Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheinen uhkailee itsemurhalla, mistä ihmeestä saa apua?

Vierailija
04.10.2025 |

Päivystykseen ei lähde itse, kerran jo ambulanssi on käynyt mutta esittää sen ajan hyvinvoivaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eu apua saa. Olen itse yrittänyt saada jo 2 vuotta en pääse edes psyk polin asiakkaaksi. Olen yh ja itsemurhaa mietin viikoittain vähintään. Olen yli 45 v niin en saa mitään apua. 

Kukaan ei ota tosissaan jos sanot 2v jahkailleesi. 

Puolisokaan ei usko että vintti huoneen siivoaisin ikinä kun olen kaksi päivää luvannut.

Aktiivisesti olen hakenut apua. Diagnoosina ollut masennus jo 10 vuotta joka pahentunut eron jälkeen. Perhetyöntekijän kanssa käynyt juttelemassa 1,5 v ja puolto terapiaan. En pääse psykiatrille julkisen kautta joten en en saa lausuntoa terapiaa varten

Kyllä olen monta kertaa itsemurhasta puhunutkin äidilleni, elämme ladten kanssa toimeentulotuella enkä jaksaisi enää tätä elämää. Ei ole toivoa paremmasta. Äitini tehnyt huoli- ilmoituksia eivät johda mihin

Kyllä Helsingissä psykiatrian poliklinikan asiakkaaksi pääsevät kaiken ikäiset, itse olen 48 v ja pääsin. Yritä vielä uudelleen saada terveysaseman lääkäriltä lähetettä! Terveysasemaahan voi vaihtaakin jos yhdellä ollaan nihkeitä. Kovasti voimia

Vierailija
22/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eu apua saa. Olen itse yrittänyt saada jo 2 vuotta en pääse edes psyk polin asiakkaaksi. Olen yh ja itsemurhaa mietin viikoittain vähintään. Olen yli 45 v niin en saa mitään apua. 

Onko sinulla sairauksia vai muuten vain ankeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni uhkaili ja yrittikin, kunnes lopulta onnistui.

Jos joku haluaa lähteä tästä maailmasta oman käden kautta, hän lähtee - ennemmin tai myöhemmin. Siinä ei auta läheisten tuki tai rakkaus.

Sad but true. :(

Vierailija
24/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tukien nostaja vähemmän, me veronmaksajat kiitämme, joten tämä uhkaus ei nyt oikein toimi.

Vierailija
25/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoton tilanne. Puolisoni ei apua suostunut hakemaan. Kerran soitin ambulanssin, puoliso lähti pois ennen sen tuloa. Itsemurhauhkailut jatkuivat kaksi vuotta, minä uuvuin. Pääsin, että pelastan itseni, muuton pois ja hain avioeron. Nyt ei tarvitse pelätä jatkuvasti. Voimia ap.lle. 

Vierailija
26/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex uhkaili 20 vuotta tuota. Sitten mulla tuli mitta täyteen ja sanoin, että sen kun teet.  Muuttui niin nöyräksi ja ystävälliseksi, etten ollut moista nähnyt. Toiset uhkailee, toiset myös tekee sen. Ulkopuoliset ei siihen voi vaikuttaa. 

Vierailija
27/27 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokaisella on oikeus päättää elämästään. Kyllä ihminen tietää kun ei enää jaksa. Ärsyttää nämä muiden asioihin puuttuvat 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi