Mitä teette puolisosi kanssa yhdessä?
Kommentit (25)
Tavataan lastani, ystäviä, sukulaisia. Järjestetään kutsuja. Hoidetaan taloamme. Kuljetaan luonnossa, sienestetään suunnitellaan matkoja ja matkustetaan, käydään mökillä, tehdään museoreissuja, ihan vain olla möllötellään, jutellaan, ja annetaan toki läheisyyttä toisillemme usein.
45 ja 51
Kolmikymppisiä ollaan. Käydään vaeltamassa, laskettelemassa ja pyöräilemässä. Tehdään ruokaa ja syödään, mökkeillään ja matkustetaan.
Mieheni 50 v minä 48v. Veneilemme paljon ja kalastamma. Käymme saarissa retkillä ja myäs pyöräilemme paljon. Pyöräily yhdisti meidät aikoinaan.
Olemme nuorehko homopari ja seksi näyttelee pääosaa suhteessamme.
Kaiken. Tehdään aika lailla kaikki yhdessä. Ok mies käy yleensä kaupassa. Joskus on omia menoja. Yleensä mulla. Perheellisiä nelissäkymmenissä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Syödään juodaan saunotaan ja naidaan, sit nukutaan.
N38
Ihanaa! Ihanaa. Match Made In Heaven! Onnea teille
Mekin ollaan paljon yhdessä ja tehdään yleensä kaikenlaista yhdessä. Kuitenkin monet samanikäiset (45-50v) elävät puolisonsa kanssa erillistä elämää. Kun toinen tulee kotiin, toinen lähtee samantien, mitäö ei oikeastaan tehdä yhdessä.
Mies 53v ja minä 48v. Käydään golfaamassa, kävelylenkeillä, kokataan, kylästellään, matkustellaan, katsellaan leffoja jne
En enää mitään kun tajusin ottaa eron.
Nyt on kiva matkailla yksin Thaimaassa.
Rempataan, raivataan metsää, sienestetåän, marjastetaan, laitetaan ruokaa, siivotaan, käydään töissä, käydään teattereissa, konserteissa, keikoilla, ravintoloissa, tavataan sukulaisia. N&M50
Matkaillaan, lenkkeillään ja käydään kuntosalilla, vaelletaan, tavataan ystäviä, käydään leffassa ja teatterissa, museoissa. Tehdään oikeastaan yhdessä ihan kaikkea. Iät 29/30
Ollaan miehen kanssa 5- kymppisiä ja molemmilla takana pitkät avioliitot, mutta löydettiin toisemme vuosi sitten erojen jälkeen. Ei asuta yhdessä.
Käymme teatterissa, ulkoilemme, lenkkeilemme, poimitaan marjoja, kokkaillaan, saunotaan, kuherrellaan sohvalla, katsotaan telkkaria ja harrastetaan villiä seksiä. Meillä on aina kivaa, hyvä huumori ja nauretaan paljon.
Rehellisesti, ei yhtään mitään. Läpsystä vaihto lasten ja omien menojen kanssa. Riidellään, kumpi saa päättää, mitä telkkarista tulee. Nyt mies katsoo jotain scifisarjaa, josta en jaksa kiinnostua ja mä olen puhelimella makuuhuoneessa. Menen varmaan nukkumaan, kun muutakaan järkevää tekemistä ei ole, lapset nukkuu jo. Miestä ei kiinnosta mikään ehdottamani tekeminen, edes kävelylenkki eikä hän koskaan ehdota mitään itse. Vuosi sitten käytiin viimeksi kahdestaan jossain.
40v pari
Lapsia, nyt taas harjoittelujakso. Minä 28v ja puoliso 51v
Maataan sohvalla vierekkäin ja katsotaan telkkaria. Viisikymppisiä ollaan.
Mekö?
Teemme pihatöitä, intämme niistä, juomme kahvia, minä leivon jotain ja hän syö jos tykkää, hoidamme koiraamme ja käymme sen kanssa metsässä ja juttelemme siitä ja lapsenlapsista.
Katsomme telkkaa ja nauramme toistemme jutuille, minä tulkkaan ja ollaan sohviksia.
Käymme marketissa, hän täyttää ristikkoa autossa.
Puhumme politiikasta ja kiihdymme nollasta sataan sitten taas keitämme kahvit ja rauhoitumme.
Hän käyttää auton vuosihuollossa. Tekee ja osaa kaiken mitä talossa tarvitaan.
Paljon on hommia vanhalla pariskunnalla.
Pannaan muutaman kerran viikossa. Muuten kumpikin elää omaa elämäänsä.
Nukutaan, syödään, tehdään töitä, metsästetään, marjastetaan, muuten vaan eräillään, käydään salilla, käydään paikallisessa, koulutetaan koiria, käydään koiranäyttelyissä/kisoissa, tehdään lapsia ja kun ei tehdä lapsia niin ainakin kovasti harjoitellaan. Ollaan yhdessä lähes 24/7.
Syödään juodaan saunotaan ja naidaan, sit nukutaan.
N38