Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaisitko jonkun muun lasta?

Vierailija
04.10.2025 |

Minä en.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu palkasta

Vierailija
2/9 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitanut. Sain siitä palkkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin noin 30vuotta. Kaikki lapset iham kivoja, vanhemmissa oli joskus "outoja", mutta ei kummempaa.

Ihan oli ok hommaa, sopi mulle.

Vierailija
4/9 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hoida. Omissa on ihan riittävästi hommaa.

Vierailija
5/9 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti.  Naapuri pyysi kaupan edessä hetken vahtimaan vauvansa kun nukkui rattaissa.  Huusin ja meuhkasin että sain heti hereille kun äitinsä meni kauppaan.  Läksin sitten juoksemaan karkuun.  Hähäh, siitäs sai.

Vierailija
6/9 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varsinaista hoitamista, mutta 30 vuotta on tullut tehtyä urheiluvalmennusta eri lajeissa. Paitsi valmentamista, se on myös kasvattamista. Ja saahan sitä joskus jollain kisareissulla olla milloin isä, milloin äiti ja milloin mitäkin.

7/9 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitanut sekä ystävieni että siskoni lapsia. Myös siskoni lapsenlapsia. Kokopäivätoimisesti ainostaan siskoni esikoista, kun siihen aikaan ei ollut vielä subjektiivista päivähoito-oikeutta ja moni lapsi oli perhepäivähoidossa milloin kenelläkin. Siihen aikaan oli aika tavallista, että joku äiti otti vieraan lapsen hoidettavakseen omansa lisäksi, jotta sai vähän lisärahaa. Mitään työsuhdetta mihinkään suuntaan näillä hoitajilla ei ollut ja ihan vain edellisenä päivänä, kun vanhemmat tulivat hakemaan lastaan, hoitaja saattoi sanoa, ettei huomenna enää ota. Mä pelastin siskoni muutaman kerran pulasta just tällaisissa tilanteissa. 

Vierailija
8/9 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin opetusalalla ja kotonakin on liuta lapsia. Vapaa-aikanani en muiden lapsosia hoitele. Hoidan oman osuuteni jo, hoitakoon muut oman osansa.

Vierailija
9/9 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisin juu. Lapset on kivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme