Läheinen uhkailee itsemurhalla, mistä ihmeestä saa apua?
Päivystykseen ei lähde itse, kerran jo ambulanssi on käynyt mutta esittää sen ajan hyvinvoivaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Eu apua saa. Olen itse yrittänyt saada jo 2 vuotta en pääse edes psyk polin asiakkaaksi. Olen yh ja itsemurhaa mietin viikoittain vähintään. Olen yli 45 v niin en saa mitään apua.
Onko sinulla sairauksia vai muuten vain ankeaa?
Minun tyttäreni uhkaili ja yrittikin, kunnes lopulta onnistui.
Jos joku haluaa lähteä tästä maailmasta oman käden kautta, hän lähtee - ennemmin tai myöhemmin. Siinä ei auta läheisten tuki tai rakkaus.
Sad but true. :(
1 tukien nostaja vähemmän, me veronmaksajat kiitämme, joten tämä uhkaus ei nyt oikein toimi.
Toivoton tilanne. Puolisoni ei apua suostunut hakemaan. Kerran soitin ambulanssin, puoliso lähti pois ennen sen tuloa. Itsemurhauhkailut jatkuivat kaksi vuotta, minä uuvuin. Pääsin, että pelastan itseni, muuton pois ja hain avioeron. Nyt ei tarvitse pelätä jatkuvasti. Voimia ap.lle.
Mun ex uhkaili 20 vuotta tuota. Sitten mulla tuli mitta täyteen ja sanoin, että sen kun teet. Muuttui niin nöyräksi ja ystävälliseksi, etten ollut moista nähnyt. Toiset uhkailee, toiset myös tekee sen. Ulkopuoliset ei siihen voi vaikuttaa.
Minusta jokaisella on oikeus päättää elämästään. Kyllä ihminen tietää kun ei enää jaksa. Ärsyttää nämä muiden asioihin puuttuvat
Kyllä Helsingissä psykiatrian poliklinikan asiakkaaksi pääsevät kaiken ikäiset, itse olen 48 v ja pääsin. Yritä vielä uudelleen saada terveysaseman lääkäriltä lähetettä! Terveysasemaahan voi vaihtaakin jos yhdellä ollaan nihkeitä. Kovasti voimia