Ohhoh, onpas pörssisähkö halpaa taas. 0c luokkaa
Mahtaa määrissääliöitä harmittaa taas.
Norjassakin on kalliimpaa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä muuta kun muistat laittaa säästyneet rahat talteen. Talvesta ei tiedä,ties vaikka itku pääsee.
Eipä niitä ole tarvinnut säästellä kolmeen vuoteen kun maksettu sähköstä noin 4.6c/kWh.
Pesukonepäivä ja sitten saunaan, halvalla.
Pyykinpesupäivä! - Sauna taas lämmitetään tavallisesti siihen kalleimpaan aikaan; itsehakatuilla haloilla.
Vierailija kirjoitti:
Näin teitä hyväuskoisia höynäytetään antamalla välillä jotakin edullisesti, taustalla pyörii jatkuvasti sairaan kallis siirtomaksu.
Öööö, siirtomaksu menee aina myös määräaikaisella. Energia lähes ilmaista pörssiläisille taas.
Eipä nouse savut piipuista nyt. Ilpit hurisee seinustoilla.
Kappas kun taas huomenna kallista🤔
Vuoden laskennallinen keskihinta pösälle 5 cent. Tänään taas melkein ilmaista
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä muuta kun muistat laittaa säästyneet rahat talteen. Talvesta ei tiedä,ties vaikka itku pääsee.
Vuoden keskihintani oli 5,3 cent
Vierailija kirjoitti:
Halvalla on saanut.
Pääasiassa pörssisähkö pyörii silti sielä 5-20sentin kohdilla päiväsaikaan, varsinkin silloin kun sitä sähköä eniten tarvitaan. Itse otin juuri 2v sopparin 7,50snt/kwh, kesä kikkailtiin pörssisähköllä ja minulle riitti se. Ymmärtäisin pörssipelleilyn jos määräaikaiset olisi vieläkin sitä 36snt/kwh kuten 2022 syksyllä
Eilenkin oli halpa sähky. Halpaa pestä pyykkiä.
Halpaa on ollut. Meillä 3 vuotta pörssissä ja keskiarvo kokoajalta 4.4c/kWh. Sähköä memnyt 43300kWh. On säästynyt mukava summa verrattuna 7-8c määräaikaisen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa pörssisähkö pyörii silti sielä 5-20sentin kohdilla päiväsaikaan, varsinkin silloin kun sitä sähköä eniten tarvitaan. Itse otin juuri 2v sopparin 7,50snt/kwh, kesä kikkailtiin pörssisähköllä ja minulle riitti se. Ymmärtäisin pörssipelleilyn jos määräaikaiset olisi vieläkin sitä 36snt/kwh kuten 2022 syksyllä
Mitä kikkailemista kesällä oli, halpaa oli melkein koko ajan ? .Ainakin itse olen päässyt viimeisen vuodenkin paljon halvemmalla kuin sinun sopimushintasi on
Luuletko että olisit tuollakaan hinnalla saanut, jos oletettaisiin pörssisähkön hinnan oleellisesti nousevan ?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on sen käytetyn sähkön keskihinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vuosi 4,7snt, kulutus 8700kwh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päälle sitten vielä siiromaksut, verot ja alv?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päälle sitten vielä siiromaksut, verot ja alv?
Tietenkin tulee siirtomaksut, niinkuin kaikille. Sähköenergiasta vain maksettu vähemmän kuin määräaikaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko vuoden tosiaan kun jaksaa pelleillä niin pääsee tuohon 4,7snt. Eli peräti kaksi senttiä kilowatilta säästät jatkuvalla stressaamisella ja talvella tulee päiviä jolloin sisälämmöt tippuu 8 asteeseen kun liian kallista.