Yhteiskunnassa on jotenkin synkän odottava tunnelma
Jotenkin on sellainen kutina, että jotain pahaa on tulossa lähivuosina,sotaa tai lamaa tai molempia. Muilla samat aistimukset?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen olo, että ollaan menossa huonompaan suuntaan monen asian suhteen. Jokin ei ole enää ennallaan ja tulevaisuuteen on vaikea luottaa.
Nykyhallitus on ryssinyt kansalaisten keskinäisen luottamuksen.
Ei suinkaan vaan Suomen vuosikymmenken vasemmistolaispolitiikka ja ay-liike lakkoineen ja velkarahan jakaminen.ulkomaille. Edellinen Marinin hallitus kolminkertaisti pelkät korkomenot yli 3 miljardiin, lanseerasi konkurssit tyhmällä Yel uudostuksella, budjetoi Sote päin helvettå jne. Nykyhallutus sai tämän kaiken.siivottavaksi.
Väärää tietoa! Kokoomus ollut PM tai VV mandaatilla pääosassa viime vuosikymmeninä. Ota selvää!
Vierailija kirjoitti:
Suomi on Euroopan likasanko, ainakin tällä hetkellä. Täällä jo ammuskellaan ihmisiä rappukäytäviin kuten Ruotsissa. Tukholman poliisipäällikkö varoitti Suomen poliisia jo sitten HEIDÄN ILMIÖSTÄ, mutta eihän täällä Tahvot tehneet varmaan mitään kun ovat gusessa nyt, suomalaiset kovakalloista porukkaa, eihän täällä oteta mitään vakavasti ja porukka äänestää Kokoomusta kun lupasivat 100 000 uutta työpaikkaa. Tänään näytettiin klippi Petteri Orpon vaalipuheesta, voi jumalauta että nauratti, YKIKÄÄN SANA EI PITÄNYT PAIKKAANSA.
Venäjä on aina ollut Euroopan likasanko. Pelkkiä sotarikollisia ja varkaita.
Joku muukin siis ajattelee samalla tavalla.
Minä luulin että olin itse tulossa hulluksi kun ajattelin samaa kuin AP, mutta en kai sitten.
Sotaan tässä valmistaudutaan. Edessä voi olla viimeinen rauhan joulu. Pari tuttavaperhettä on jo muuttanut pk-seudulta pois.
Suomi velkaantuu hurjaa vauhtia, yrityksiä menee jatkuvasti konkurssiin, työttömyys huipussaan eikä hallitus tee yhtään mitään asialle. Ihmiset odottavat alitajuisesti romahdusta. Mitään talouskasvua ei ole tämän hallituksen aikana tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minulla ja lähipiirilläni taas on sellainen olo, että parempaa on luvassa.
Suomessa on moni asia paljon paremmin kuin muualla. ryqcälässäkin kuolon korina kiihtyy viikko viikolta.
PS. Älkää ruokkiko trollia.
Sinä ja lähipiirisi olette kuplassa eläviä haihattelijoita:)
Enpä usko. Meillä kaikilla tosin on töitä ja olemme velattomia.
Tyypillinen Minä Minä kommentti!
Teen työtä tämän yhteiskunnan synkinpien asioiden kanssa. Minulla ei ole odottava tunnelma vaan tiedän, että jos tämä jatkuu näin, niin kaikki näkemäni paska tulee kaikkien kansalaisten silmien eteen. Enkä puhu nyt mistään ulkomaalaisista tai muista persujen öyhötyksistä.
T: 30 vuotta suomalaisen yhteiskunnan asioita työkseen hoitanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on moni asia paljon paremmin kuin muualla. ryqcälässäkin kuolon korina kiihtyy viikko viikolta.
Ja sota vie teiltä kaiken pois. Teillä on menetettävää ja siksi haihattelette, ettei sotaa ole tulossa. Täysin loogista:)
Vierailija kirjoitti:
Suomi on Euroopan likasanko, ainakin tällä hetkellä. Täällä jo ammuskellaan ihmisiä rappukäytäviin kuten Ruotsissa. Tukholman poliisipäällikkö varoitti Suomen poliisia jo sitten HEIDÄN ILMIÖSTÄ, mutta eihän täällä Tahvot tehneet varmaan mitään kun ovat gusessa nyt, suomalaiset kovakalloista porukkaa, eihän täällä oteta mitään vakavasti ja porukka äänestää Kokoomusta kun lupasivat 100 000 uutta työpaikkaa. Tänään näytettiin klippi Petteri Orpon vaalipuheesta, voi jumalauta että nauratti, YKIKÄÄN SANA EI PITÄNYT PAIKKAANSA.
Ei täällä ole muita kovakalloisia, kuin vihervassarit, jotka väittävät persujen varoituksia nassejen jutuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen Minä Minä kommentti!
Tyypillinen sinä sinä kommentti iigorilta!
Vierailija kirjoitti:
Teen työtä tämän yhteiskunnan synkinpien asioiden kanssa. Minulla ei ole odottava tunnelma vaan tiedän, että jos tämä jatkuu näin, niin kaikki näkemäni paska tulee kaikkien kansalaisten silmien eteen. Enkä puhu nyt mistään ulkomaalaisista tai muista persujen öyhötyksistä.
T: 30 vuotta suomalaisen yhteiskunnan asioita työkseen hoitanut
Mikään mitä olet nähnyt ei ole mitään tuleviin sodan kauhuihin verrattuna:) Yhtään siis väheksymättä näkemääsi.
Suomi on ensimmäinen valtio, jossa kokeillaan agendaa 2030. Persut on aina ollut Bilderberg-valeoppositio, joka toteutta tavoitetta: et omista mitään ja olet onnellinen.
Itänaapuri on aina ollut meille uhka. Joskus enemmän ja joskus vähemmän, mutta ei siihen ole koskaan voinut luottaa. Talous ei ole sen surkeampi kuin ysärin lamassakaan ja siitäkin selvittiin. Hyvät ja huonot ajat vaihtelee. On vaihdellut aina ihmiskunnan historiassa. Jääkausi ei sentään ole vielä tulossa meidän, lastemme eikä lastenlastemme erlinaikana. Kautta ihmiskunnan historian ne ovat säilyneet, jotka ovat kyenneeet sopeutumaan muuttuviin olosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole muita kovakalloisia, kuin vihervassarit, jotka väittävät persujen varoituksia nassejen jutuiksi.
Onko Putin muuta kuin uusnasse nykyään?
Kehuu Charlie Kirkiä, kuten kunnon äärioikeistolainen.
Miten te jaksatte vouhkata taantuvasta venäjästä?
Sota Ukrainassa ei varmaan ihan heti lopu, mutta eihän noista torakoista ole enää mihinkään muualle hyökkimään. :)
Suomella on ongelmansa talouden ja työllisyyden suhteen, mutta ne selvitetään tietysti, kuten aiemmatkin kriisit.
Sisu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi ajatella sotaa, ai siksi, että joku mies haluaa niin? Ei kiitos. Ajattelen kaunista syksyä, suklaakakkua ja ystäviäni. Ei se ole haihattelua vaan elämän arvostamista. :) Kokeile joskus.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen ja persujen päätökset ei vielä edes näy ja tunnu kansalle. Lisää negaa on tulossa!
Olihan uutinen jossakin että seuraava hallitus se demarivetoinen joutuu ottamaan 8 miljardia velkaa. Lindtman on jo siihen varautunut. On tosiasia että velkaa on otettava. Ne rasittavat kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sota vie teiltä kaiken pois. Teillä on menetettävää ja siksi haihattelette, ettei sotaa ole tulossa. Täysin loogista:)
Höpö höpö.
-eri
Noo joo.
Ihmiskunnan historia on hirvittävä.
Mut vähä väestörakenne huolestuttaa, ei muuten.