Miten joillakin ei ole mitään
säpinää yms jos on sinkku. Vähänkö noloa. Itsellä on monia säätöjä ja nautin elämästä.
n35
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäössä on jotakin vikaa jos ei kelpaa kellekään. 🚩
Mä olen ulkonäöstäni huolimatta avioliitossa, jonka sivussa on kaksi vakituista salasuhdetta ja satunnaiset säädöt päälle. Siementä riittää ja monelle se tuntuu kelpaavan. M43
Eipä ole kummoinen meriitti sekään, jos itseään tyrkyttää kaikille.
ap kylän halvin suu peppu 5e pimppi 10e orgasmi takuu saa päästää sisään.
Minulla ei ole koskaan ollut vientiä miesten keskuudessa. Syy? Pienet tissit ja ruma naama. T. Ikisinkku nainen 37 v
En halunnut kuin yhden elämänmittaisen suhteen. Kun en sitä saanut, ei kiinnosta muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut vientiä miesten keskuudessa. Syy? Pienet tissit ja ruma naama. T. Ikisinkku nainen 37 v
Jos lohduttaa niin mulla toisinpäin on isot tissit ja nätti naama, mutta ongelmaksi on osottautunut että siippakokelaat ovat olleetkin enimmäkseen niiden takia minusta kiinnostuneita, minä taas heistä enemmän kokonaisvaltaisesti, kuten persoonasta. Ennen ulkonäön lopullista kulahtamista ja maan vetovoiman aiheuttamia riippareita en voi luottaa enää keneenkään, ja paremmin elämä kuljeksii tälleen yksinään, vaikka siis luotettua ja läheisyyttä elämääni kaipaisin :D myös N37
Oon kuulemma ruma ja siksi ei ole ketään.
Sanottaisiinko että sain säpinöistä tarpeekseni ja ihmettelen että mitä iloa toiset saa siitä säpinästä.
No toiset elää siitä miesvalidaatiosta, toiset ei. Itse olin nuorempana aika vetävä ja paljon oli tarjokkaita ja flirttailijoita, mutta mua ei pahemmin seurustelut ja mieskuviot silloin kiinnostellut. Maailmassa oli ja on aika paljon muutakin! Muistan jo silloin hieman kiusaantuneeni kun osa naisista jauhoi päiväkausia omasta haluttavuudestaan kun joku Pertsa tarjosi juoman. Ihme todistelua ja antaa jotenkin no, vajaan kuvan.
Koska en suvaitse elämässäni minkäänlaista eloperäistä rasitetta.
Voi Herran lettas sentään. Mitä lie säpinöitä sul on ukkomiesten kanssa? Ei ne johda mihkään. Varatut pitää sua vaan leluna. Arvostaisit edes sen verran itseäsi ettet alennu moiseen. Hanki joku harrastus. Tinder on täynnä huijareita eli sieltä ei kannata mitään etsiä. Harmia vaa.
PersKokkareet vei loputkin ja Kristillisdemonit siunasi ryöstäjät. Bättre fålkdel ...tyhjää.