Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok korvaus lapsenvahdille 5 tunnin työstä 50 euroa?

Vierailija
04.10.2025 |

Yhtä 3-vuotiasta lasta kaitsisi iltapäivästä iltaan. Osan ajasta lapsi nukkuisi. 

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika paljon on 😳

Jos mä teininä olin serkkumuksuja vahtimassa yön yli niin olin tyytyväinen kahteen kymppiin.

Vierailija
2/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kenenkään sinappipöksyä tuolla hinnalla hoitaisi.

Vierailija
4/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä on.  En lähtisi kovin kauas ajelemaan tuolla hintaa.

Vierailija
5/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin 15 min matka julkisilla meille. Ap

Vierailija
6/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

250e. Pikkulapsia ei saa jättää tuntemattoman aikuisen tai nuoren kanssa kaksin. Osa voi olla pahiksia.

Vierailija
7/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että korvaat tehdyn työn.

Vierailija
8/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman? On lähisukulainen. Tuntevat toki lapsen kanssa toisensa. Tulisi nyt apuun 5 tunniksi. Ap

Vierailija
9/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että jos palkkaa lastenvahdin niin sitten maksaa ihan kunnon palkan. Jos lähisukulainen tulee vahtimaan lapsia niin ainakaan meillä ei silloin kukaan maksa mitään vaan apu korvataan jollakin muulla avulla joku toinen kerta. 

Vierailija
10/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaisin 30, max. 40 €. Ehkä 30 €

Vierailija
11/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen, että jos palkkaa lastenvahdin niin sitten maksaa ihan kunnon palkan. Jos lähisukulainen tulee vahtimaan lapsia niin ainakaan meillä ei silloin kukaan maksa mitään vaan apu korvataan jollakin muulla avulla joku toinen kerta. 

Luulen, että opiskelijalle rahakorvaus olisi tervetullut. Mietin vain summaa, kun olen ensikertalainen. Ap

Vierailija
12/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä maksatko se pimeästi ja rikot lakia, vai toimitaanko tilanteessa oikein ja yrittäjä (lapsenvahti) hoitaa kaikki lakisääteiset velvollisuutensa jolloin järkevä hinta on 50 €/h.

Vierailija
13/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lasun, ilmoitan työsuojeluun ja verottajalle.  Tuntipalkka oltava 10.90€ + soskulut 

Vierailija
14/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hoitaisi tuolla korvauksella toisen lapsia.

15/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä MLL lastenvahdit nykyään ottaa? Maksaisin saman. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
16/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen lasun, ilmoitan työsuojeluun ja verottajalle.  Tuntipalkka oltava 10.90€ + soskulut 

Mutta vastahan ap tätä suunnittelee. Tapahtuu ehkä huomenna tai ensi viikolla. Älä nyt tekemätöntä rikosta ilmianna. 

Vierailija
17/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekisi töitä kympin tunti? Tuskin AP itsekään. 

Vierailija
18/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika paljon on 😳

Jos mä teininä olin serkkumuksuja vahtimassa yön yli niin olin tyytyväinen kahteen kymppiin.

Ja siitä on aikaa monta vuotta ?  Kaikki  hinnat nousevat, mikä onkaan nyt minimipalkka? 

Vierailija
19/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aika hyvä noin-summa, minun tapauksessa aika vähän. Tuli mieleen ajat kun olin teini ja eräs täti kävi minua vakituiseen pyytämässä hoitamaan heidän lapsiaan lauantaina. Menin heille noin klo 17 ja olis siihen klo 00.00 tai jopa 01.30 saakka ja sain hyvinkin yli tuon ja oikein odotin, että pääsisin taas lapsenlikaksi. Toinen poika 4-vuotias ja toinen 2-vuotias, ai että kun sitä rahaa tuli kivasti ja täti ja setä olivat tyytyväisiä kun lapsenhoito sujui kaikissa muodoissaan. 5 tuntia 50 on hyvä, mieluummin vähä kuin paljon, koska vastuu on kuitenkin kova, vaikkakin lapsi nukkuisi vain osan aikaa tai kokonaan. Minä ainakin olin valpas hoitaja kaiken aikaa, kävin säännöllisin väliajoin katsomassa nukkuuko poika ja onko kyljellään vaiko mahallaan vaiko miten päin. Olin niin ylpeä kun vanhemmat aina kehuivat ja tienestit olivat varmat. Vanhempanikin sanoivat, että oho-h antavatkin sinulle hyvän palkan, laita jemmaan. 

Vierailija
20/79 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä maksatko se pimeästi ja rikot lakia, vai toimitaanko tilanteessa oikein ja yrittäjä (lapsenvahti) hoitaa kaikki lakisääteiset velvollisuutensa jolloin järkevä hinta on 50 €/h.

Jos se on kulukorvaus, niin mitään verotettavaa tuloa ei synny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi