Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hiirenkarkottimet oikeasti toimivia? Siis sellaiset joissa ultraääni/sähkömagneetti?

Vierailija
04.10.2025 |

Mä en voi suurimpaan osaan taloa laittaa hiirenloukkuja kissan vuoksi. Mietin, että pitäisikö ostaa tuollaisia karkottimia, mutta onko niistä apua?

Ja ei, kissasta ei ole tässä apua. Kissa on laiska eikä ole tappanut kuin yhden hiiren joskus nuorempana. Lisäksi kissalla on astma jota koitetaan saada hoitotasapainoon. Hengästyy siis helposti joten ei ole hiiriä jahtaamaan. Ja toki on ollut aina vähän laiska. 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon noihin yhtä paljon kuin shamaanirumpurentoutukseen, horoskooppeihin, energiahoitoihin, kaivonkatsomiseen risuilla tai kasvojoogaan. Minulle kuitenkin tehtiin aloite hankkia noita ok-taloon, yksi jopa pihalle. Ihmettelen vain sitä että UÄ etenee suoravivaisesti l. ei taivu nurkan taakse, absorboituu normaaleihin pintamateriaaleihin n. 6 kertaa voimakkaammin kuin kuuloalueen taajuus ja heijastuksessakin sironta saattaa tulee nopeammin dominoivaksi. Ei kai ne hiiretkään ole tyhmiä ja seiso tumput suorana, vaan tottuvat ääneen vaikka kuinka sen taajuus, intervalli sekä kestoaika vaihtelisivat. Ostin lähinnä osoittaakseni että yritän ratkaista jyrsijäongelmaa ja kuuntelevani hyviä aloitteita hankinnoille. 

Rotat kävi meillä peittämässä vinkujan ja jatkoivat elämäänsä niinku ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla