Vena - vapaaehtoisti naiseton
Ei enää jaksa naisia,elämä on niin paljon helpompaa ilman niitä.
Ennen oli muutana, ja naimissakin olin, mutta yhtä tuskaa se oli.
Nyt vapaaehtoisesti naisettomana saa tehdä mitä haluaa, koskaan ei tarvitse tehdä kompromisseja ja nennä toisen toiveiden mukaan.
Voi mennä ja kulkea vapaasti ihan miten haluaa, ei tarvitse ikinä siivota, voi aina haastaa kavereita kylään, ja voi aina ottaa kaljaa kun siltä tuntuu.
Kyllä elämä on hienoa vapaana.
Kommentit (25)
Harrastan naisasiat Thaimaassa, ei niitä enää jaksa Suomessa.
Tuo kuulostaa jo miesten liikkeeltä, vastoin kuin incel. Ole vapaaehtoisesti ilman, älä olosuhteiden pakosta.
Paska asenne ja epämiellyttävä olemus on kuitenkin valinta, ei mikään onneton sattumus. Sille on syynsä, että kaikki naiset kiertää, eikä koskaan saa. Edes säälistä sokeilta ja juopoilta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen homouteni takia vena.
M42
Itse bi ja deittailin naisia nuorempana mutta kyllästyin siihen draamaan. Mukavampi vaan homostella miesten kesken. Ei ole pihtausta, nalkutusta ja elareita. Bloukkaritkin parempia :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa erinomaiselta, toivottavasti tämä elämäntyyli tulee miehillä yleistymään. Jätätte naiset rauhaan.
Todella outo asenne, että miesten ja naisten pitäisi pysytellä toisistaan erossa, miksi? Miesten pitäisi jättää naiset rauhaan, mutta naiset ei kuitenkaan pääsääntöisesti halua tehdä aloitteita. Sukupuuttoonko tässä pitäisi koko lajin kuolla, vai miten perustelut?
Ketjun aiheena eivät ole miehet ja naiset yleisesti, vaan naisiin kyllästyneet/katkeroituneet miehet - ja toki sama pätee myös toisinpäin. He, jotka toisiaan haluavat ja haluavat keskenään lisääntyä löytävät kyllä toisensa. Lopuille on parasta, että saa elää rauhassa ei-toivotuilta lähentelyiltä.
Eivät näe.
Ketään naista ei haittaa, jos et ole heistä kiinnostunut.
Miehiä riittää.