Jestas mikä flunssa taas
Lapsi toi ulkomailta flunssapöpön. Hän ei ollut kovin sairas, mutta mulle tuli kova kurkkukipu ja kahden päivän päänsärky. Nyt ei ole onneksi noista kumpaakaan, mutta nenä vuotaa ja on tosi heikko olo ja huimaa. Kuumetta sentään ei ole, niin kuin ei ole mulla yleensäkään.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Poikani täällä Turussa 45 v on kovan flussan kourissa. On vienyt voimat niin ettei edes kauppaan ym kykene sängystään mennä. Mikä hemputin virus taas on rantautunut tänne ?????
Liekö sitten sama pöpö. Mä kyllä kävin tänään etsimässä vähän suppilovahverojakin, kun ajattelin, että johan tässä on maattu, mutta se taisi olla virhe... Kummalliset oireet on tässä.
Ap
Ei se aina ole mikään ihmepöpö Intiasta. Itse tulin flunssassa todella sairaaksi ja se osoittautui keuhkokuumeeksi.
Mies on tuonut töistä kahden kuukauden aikana kaksi flunssaa, ensimmäisen kanssa tuntui että kuolen yskään, nyt sitten on yskä, nuha ja huomaa. On bussikuski
Opettele pesee käsiäsi ja käytä desiä
Virukset ja bakteerit leviää myös pisaratartuntana ilmassa. Just bussissa tms.
Poikani täällä Turussa 45 v on kovan flussan kourissa. On vienyt voimat niin ettei edes kauppaan ym kykene sängystään mennä. Mikä hemputin virus taas on rantautunut tänne ?????