Mikä helvetti tämä sixseven nyt on?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Six seven 👍
Menepäs sinä 14v nukkumaan.
Israelin voittama Kuuden päivän sota v. 1967.
Voitti Israelin maaalueensa taas itselleen, kunnes valepalejen annettiin ryövätä niistä osa.
Joku maailmankuulu tikkelitokkeli tai muu vastaava jossain sanonut tuon, niin nyt nuoriso kuvittelee että se on cool, ja matkii ja hokee samaa. Kysypä heiltä kun ovat nelikymppisiä, niin varmasti ovat noloissaan.
67?
Se on mun faijan
pikkusysterin ikä.
Hän eli tätini
täyttää 68 tammikuussa
2026.
Sukkaakin sukempi trendihokema, joka lähtöisin kaupallisesta somesta. Nuorten pitäisi keksiä lokaalimpia ja persoonallisempia omia juttuja, eikä toistella someläppiä.
Samanlainen ilmiö kuin ennen vanhaan Onks Viljoo näkyny, Se on kyllä hyvä, Nano nano ja vastaavat.
Joka sukupolvella on aina omansa.
Minusta tuo ei ihan ole sama ilmiö kuin jotkut tv-sarjojen hokemat, jos kukaan ei edes tiedä mistä se on lähtöisin, enkä tarkoita että mistä mediasta kuultu, vaan miksi juuri 67, mistä se luku tulee? Jotenkin todella nolo ilmiö. Loistava käytännön esimerkki taas siitä kuinka tyhmentävä vaikutus somella on. Kaikista tulee lampaita jotka vain imevät turhia vaikutteita jostain tiktokista ilman mitään kritiikkiä.
Missä tuota on kuulunut? Mulla taitaa olla se valikoiva kuulo kun en ole kuullut.
Minun ikäni vuoden 2026 heinäkuussa!
Ainakin Ylen uutisissa ne oli m u tia i s i a , jotka sen tiesi ja sitä intoili.
6 jalkaa ja 7 tuumaa eli 2 metriä. Joku tosi cool jamppa on sen mittainen. Ei aavistustakaan nimestä tai mitä merkitystä sen pituudella pitäisi olla kenenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kuus ysi.
Kyllä kuusi ysi on edelleen 69.
Six seven 👍