Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko asuntoa myydä niin ettei näytöillä ole pääsyä yhteen huoneeseen?

Vierailija
04.10.2025 |

Huoneesta olisi kuitenkin kuva. Mutta näytöillä huoneeseen ei pääsisi. 

Ongelma siis aikuisen lapsemme likainen, sekainen ja haiseva huone. Minulla ei riitä aika/voimat sen huoneen siivoamiseen joka viikko näyttöjä varten kun kontollani on koko muu asunto + ulkotilat. 

Voiko näytöillä siis yks huone olla ns out of limits? Kerran ennen kuvauksia voisin sen siivota kunnolla jolloin huoneesta olisi kuvat. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytinkilapsi. Johan on.

Vierailija
22/28 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee mun mielestä myynti-ilmoituksessakin kuvia sotkuisista asunnoista. joten siksi sotku ei ole mielestäni este päästää asunnon katsojia asuntoon. Haju on toki jo vähän huonoa mainosta asunnolle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potki aikuinen lapsi pellolle ,miksi asuu yhä teidän kanssa? Joku peräkamarinpoika/tyttö?

Miksi?  Jos ja kun kuuluu asunnon kiinteistöön, tuota huonetta ei olla tavallaan myymässä.  Tyttö kuuluu kalustoon ja jää asumaan.

AP.

No onnea vaan sitten asunnon myyntiin :D

Vierailija
24/28 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen lapsi elää vanhempien nurkissa ja äiti siivoaa? Aikuinen lapsi siivoaa itse ja maksaa huoneestaan vuokraa + osallistuu ruoka menoihin 

Vierailija
25/28 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yrittäisitte olla näyttämättä "haisevaa" huonetta, eli siis harhauttamassa ostajia.

Tällä voi olla ihan laillisiakin seurauksia sitten, kun ostajat haluavat valittaa asunnon kunnosta. Paitsi ettei mitään ostajia tule: kukaan ei osta asuntoa, jonka jokaiseen tilaan ei saa katsoa ennen tarjouksen tekemistä.

Vierailija
26/28 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi, terveisin kiinteistönvälittäjä. Asunto pitää näyttää kokonaan kaikki huoneet ja tilat.

Vierailija
27/28 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous ja remppa huoneeseen. Sikailu kuriin.

Vierailija
28/28 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi ostaisitko itse asunnon jossa et pääse yhteen huoneeseen katsomaan ollenkaan. Siinä sinulle vastaus. Jos lapsesi ei osaa pitää yllä edes perussiisteyttä niin nyt olisi korkea aika opetella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän