Mitä rikoksia olet tehnyt tänä vuonna ?
Itse kävelen punaisia päin, jos autoja ei näkyvissä.
Kommentit (19)
En mitään. Olen kyllä ajanut ylinopeutta, mutta en niin paljon, että kyseessä olisi ollut rikos.
Varastin omenan ja söin sen,huvikseni,en nälkään T.Kauris
Räjäytin naapurin Laten postilaatikon.
Olen mennyt autiotaloon, kävellyt päin punaisia, käyttänyt toiselle määrättyjä lääkkeitä. Kaikki uhrittomia rikoksia.
Kävellyt päin punaisia, mutta vain harvoin. Ajanut ylinopeutta, usein. Muita rikoksia en ole tainnut tehdä aikoihin.
Ampumaaserikos, petos, väärä todistus, valehtelu (ei ehkä ole rikos). Raiskaajan pahoinpitely (ei mielestäni ole rikos).
Varastin yleisestä vessasta vessapaperia.
Pari murhaa. En onneksi jäänyt kiinni.
Vetäsin yhtä eukkoa kuokkaan. Se on uhri nyt.
Ajan joka päivä ylinopeutta. Vilkkua käytän kuitenkin jopa parkkipaikalla parkkiin kääntyessäni.
Kävelen punasia, vaikka auton näkisinkin kauempana mielestäni on ihan järjetöntä pysäyttää autot joka suojatien kohdalla. Suurin osa suojateistä voisi olla valottomiakin suorilla pätkillä. jos ajetaan 40 nopeutta, niin suojatien ehtii ylittää kun näkee kaukana olevan auton ja auto kyllä osaa jarruttaa myös. Risreysalueissakin pitäisi käyttää enempi liikenneympyröitä. Autojen pysäyttäminen valoissa on turhaa pakokaasunpolttoa, vapaalla ja ykkösellä lähdöt, jolloin polttoainetta palaa!
Ajanut kännissä ainakin kymmenesti. Mutta millä?
Vierailija kirjoitti:
Ampumaaserikos, petos, väärä todistus, valehtelu (ei ehkä ole rikos). Raiskaajan pahoinpitely (ei mielestäni ole rikos).
Rikollisen ja normaalin ihmisen erottaakin mm. siitä, että paatuneen ja älyltään heikon rikollisen mielestä hänellä yksin on oikeus päättää mikä on rikos.
No, jos tuo punaisia päin kävely on oikein rikos, niin sitä tulee joskus tehtyä, jos missään ei näy häivähdystäkään autoista.