Oletko ostanut jotain eri tyylisenä kuin olisit oikeasti halunnut, ja sitten kadutti?
Jonkun "kaikilla täytyy olla" -vaatteen, jota et sitten kuitenkaan pitänyt? Muotijutun joka ei ollutkaan mieleinen?
Minä remontoin keittiön, joka on pieni nurkkaus. Laitoin sinne valkoiset kaapit, "koska ne on ehdoton valinta pieneen tilaan ja tuovat valoa ja avaruutta".
Enkä koskaan ole alkanut pitää niistä. Valkoinen väri on niin ruma ja tylsä. Kolme vuotta olen niitä nyt katsonut ja nyt tilasin uudet kaapin ovet ja peitelevyt. Tummanvihreää. Tiedän että ihastun heti!
Pitäisi vaan aina kuunnella itseä, eikä mitään muiden "sääntöjä ja suosituksia".
Kommentit (6)
Nuorena vaatetus. Olisin halunnut pukeutua gootti tyylisesti. En vaan uskaltanut ja menin massan mukana
Ostin miehenä taas yhdet tylsät ja samantapaiset farkut, kuin joita olen käyttänyt viimeiset 15 vuotta. Edes koko ei ole muuttunut miksikään. Mieleni kyllä teki ostaa nahkafarkut mutta ei. Taas jatkan lampaana ja samalla tyylillä, joka on jäänyt päälle yli 15 vuoden takaa. Pelkään kai, että joku leimaa minut homoksi.
Nojatuoli jota en ole vielä ostanut ja siitä *ttuillaan että ota nyt joku toinen väri mutta ei, ole päättänyt että haluan tietyn värisen ja jos sitä ei ole niin olen sitten ilman. Tätä ihmisten on jotenkin vaikea käsittää. Tuoli on Ikean Strandmon viininpunaisena jota ei ole enää vuosiin saanut.
Musta villakangastakki. Just tuo että pitäisi kaikilla tuollainen olla. Joo ei pidä. En ole käyttänyt vuosiin kun ei, onneksi, ole ollut hautajaisia.
En nyt muodin takia, mutta suomalaisena en vain kehdannut jättää yksiä kalliita kenkiä ostamatta, kun olin niitä sovitellut jo useampaa eri kokoa ja myyjä oli koko aikansa käyttänyt siihen, vaikka asiakkaita oli muitakin. En vain kehdannut lähteä liikkeestä ostamatta niitä ja nyt satasen korkonilkkurit pönöttää kenkähyllyllä vailla käyttöä 🙄 Ne on tosi kivannäköiset muiden jalassa, mutta minulla näyttää korollisilta kumisaappailta.
Sohva. Ko. Ikean sohvassa ei ollut hyvää väriä mutta se oli kooltaan ja malliltaan meille paras joten mies sai päättää värin. Tummanharmaa. Ja ei. On ruma. No siinä on nyt värikäs päiväpeitto harmaata peittämässä 😄