tun päivänsäde.
Olis kiihottavaa, jos pitäisit niitä edelleen.
M55
En muista. Ensimmäisen kerran luin kyseisestä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiihottavaa, jos pitäisit niitä edelleen.
M55
Aivan taatusti olisi jotain viidearvoa, kun tällainen pullea, tukevasti keski-ikäinen täti-ihminen vetäisi päällensä tuollaiset releet. Kiihottavuudesta voidaan olla montaa mieltä, mutta on niitä oudompiakin fetissejä.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan nähnyt
Olen pahoillani puolestasi. Mikä opaskoirasi nimi on?
Mulla oli 10-vuotiaana Marlboro-collegepaita, jonka mummo, toi tuliaisiksi Kanarian matkalta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla luki B rapun talkkari.
Vaikka olit A rapun h*ora?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 10-vuotiaana Marlboro-collegepaita, jonka mummo, toi tuliaisiksi Kanarian matkalta.
Mulla oli kanarianreissun tuliaisena paita, jossa luki enjoy cocaine. Ja se oli ihan lastenkokoa. Vasta aikuisena tajusin mitä siinä luki, kun se tuli vastaan laatikoita penkoessa.
Tänään näin pitkästä aikaa liekkipipon 😀
Mauttomia wt pukimia, narkkien päähineitä.
Muistan tekstipipot kyllä, mulla oli myös sellainen. Mut tästä tekstistä en ole koskaan kuullut tai sellaista nähnyt. T:eri