Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helluntaiseurakunta ei suvaitse vieläkään itsetyydytystä eikä alastoman puolison katselua

Vierailija
04.10.2025 |

Helluntailaisuus, seksuaalikasvatus ja nautinto-tutkimus piirtää oudon kuvan suljetusta järjestöstä, joka pitää jäseniään lähes vankina.

Tutkimus löytyy Googlaamalla

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 50 vuoden elämänkokemuksella ja lähes 30 vuoden työkokemuksella ihmistyöstä sanon, että hellut ovat kaksinaamaisin porukka tässä maassa. Tämä on nähty niin asiakkaissa, työkavereissa ja jopa sukulaisissa näiden vuosikymmenien aikana.

Anna mun kaikki kestää!!🙄

Siis noin vanha jo olet ja yleistät koko helluryhmän kaikki ihmiset samanlaiseksi??

Voiko sinusta esim. sanoa, että olet ihan samanlainen petturi kuin kaikki muutkin miehet ovat??

(En ole hellu itse.) 

Vierailija
82/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos nuo ajelee ohi hellepäivinä. Käy varta vasten ajelemassa. Yök mitä sakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se himo Jumalan karkoittaa? Sehän on Jumalan luoma aisti.

Vierailija
84/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 50 vuoden elämänkokemuksella ja lähes 30 vuoden työkokemuksella ihmistyöstä sanon, että hellut ovat kaksinaamaisin porukka tässä maassa. Tämä on nähty niin asiakkaissa, työkavereissa ja jopa sukulaisissa näiden vuosikymmenien aikana.

Yli 65 vuoden kokemuksella voin sanoa, että jokainen ihminen on ihan erilainen, riippumatta siitä, mihin ryhmään kuuluu, varsinkin jos on järkeä yhtään enempää kuin sinulla. 

Vierailija
85/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos nuo ajelee ohi hellepäivinä. Käy varta vasten ajelemassa. Yök mitä sakkia.

Sulla taitaa nyt joku taas ajella ohi. 

Vierailija
86/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten aatami ja eeva pystyivät harrastamaan seksiä kun eivät olleet avioissa. Oi oi oi voi voi voi.

Eivät harrastaneet seksiä. Eeva sai Kainin ja Abelinkin Jumalan avulla. 1. Moos. 4:1

Mies yhtyi vaimoonsa Eevaan. Mitä tuo on, jos ei seksiä??

1 Mooseksen kirja:

4:1 Ja mies yhtyi vaimoonsa Eevaan; ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti Kainin ja sanoi: "Minä olen saanut pojan Herran avulla".

4:2 Ja taas hän synnytti pojan, veljen Kainille, Aabelin. Ja Aabelista tuli lampuri, mutta Kainista peltomies.

Vierailija
87/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päde ainakaan meidän seurakunnassa. 

Painu vittua kohti hihhuli!

Vierailija
88/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne tietää, että tyydyttääkö joku salaa itseään?

Jumala tietää ja näkee kaiken.

Uskovainen kilvoittelee kuitenkin päivittäin lihaansa ja syntejänsä vastaan. 

Onko järkevää taistella eläimellisiä geenejään vastaan? Sitten kai ok, jos tajuaa geenien ja eläimellisyyden meissä ja tekee kaiken vapaaehtoisesti. Mutta moni uskovainen ei evoluutiota ymmärrä, edes jumalan ohjaamana.

Voivoi, kun vain 150 vuotta nuori EvoluutioTEORIA on ammuttu alas jo kauan sitten - eivät vaan keksi mitään tilalle, niin ovat hiljaa. 

Kreationistit lainaavat kirjoiteuksissaan väärin biologeja. Tarkoitus pyhittää keinot. Kaikki keinot käytetään rikkaan eliitin vallan ylläpitämiseksi. Monet uskontojen johtajista ovat itse rikkaita ja alamaiset köyhiä.

Vierailija
89/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten aatami ja eeva pystyivät harrastamaan seksiä kun eivät olleet avioissa. Oi oi oi voi voi voi.

Eivät harrastaneet seksiä. Eeva sai Kainin ja Abelinkin Jumalan avulla. 1. Moos. 4:1

1 Mooseksen kirja:

4:1 Ja mies yhtyi vaimoonsa Eevaan; ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti Kainin ja sanoi: "Minä olen saanut pojan Herran avulla".

4:2 Ja taas hän synnytti pojan, veljen Kainille, Aabelin. Ja Aabelista tuli lampuri, mutta Kainista peltomies.

Sana, joka on käännetty yhtyi, merkitsee myös "tutustua" ja "opettaa".  Eli Aatami "opetti" Eevaa.  Kuten myös Paavali kirjoitti siitä samasta asiasta. 1. Tim. 2:11,15

Vierailija
90/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on kyllä niin kaunis alasti, ihan tekee mieli vetää käteen kun tänään ei olla yhdessä.

Vierailija
91/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne tietää, että tyydyttääkö joku salaa itseään?

Jumala tietää ja näkee kaiken.

Uskovainen kilvoittelee kuitenkin päivittäin lihaansa ja syntejänsä vastaan. 

Onko järkevää taistella eläimellisiä geenejään vastaan? Sitten kai ok, jos tajuaa geenien ja eläimellisyyden meissä ja tekee kaiken vapaaehtoisesti. Mutta moni uskovainen ei evoluutiota ymmärrä, edes jumalan ohjaamana.

Voivoi, kun vain 150 vuotta nuori EvoluutioTEORIA on ammuttu alas jo kauan sitten - eivät vaan keksi mitään tilalle, niin ovat hiljaa. 

Kreationistit lainaavat kirjoiteuksissaan väärin biologeja. Tarkoitus pyhittää keinot. Kaikki keinot käytetään rikkaan eliitin vallan ylläpitämiseksi. Monet uskontojen johtajista ovat itse rikkaita ja alamaiset köyhiä.

T: Suatana ite🤘

Vierailija
92/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 Mooseksen kirja:

Vedenpaisumuksen jälkeen taas sukurutsa. Sodomassa miehet halusivat yhtyä enkeliin ja se tarkoittaa kuulemma koko kaupungin olleen homoja. Siksi kaupunki tuhottiin. Sen jälkeen taas insestillä jatkettiin elämää. Näitä satuja äärikristityt lukee lapsilleen faktana.

Vierailija
93/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helluntaiseurakuntien johtajista aina säännöllisin väliajoin paljastuu piilohomoja. Seksuaalisuus kokonaan kieltämällä pystytään jonkin aikaa unohtamaan oma seksuaalinen suuntautuminen.

Ihmisen ei ole mkään pakko toteuttaa seksuaalisuuttaan koko elämänsä aikana, oli se mikä tahansa. Tämä erottaa ihmisen eläimestä. Jos oma elämä pyörii pitkälti alapääjuttujen ympärillä niin kannattaa ehkä miettiä mitä muua voisi "harrastaa".

Vaikuttaa että uskovaisten elämä pyörii alapääjuttujen ympärillä kun on pitänyt keksiä niin paljon kaikenlaisia satuja sen kieltämiseksi ja likaiseksi tekemiseksi. 

Vammaisilla on impulssit herkässä. Vammaisia ehkä pitääkin kontrolloida etteivät paneskele ympäriinsä levittäen huonoja geenejään.

Vierailija
94/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin itsetyydytyksen eli onanoinnin synnin ja aloin harrastamaan ihan oikeaa seksiä ja lastit lykkään myös sisälle. Naiset tykkää ja niin minäkin. Näin se on luotu.

Tarvitsit uskonnollisen lahkon tajutaksesi tuon?

Vierailija
95/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 Mooseksen kirja:

Sana, joka on käännetty yhtyi, merkitsee myös "tutustua" ja "opettaa".  Eli Aatami "opetti" Eevaa.  Kuten myös Paavali kirjoitti siitä samasta asiasta.&nbs

Joopa joo, niin varmaan. Miten niin muka opetti Eevaa?

Luuletko oikeasti, että uskon noin hassun selityksen?😂

Vain Maria oli ainoa neitsyt, joka tuli raskaaksi Jumalan Pyhästä Hengestä.

Missään kirkkohistoriassa tai missään Raamatun kommentaattoreissa tai muissa opetuksessa ei puhuta, että Eevakin olisi tullut neitsyenä raskaaksi.

Vierailija
96/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päde ainakaan meidän seurakunnassa. 

Painu vittua kohti hihhuli!

Ruma ja musta on suusi ja sielusi. Eri.

Vierailija
97/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sentähden, että teidän on annettu tuntea taivasten valtakunnan salaisuudet, mutta heidän ei ole annettu."

Pahiten elämästä on pihalla fundikset, äärikristityt. Maltilliset kristityt saattaa ymmärtää paljonkin elämää.

Vierailija
98/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksytäänkö aisankannattajuus ja vierestä katselu, kun vaimoa pannaan?

Halla-aho ja Purra viereen katsomaan, että hedelmöitys onnistuu!

Vierailija
99/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 Mooseksen kirja:

Vedenpaisumuksen jälkeen taas sukurutsa. Sodomassa miehet halusivat yhtyä enkeliin ja se tarkoittaa kuulemma koko kaupungin olleen homoja. Siksi kaupunki tuhottiin. Sen jälkeen taas insestillä jatkett

Jotta ymmärtäisit edes pikkiriikkisesti jotain, sinun pitäisi tulla uskoon, syntyä uudesti ja saada ammattitaitoista opetusta vähintään 3-5 vuotta Raamatusta Pyhän Hengen johdolla.

Joten. Voi voi.

Vierailija
100/103 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin itsetyydytyksen eli onanoinnin synnin ja aloin harrastamaan ihan oikeaa seksiä ja lastit lykkään myös sisälle. Naiset tykkää ja niin minäkin. Näin se on luotu.

Tarvitsit uskonnollisen lahkon tajutaksesi tuon?

Eihän tuo ole uskovainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi